www.sudzibas.lv Balticom Drausmīga apkalpošana par lielu naudu

AtrisinātaBalticom - Drausmīga apkalpošana par lielu naudu

Izmantoju viņu pakalpojumus (tv+internets) ap 10 gadiem, pa šo laiku bija akcijas (samaksa uz priekšu par 6 mēn. 7tais mēn. Bezmaksas) . Pamazam pacēla Cenas līdz 20 eiro (gandrīz divreiz) , noņema pilnība visas akcijas. Ļoti nepretimnākoši, apsola neizdara vai atcēl. Gad pārēju pie konkurenta saņemu labāku servisu par 30% lētāk un tas viss kā jaunām klientam.
Meklējiet cilvēcisku attieksmi un izvēlāties sev labāku!

11.02.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no AS Balticom Pārstāvja atbilde 02.03.2020

Sveicināti!

Paldies ka veltījāt laiku un informējāt par notikušo.

Patiesi žēl, ka šoreiz sarūgtinājām Jūs, bet lūdzam dot iespēju arī izlabot šo situāciju un vienlaikus arī Jūsu viedokli par to.

Lai pārbaudītu informāciju un atrisinātu situāciju, nosūtiet lūdzu privātā ziņā Jūsu kontakttālruni.

Gaidīsim ziņu.

Balticom komanda.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 23.03.2020

Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

M

Komentāri (2)

M Maximvs 11.02.2020
Krāpšana

Uzņēmus ļoti negodīgi rīkojas klientu portālā pārslēdzot līgumus, esiet uzmanīgi!
Piedāvājot pārslēgt līgumu elektroniski uzrādās vieni termiņu un maksājumu summas, bet kad līgums apstiprināts, nospiežot apstiprināt uz @pastu atnāk cits līgums ar citām summam, un galvenais ir tas ka atpakaļ uz līguma lapu internetā tu netiec. Tā kā iesaku taisīt ekrāšāviņus, kad noslēdzat ar Balticom līgumus elektroniski. Sazvanījos ar klientu centru, man mēģināja ieskaidrot par to ka man iepriekšējā līgumā bija uzdāvinātas pakas par iekārtu pirkšanu labi tas ir ok.
Bet akceptējot jaunajā līgumu tas nebija norādīts, ka kautkas no tādā un tādā datuma maksās vairāk. Uz akceptētā līgumu klientu portālā nebija vairākas Rindiņas ar datumiem un maksājumu summām. Kas savukārt parādās kopijā kuru viņi man nosūtīja uz @pastu. Es uzskatu, ka tiku apkrāpts. Visiem iesaku taisīt ekrānšāviņus noslēdzot līgumus elektroniski! Jo uzticoties var iegrābties! Tā ir ļoti negodīga komercprakse, kad kas tiek īstenota krāpjot klientus. Kas uzticoties var to arī nemaz nepamanīt. Un pēc tam jau tu neko nevari pierādīt, ja nav uztaisīts ekrānšāviņš!

S Sudzibas.lv Admin 11.02.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes