www.sudzibas.lv Baltcom Slikts klientu apkalpošanas serviss

Baltcom - Slikts klientu apkalpošanas serviss

Baltcom. Iemāciet lūdzu operatoriem būt arī uzklausīgākiem, nevis pārmest klientiem. Šāda situācija bija par to, ka nedaudz pakustinot rūteri pazuda internets. Pie visa vainīgs bija tas, ka meistars nebija labi ielicis rj45 konektorī vadu (jau pirmajā dienā pie sevis pateicu, ka nebūs labi ar to vadu) .

Un vai tiešām bija jāgaida 4 dienas, lai salabotu to vadu? Beigās, protams, pats nākamajā dienā aizbraucu uz veikalu un nopirku visu un salaboju pats (atcēlu meistaru, protams) . Bet ja nu tagad tas notiktu, kad nevar uz katra stūra nopirkt tos rj45 konektorus un darbs no mājām...

Lai nu cik arī tās mazs sīkums bija... Tomēr ir ļoti liela nepatika pret klientu apkalpošanu no jūsu puses.

Par internetu gan paldies!

26.12.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Baltcom klientu serviss Pārstāvja atbilde 29.12.2020

Labdien!

Baltcom ir ļoti svarīgs mūsu klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto informāciju.
Lūdzam, nosūtiet mums privātu ziņu ar telefona numuru un/vai klienta numuru, lai varam sazināties ar Jums par šo situāciju.

Vēlamies arī atgādināt, ka ziņot par problēmām varat zvanot 2737 0000 vai rakstot e-pastu [email protected].

Paldies!

R

Komentāri (1)

O Osvalds.V 26.12.2020

Bija arī pieredze kad nācās pašam visu konfigurēt un t.t. Tie pat nezinaja kā valodu uzlikt Smart TV !

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes