LV RU
www.sudzibas.lv Balticom Klienu apkalposanas defekti

AtrisinātaBalticom - Klienu apkalposanas defekti

Gribeju visus pabridat pirm izvelaties Balticom televiziju iternetu vai jeb kuru no vinju piedavaatajam opcijam , 10 reiz padomajat vai velaties kartejo reizi tik apkrapts..
Es paris meneshus atpakall nosledzu ligumu ar Balticom jo apmierinaaja cena un vis pareejais..
Dzives vietas mainjas del veleejos pakalpojumus apturet islaiciigi - savanijos ar operatoru visu noskairojam , uzraxtiju iesnigumu majas lapaa . dzivoju mieriigu sirdi
bet nee shodien sanemu rekinu par menesi ko neizmanotju vinju pakalpojumus.
Zvanu sudzos , vinji aizbildinas ka nav sanemusi manu iesnigumi - iteresanti gan !
Kurs maksas manu rekinu par sho menesi .. ? es noteikti ne
Paldies Balticom

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 22.06.2018

Uzņēmuma Balticom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

At

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes