SIA Baltic data - Apkalpošana

09.01.13. nopirkām SIA Baltic data veikalā T/C Damme (Kurzemes prospekts 1a) mp3 atskaņotāju, kurš izrādījās brāķis, jo nespēja atsevišķi bez USB vada dotās strāvas atskaņot mūziku. Kad nodevām mp3 atskaņotāju atpakaļ veikalā, to pieņēma Garantijas remontā. Pēc nedēļas piezvanijām par rezultātu, veikala darbinieki teica, ka nav ko viņus lieki traucēt, jo izskatīšana un defektu novēršana varot ilgt pat 1 mēnesi. Esiet piesardzīgi, pērkot preces šajā veikalā - pat veikala apkalpojošais personāls ir diezgan vienaldzīgs pircēja radušās problēmas risināšanā !

L

Komentāri (10)

Dr DooM 19.01.2013

Nu bet vajadzēja veikalā pārbaudīt pirms pirkt !!!

M mazaaa_ 19.01.2013

Vajadzēja veikalā pēc čeka iegūšanas, atplēst iepakojumu un pārbaudīt.
Nezinu ko autors ir saēdies jo neticu ka kāda firma turētu garantijas preci ilgāk par mēnesi.Cik tad laiks ir pagājis pirms tika nodots? Ja ir mazāk par 2 nedēļām, tad mīļais autors var izlasīt jebkuras garantijas papīrus par jebkuru preci pat...tur būs rakstīts no 7-30 dienām. Ja autors ir dumjšs un nevar izlasīt garantijas noteikumus tad lai nemaz never muti vaļā.

L liepinsma 19.01.2013

Ieteikums - lasot sūdzību, būtu jauki, ja komentētāji domātu AR PRĀTU: lai pārbaudītu, vai mp3 atskaņotājs darbojas bez USB vada, mp3 akumulators ir pāris stundas jāuzlādē no datora (caur USB vadu)... To taču veikalā pārdevējs nedarīs. Un sūdzība pamatā ir par veikala darbinieku attieksmi - ir taču iespējams piezvanīt uz Garantijas servisu (uz to nogādā brāķa preci paši darbinieki) un noskaidrot, kāda tad ir vaina mp3 atskaņotājam, lai pircējs vismaz būtu informēts. Katrā ziņā jēgpilns bizness balstās uz klienta vēlmju ievērošanu nevis "atšūšanu", un draņķīgus pārdevējus ir jāsūta cilāt kastes noliktavā ! :)

M Masterflapjack 19.01.2013

Ieteikums - ja vēlaties lai jūs uzklausa nebāzties virsū ar pārgudrībām kā piemēram ieteikumiem ar ko citiem domāt ;)
1. Garantijas papīros ir skaidri un gaiši rakstīts 7-30 dienām ja nemāk lasīt -neraksta sūdzības ;)
2. Ja jau sūdzība ir par darbinieku tad kādēļ tiek pieminēts garantijas remonts?
Izskatās pēc gadījuma kur sūdzības autors pārlieku pārpūlējis savu smadzeņpodu kastes cilājot ;)
TL;DR
Gaidiet kamēr ar jums sazināsies nevis uzbāzieties cilvēkiem ;)

L liepinsma 20.01.2013

Laikam jau te manu sūdzību komentē tikai tādi paši "pārdevēji" - pareizrakstība skolā neapgūta, vidusskolas izglītība (?) un darbs veikalā ir dzīvē sasniegtā maksimums... :) Katram jau sava īstā vieta...

S sudzibbibele 20.01.2013

Ar pēdējo komentāru sūdzības autors lieliski parādīja, kāds sūda gabals (?) viņš ir, jo, redz, viņaprāt - ja strādā veikalā, tad Tu automātiski esi neizglītots, neko nesaprotošs sabiedrības deģenerāts, kurš neko savā dzīvē nav sasniedzis un, visticamāk, nekad arī nesasniegs. Jau iepriekš atvainojos, ka aizskāru Jūs, bet neprotu cienīt cilvēkus, kuri neciena citus!

Protams, tagad "liepinsma" savā prātā jau mani ir ielicis "pārdevēju" kārtā - jo šādi jau izteikties māk tikai "pārdevēji" vai ne?

Šeit lieliski redzams, kāda nostāja ir sūdzības autoram - pārdevēji ir suņi, tiem jāošņā "liepinsma" pakaļa, par katru cenu jāpieslienās tā viedoklim, jākrīt ceļos un visādi citādi jācenšas izdabāt, jo, kā saka - klientam vienmēr ir taisnība, bet šāds klients, manuprāt, diez vai šim (un jebkuram) uzņēmumam ir nepieciešams, jo izskatās, ka cilvēks savas dzīves laikā (nezinu, cik vecs/jauns esat) nav iemācījies izrādīt elementāru cieņu pret citiem cilvēkiem.

Un Jūs vēl pārsteidz attieksme pret Jums? Ja jā, tad kādēļ?

P.S. Par pareizrakstību runājot - pārlasiet paša rakstīto, jo tā vien liekas, ka citu acīs skabargu meklējam... :)

L liepinsma 20.01.2013

Jauki, ka kāds šī konkrētā veikala darbinieks piedalās diskusijā ar mani... Laikam jau zina, kā uzvedies pret klientu, un ir norūpējies par to, ko teiks SIA Baltic data vadība. :) Iespējams, ka šī nebūs pirmā reize, saņemot sūdzības par darbinieku attieksmi pret klientiem, ja gadījies nopirkt brāķa preci...

S sudzibbibele 20.01.2013

Ja esat tik pārliecināts savos uzskatos, tad, kādēļ netiek piesaukta vidusskolas izglītība un viss pārējais, ko Jūsu apbrīnojamais ofisa darbinieka prāts spēj izdomāt?

Neaizstāvu tādēļ, ka tur strādātu, bet gan tādēļ, ka dēļ tādiem kā Jūs, mūsu sabiedrība ir tik ļoti degradēta un atrodas tur, kur tā ir. Kamēr Latvijā būs tādi sabiedrības atkritumi kā Jūs, tikmēr šajā valstī nekas nemainīsies, tādēļ esat tik labs, sekojiet savu kolēģu piemēram - nopērciet biļeti vienā virzienā uz Īriju, nepiesārņojiet Latviju! :)

P.S. Vai, vēl jo labāk, uz Amerikas Savienotajām valstīm, jo tur Jūs būsiet visu varens - varēsiet ievietot savu kaķi mikroviļņu krāsnī, pēc tam iesūdzēt tiesā tās ražotāju, jo instrukcijā nebija minēts, ka kaķi nedrīkst žāvēt mikroviļņu krāsnī... :)

S sudzibbibele 20.01.2013

P.S.S. Par diskusiju sauc viedokļu apmaiņu, nevis viena viedokļa vairākas interpretācijas :) Šo es drīzāk sauktu par monologu (no Jūsu puses) ar komentāriem no citu cilvēku puses :)

D Dzelzs 03.02.2013

Kā klients izturies labi un saprotoši pret pārdevēju un pārdevējs atbildēs ar to pašu klientam.
Esmu SIA Baltic Data veikala pārdevējs un saistībā ar šo varu pateikt pāris lietas.

1. Pārdevējs nav vainīgs, ka prece ir bijusi brāķis - ne mēs tās preces zem galda lodējam kopā.
2. Pirms Jūs nododat brāķēto preci pārdevējam Jums, kā klientam derētu tad arī painteresēties, par to, cik ilgs laiks varētu paiet līdz Jums atbildētu saistībā ar rezultātu. Un jā - tā var būt nedēļa, bet, ja servisa darbinieki ir slimi, transports pa ceļam uz servisu cieš avārijā, ja Rīgai atkal draud nogrimšana dēļ kāda, kurš bļauj, ka Rīga ir pabeigta, ja nu mēness fāzes ir izteikti nelabvēlīgas un visā visumā Jūsu karmas dēļ serviss rindas kārtībā apskata Jūsu preci tieši pēdējo, nevis pirmo, tad var paiet arī ilgāks laiks par 1 nedēļu.

Bet, ja tā reāli un bez humora.
3. Uz tās lapas, kuru Jūs *PARAKSTĪJĀT* par preces pieņemšanu servisā - septītais punkts ir minēts, kā: "Remonta ilgums ir 7-35 dienas".
4. Dēļ trešā punkta Jūsu sūdzība ir nepamatota. Piemērs - Jūs slēdzat aizņēmuma līgumu caur banku, neko no līguma punktiem neizlasat un tad, kad nespējat aizņēmumu atdot, sūdzaties un draudat ar bez tabu un cilvēktiesību aizsardzību, bet jēgas taču vairs nekādas, jo līgums ir parakstīts.
5. Par veikala apkalpojošo personālu sūdzība arī ir nepamatota - dēļ viena pārdevēja Jūs nevarat visus SIA Baltic Data pārdevējus mest vienā maisā. Ja sūdzaties par vienu noteiktu pārdevēju dēļ viņa attieksmes - tad tas nav jānorāda, kā veikala apkalpojošais personāls, jo tajā pašā veikalā strādā arī citi pārdevēji, kuriem torbrīd bija brīvdiena un viņiem nav nekāda sakara ar Jūsu uzrakstīto.
6. Ja sūdzaties par vienu noteiktu pārdevēju, tad vismaz uzziniet viņa vārdu, bet pirms sūdzības rakstīšanas Jums derētu atcerēties, ka mēs, kā pārdevēji arī esam cilvēki ar savām dzīvēm un problēmām un mēs strādājam arī tad, ja tajā dienā kāds no mūsu ģimenes ir nomiris, vai tad, ja tajā dienā, kāds klients ir nozadzis kaut ko no mūsu veikala un mums jāsmaida un jāizturās labi pret nākošo un aiznākošo klientu un jābūt saprotošiem, bet ne vienmēr tas izdodās - esiet cilvēcīgs un nākošreiz, kad redzat pārdevēju ar skumju seju un vienaldzīgu attieksmi tad padomājiet par to, ka iespējams tieši šis pārdevējs ir ļoti superīgs cilvēks, kuram ir pagadījusies visnotaļ draņķīga diena.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes