LV RU

AtrisinātaBaltcom - Serviss

Kādajēga no tiem itkā 24 stundu diennakts informatīvajiemun tehniskās palīdzības telefoniem, ja nekad nevar tos sazvanīt? Kad beidzot izdotas tos sazvanīt un es jautāju, kāpēc tā, tad neviens neko nepaskaidros..."sakistuļi"

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Juris Zarins 25.04.2019

Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Komentāri (2)

M macbeton 21.03.2014

Nu tā ir ar to pajolkantori. Ar to jāsamierinās vai jāpārslēdzas uz telekomu.

BondsBonds 11.07.2014

Nopietni? Tu zvani uz tehnisko atbalstu prasīt, kāpēc telefons tehniskajam atbalstam aizņemts?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes