Baltic Restaurants Catering - Slikta apkalpošana

Ēdiens bija viduvējs, taču lielāko vilšanos radīja personāla attieksme. Pasūtījām divus galvenos ēdienus un desertu. Viss tika atnests dažādos laikos — viens ēdiens, tad pēc 10 minūtēm otrs. Kad pieklājīgi jautāju, vai deserts varētu būt ātrāk, viesmīlis diezgan asi atcirta: “Tūlīt būs, nav jāsteidz.”
Šāda atbilde bija pilnīgi nevajadzīga. Klients vienkārši vēlas laipnu komunikāciju. Turklāt desertu atnesa pēc vēl 15 minūtēm, un tas bija vēss un izkusis. Atmosfēra bija skaļa, fonā spēlēja radio ar reklāmām, nevis mūziku.
Manuprāt, vadībai vajadzētu vairāk uzmanības pievērst darbinieku apmācībai – kā sarunāties ar klientiem, kā reaģēt uz sūdzībām. Pat ja ēdiens nav ideāls, laipna attieksme var visu glābt. Šajā gadījumā diemžēl notika pretējais – attieksme visu sabojāja.

I

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus