Baltcom - Serviss

Tehniskās daļas darb. Guntis, absolūti neietur subordinaciju ar klientiem, liek "domāt loģiski", tā vietā lai sniegtu kompetentu atbildi. Kā servisa darbinieks nespēj novērtēt radušos defektus, tā rezultātā piedāvā iet ciemos pie draugiem un pārbaudīt dekodera problēmas. Pie "kaislīgākas" diskusijas apgalvo, ka visa problēmu sakne ir manī, acīmredzot, jo piezvanīju. Baltcom admin lūdzu apmāciet savus darb klientu servisā, jūs pelnat savu algu no klientiem. Domāju tehniskās daļas darb, nav jāatbild uz visiem jaut, tas ir jādara administratoram. Pluss jums nav neviena atbildīgā cilvēka/menedžera, kas atbild par pakalpojuma, patērētaja sistēmu. Katrs stāsta savu viedokli atkarībā no garastāvokļa.

11.05.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Baltcom klientu serviss Pārstāvja atbilde 11.05.2020

Labdien!

Baltcom ir ļoti svarīgs mūsu klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto informāciju.
Lūdzam, nosūtiet mums privātu ziņu ar telefona numuru un/vai klienta numuru, lai varam sazināties ar Jums par šo situāciju.

Vēlamies arī atgādināt, ka ziņot par problēmām varat zvanot 2737 0000 vai rakstot e-pastu [email protected].

Paldies!

K

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes