LV RU
www.sudzibas.lv Baltcom Krāpšana, slikts serviss.

Baltcom SIA - Krāpšana, slikts serviss.

Beidzoties līguma termiņam ar Sia Baltcom un izvērtējot viņu jauno piedāvājumu, nolēmu līgumu ar viņiem neatjaunot, par ko arī tiku viņus gan telefoniski, gan rakstiski - izmantojot viņu mājaslapas sadaļu saziņai ar klientiem, informējis. Neskatoties uz to, man turpināja pienākt rēķini par it kā sniegto pakalpojumu un nu jau pēc maksimāli augstā abonēšanas tarifa. Visas šīs darbības no Sia Baltcom puses varu raksturot kā krāpniecības un klajas izspiešanas mēģinājumus. Tagad viņi nodevuši izspiešanas funkciju Sia Intrum Latvia, Reģ. Nr. 40203088409 kuri sākuši sūtīt draudu vēstules par it kā mana parāda piedziņu. Domāju šādā situācijā nēesmu viens un vērsīšos ptab un ja līdz tam nonāks, esmu gatavs tiesāties. Vienreiz šīm nelikumībām jāpieliek punktu.

02.10.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Baltcom klientu serviss Pārstāvja atbilde 02.10.2019

Labdien!
Mēs noteikti vēlētos noskaidrot situāciju. Lūdzu, nosūtiet mums privātu ziņu ar telefona numuru vai klienta numuru, lai varam sazināties un risināt radušos situāciju.
Baltcom

Komentāri (3)

Ventilators 02.10.2019

Iesaku jebkurā gadījumā nosūtīt ziņu PTAC, it sevišķi ja esat informējuši Baltcom rakstiski. Lai pie PTAC krājas sūdzības par uzņēmumu.

Un ja jums šobrīd viss nokārtojas ar Baltcom lūdzu piefiksējiet visu rakstiski, jo man aizdomas, ka SIA Intrum jums mēģinās piedzīt pēc tam maksu par "Parāda atgūšanas izdevumi". Iesaku arī Intrum rakstiski pieprasīt pēc tam, ka nav saistību (kaut arī Baltocm vainīgs) vairs nekādu, lai pēc gadiem viņi jums rēķinu atkal neizsūta.

Un vienmēr miniet termiņus rakstiski, kad uzņēmumam ir jāatbild. Savādāk viņi var neatbildēt vispār. Ja neatbild konkrētā termiņā, sūtiet sūdzību PTAC.

Pacco_al 02.10.2019

Un tā Normund atveram: https://balticom.lv/i/20151103_phys_contract.pdf un lasām:

5.2 Katra no pusēm ir tiesīga izbeigt šo līgumu, rakstiski par to informējot (ņemot vērā šī līguma 2.1.3 punktu) otru pusi 30 (trīsdesmit ) dienas iepriekš.
2.1. Abonents apņemas:
2.1.3 Jebkura veida sūdzības/pretenzijas, iesniegumus par līguma laušanu noformēt rakstiski un parakstīt ar drošu elektronisko vai rokraksta oriģinālu parakstu un operatoram jāiesniedz to oriģināls.

Kas šeit vēl nav saprotams vai neizskaidrots? Jeb citiem būtu jāstrādā tā, kā kurš katrs iedomājas un kā gribētos vai būtu vienkāršāk vai ērtāk?
Nē. Viss ir līgumā atrunāts. Var būt pirms neskatoties paraksta - ir vērts tomēr izlasīt. Noderēs un nevajadzēs sūdzības skribelēt te.
Var būt nākamreiz atejā uz sienas uzskrāpē ziņu, ka vairāk nevēlies lietot Baltcom pakalpojumus un tad brīnies, ka šie sūta tik rēķinus.

No Normunds Birka 03.10.2019

Kādu vēl elektronisko parakstu, ja BALTCOM ir mājaslapa ( tas laikam Jūsuprāt atejā uz sienas?) kurā ielogojos savu identitāti apstiprinot ar interneta bankas palīdzību un galu galā, ja netiek veikta pakalpojuma apmaksa vairākus mēnešus - atslēdziet to, nevis nodarbojaties ar izspiešanu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes