www.sudzibas.lv Balticom Apmelošana, briesmīgs serviss

AtrisinātaBalticom - Apmelošana, briesmīgs serviss

Iesaku neizvēlēties Balticom pakalpojumus servisa dēļ! Šogad septembrī atteicos no Balticom pakalpojumiem, bija jānosūta visas man nodotās ierīces viņiem atpakaļ (2 hdmi vadi, rūteris, dekodera pults un dekoders, un barošanas Bloki šīm ierīcēm) . Tās nosūtīju atpakaļ, taču atnāca atpakaļ atbilde, ka trīs ierīces nav atsūt Iesāku neizvēlēties balticom pakalpojumus servisa dēļ! Šogad septembrī atteicos no balticom pakalpojumiem, bija jānosūta visas man nodotās ierīces viņiem atpakaļ (2 hdmi vadi, rūteris, dekodera pults un dekoders, un barošanas Bloki šīm ierīcēm) . Tās nosūtīju atpakaļ, taču atnāca atpakaļ atbilde, ka trīs ierīces nav atsūtītas - pults, barošanas bloks un hdmi vads. Zinu, ka šīs ierīces nosūtīju, taču viņi Saka, ka neesmu tās nosūtījis. Diemžēl neuztaisīju foto ar šīm ierīcēm pirms nosūtīšanas (ko iesaku jums darīt, ja nu esat izvēlējies balticom pakalpojumus) , tādēļ pagāja laiks, kamēr operatoram sanāca ieskaidrot, ka tiešām zinu, ka visu biju ielicis sūtījuma pakotnē un, ka man nav nepieciešama random pults dekoderim, barošanas bloks dekoderim vai rūterim bez paša dekodera vai rūtera un hdmi vads (šis gan noderētu, bet lētāk, taču nopirkt jaunu) ... Sarunājām, ka viņi vērsisies pie omnivas noskaidrot, vai varbūt tur gadījumā, nav noticis kāds negadījums piegādē. Un nu, pagājis kāds laiciņš un jau ir pienācis jauns rēķins par "parādu piedziņu", lai arī iepriekš sarunājām ar balticom operatoru, ka līdz brīdim, kad omniva atbildēs viņiem un viņi sazināsies ar mani, maksu par pakalpojumiem varu vēl nesamaksāt. Kopumā man aizvien ir naudas sods, par ierīču neatdošanu, jaunais sods par parādu piedziņu un, protams, vissliktākais - mans patērētais laiks ar šo visu čakarējoties. neesmu tās nosūtījis. Diemžēl neuztaisīju foto ar šīm ierīcēm pirms nosūtīšanas (ko iesaku jums darīt, ja nu esat izvēlējies balticom pakalpojumus) , tādēļ pagāja laiks, kamēr operatoram sanāca ieskaidrot, ka tiešām zinu, ka visu biju ielicis sūtījuma pakotnē un, ka man nav nepieciešama random pults dekoderim, barošanas bloks dekoderim vai rūterim bez paša dekodera vai rūtera un hdmi vads (šis gan noderētu, bet lētāk, taču nopirkt jaunu) ... Sarunājām, ka viņi vērsisies pie omnivas noskaidrot, vai varbūt tur gadījumā, nav noticis kāds negadījums piegādē. Un nu, pagājis kāds laiciņš un jau ir pienācis jauns rēķins par "parādu piedziņu", lai arī iepriekš sarunājām ar balticom operatoru, ka līdz brīdim, kad omniva atbildēs viņiem un viņi sazināsies ar mani, maksu par pakalpojumiem varu vēl nesamaksāt. Kopumā man aizvien ir naudas sods, par ierīču neatdošanu, jaunais sods par parādu piedziņu un, protams, vissliktākais - mans patērētais laiks ar šo visu čakarējoties.

04.11.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no AS Balticom Pārstāvja atbilde 07.11.2022

Sveicināti!

Paldies ka veltījāt laiku un informējāt par notikušo.

Patiesi žēl, ka šoreiz sarūgtinājām Jūs, bet lūdzam dot iespēju arī izlabot šo situāciju un vienlaikus arī Jūsu viedokli par to.

Lai pārbaudītu informāciju un atrisinātu situāciju, nosūtiet lūdzu privātā ziņā Jūsu klienta numuru vai pieslēguma adresi.

Gaidīsim ziņu.

Balticom komanda.

Papildināts Kristofers 07.11.2022

Nosūtīta ziņa Balticom par pieslēguma adresi.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 30.01.2023

Uzņēmuma Balticom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

K

Komentāri (3)

S Sanemejs2021 28.12.2022

Man tas pats bija atdodot nevajadzīgo dekoderi. Atdevu dekoderi un barošanas bloku. Bet tad atnāca sods par hdmi kabeli. Izrādījās ka saņemot instalāciju parakstīju neredzot, ka bija iedots hdmi kabelis, lai gan man bija savs jau no TV. Instalācijas laikā montieris nebija atstājis savu Hdmi. Rakstīju ļauno vēstuli, un beigās uztaisīja atlaidi abonēšanas maksai par kabeļa sodu, bet pašu sodu gan neatcēla, jo redz tāds process. Kipa nozagu hdmi kabeli... bet nu internets ir labas kvalitātes.

A Aleksejs Sevostjanovs 04.01.2023

Kapeic jus Baltcom nenemiet kanalus no provaideriem jo jums ar viniem ir ligums jusu vadibai tika jaraksta iesniegumus , Ari tai skaita viniem ir daudzi kanali kas ir ukraines muzikalie kanali un tai skaita ar nepal padomes lemumu ir atlauti latvija transleti sada kanali jo es ka klijens latvija pilsonis Aleksejs Sevostjanos Jelgava oskaras kalpakas iela9-118 dzivoklis kas jums tekosi maksaju 19.89 eiro menesi mans pk 290473-11009 un esu Baltcom kliens

K Kristofers 30.01.2023

Nekas vēl nav atrisināts. Ar mani aizvien kopš mana pēdējā kokentāra Balticom nav sazinājies.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes