www.sudzibas.lv Baltcom Slikts serviss 2020. gads

Baltcom - Slikts serviss 2020. gads

Es 1. Reizi savā mūžā sūdzos par kādu kompāniju, padalīšos ar ļoti zema servisa piemēru. Vienojos ar baltcom par interneta pieslēgumu, atbrauca meistars piektdienā 04. Dec. Un nespēja pieslēgt, apsolīja piezvanīt otrdien un norunāt laiku, lai vēlreiz atbrauktu trešdien. Nepiezvanīja, man viņa numura nebija. Pieteicu jaunu meistaru, protams jaunais meistars bija jāgaida nedēļu, 30 min pirms ierašanās meistars piezvanīja, lai pateiktu, ka man zvanīs ‘meitenes’ un visu ar mani sarunās. Teicu, ka man tiešām vajadzīgs internets, jo jāstrādā no mājām, un man tiešām vajag šodien, ilgāk gaidīt nevaru, jo nu jau būs pagājušas 3 nedēļas, īsti nepaskaidrojot, kas par lietu, tikai atkārtoja: “jums piezvanīs un visu sarunās. ” protams, ka man neviens nepiezvanīja, zvanīju pati, izstāstu situāciju par kuru operatorei ir pirmā dzirdēšana. Operatore apsola sazināties ar meistaru un atzvanīt, pēc nepieklājīgi Ilga laika, taču beidzot atzvana un Saka, ka internetu pieslēgt manam dzīvoklim nav iespējams, esmu šokā, jo neviens man to neteica. Operatore piedāvā mobilo rūteri, es piekrītu, bet saku, ka man vajag steidzami, vajag jau šodien, operatore zvērēja, ka 100% kurjers rīt atvedīs rūteri pie manis. Prasīju cikos un kā varēšu sazināties ar kurjeru, pateica, ka kurjers sazināsies ar mani. Pienāk nākamais rīts - 23. Dec, pirmssvētku diena, tuvāk pusdienas laikam sāku domāt vai tiešām man ko atvedīs. Zvanu operatorei, prasu kā sazināties ar kurjeru, kad viņš ieradīsies, atbildēja, ka viņi šādu info nevar izsniegt, kurjers pats sazināsies, saku, ka šodien kurjeram jāierodas, jo man vakar to apsolīja. Šī operatore pārsteigti atbild, ka tas nevarot būt, ka parasti kurjers atved piecu darba dienu laikā. Skaidroju viņai to, ko man apsolīja vakar, uz ko man pateica, ka sazināsies ar operatori, kas man to solīja, lai viņa pati mani sazvana. Pēc kādām 2.5h man piezvana vakardienas operatore Svetlana un Saka, ka diemžēl kurjers šodien nebūs, jo viņš šodien pārāk vēlu paņēmis paku utt, ka droši vien kaut kad pēc svētkiem. Paliku ļoti nikna un sāku skaidroties, ka tas nav normāli solīt vienu, nezinot vai tas tiešām tā būs, tas ir nekorekti likt otram cilvēkam kā muļķim gaidīt piegādi, kura tanī dienā nenotiks, jo arī man ir lietas, ko darīt, es nevaru visu dienu gaidīt neziņā. Biju ļoti dusmīga par to, ka neviens nav atbildīgs par saviem vārdiem - meistari neierodas, Sola zvanīt un nezvana, kā arī nav atklāti par interneta opcijām, nevarot man uzreiz paskaidrot, ka internets caur vadu man nebūs, nevaru saprast kāpēc tāda attieksme? Tas viss jāizvelk 3 nedēļu garumā tā vietā, lai uzreiz pateiktu, ka var piedāvāt tikai mobilo rūteri. Nākamais par ko biju nikna - operatore apsola to, kas nav reāls, nebrīdina par to, ka kurjers var arī neierasties. Es varu saprast, ka operatore nav vainīga par kurjera termiņiem, bet nevajag tad solīt un arī tas būtu operatores vai kāda pienākums sekot līdzi, ka šis sūtījums līdz manīm nonāk kā tika runāts, kā arī zvanīt un laikus brīdināt, ka tomēr paciņa nebūs, vai sniegt man informāciju par kurjeru, lai varu pati sazināties un noskaidrot situāciju. Man nav nekādas informācijas un neviens mani neinformē, kā muļķe varu sēdēt un gaidīt, jo redz tas neesot operatores pienākums. Un pēdējā lieta, kas bija Kronis visam, operatore man paziņo, ka ja tik ļoti vēlos rūteri pati varu aiziet pakaļ uz origo, un protams, ka šo viņa man iepriekš pateikt nevarēja un pat piedāvāt šādu opciju nevarēja, lai arī teicu, ka man vajag steidzami. Pārjautāju vairākas reizes: līdz cikiem veikals strādās un vai nebūs tā, ka es aiziešu un veikals slēgts, uz ko man atbildēja ka līdz 19.00 100% strādās, teicu, ka lai iedod veikala numuru drošības labad piezvanīšu un apjautāšos, taču operatore numuru dot atteicās, jo veikalam telefona neesot. Visbeidzot ierados origo veikalā, lai saņemtu rūteri personīgi un tur atklājas, ka bez pases rūteris netiek izsniegts, es biju uz mutes, vēl viena lieta, ko neviens nevarēja man pateikt. Mani pazemoja izsmejot, ka kā var nākt pakaļ rūterim bez pases, ka iegādāties rūteri ir tas pats, kas doties uz medicīnas iestādi vai banku. Es teicu, ka neredzu tur nekādu saistību un kāpēc to nevarēja pieminēt, jo es ne katru dienu iegādājos rūteri un medicīnas iestādes vienmēr mani pabrīdina paņemt līdzi pasi, uz šo man atbildēja: varējāt piezvanīt uz veikalu un visu noskaidrot. Un tad es sapratu: wow, visi baltcom darbinieki vienkārši Saka jebko, netur atbildību par neko un klaji melo, lai atšūtos no manis pēc iespējas ātrāk. Paldies par šo vienreizējo pieredzi. Viss, ko es vēlējos bija internets, kaut vai mobilais, biju gatava pievērt acis uz ilgo laiku, kas tika patērēts bez rezultāta, bet šis ir ļoti zema servisa piemērs, ja to var vispār par servisu nosaukt, kur nevienam nav atbildība ne par ko, bet klientam redziet viss ir jāzina viņu vietā un jālūdzas vēl uz celīšiem. Ja kādam no baltcom nav ticības šim stāstam, lūdzu sameklējiet jūsu pašu ierakstītās telefona sarunas, kuras ir itkā paredzētas kvalitātes uzlabošanas nolūkiem.

23.12.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Baltcom klientu serviss Pārstāvja atbilde 29.12.2020

Labdien!

Baltcom ir ļoti svarīgs mūsu klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto informāciju.
Vairākas reizes bijām mēģinājuši sazināties ar Jums pa tālruni, kas ir mūsu rīcībā, bet diemžēl tas nav izdevies.
Lūdzam, nosūtiet mums privātu ziņu ar telefona numuru lai varam sazināties ar Jums par šo situāciju.

Vēlamies arī atgādināt, ka ziņot par problēmām varat zvanot 2737 0000 vai rakstot e-pastu [email protected].

Paldies!

Komentāri (4)

O OOOOOOOoo 23.12.2020

Kopš kura laika lai nopirktu ruteri vajag dokumentus, wtf..

M Mošpietiek??? 24.12.2020

Droši vien bija jāsastāda līgums, ja būs kāda ķibele, kā viņi zinās, kuram klientam jāpalīdz un kādā adresē (nebūs dati viņu sistēmā). Ja tiešām tikai rūteris jānopērk, tad gan jocīgi, ka prasa dokumentus.

K Kristiāna Kristiāna 24.12.2020

Nu jā, viņiem mani pamata dati jau bija, jo tos man prasīja pa telefonu - adrese, vārds, personas kods utt, kā arī rūteri, ko sūtīja ar kurjeru droši vien klāt pielika līgumu. Tas tomēr nemaina faktu, ka var taču cilvēcīgi pateikt - ziniet, lai varam jums iedot rūteri ar sim karti būs nepieciešama pase. Es jau nezinu kāda ir kārtība, biju domājusi, ka dati, ko jau esmu sniegusi pa telefonu ir pietiekami, man nekad nebūtu pašai ienācis prātā, ka man vēl jāuzrāda dokumenti. Neticu, ka es vienīgā tāda, kas to nezina, savā ziņā man pat liekas, ka viņi speciāli to nepiemin, jo iespējams bija neapmierināti par to, ka izrādīju neapmierinātību pret viņiem.

L Linards Klovans 24.12.2020

No baltcoma neņemtu nekādus pakalpojumus, pat ja tie būtu pa velti, jo tāpat nāksies par visu samaksāt un dubultā

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes