LV RU
www.sudzibas.lv Baltcom Nepamatoto atslēgts pakalpojums

AtrisinātaBaltcom - Nepamatoto atslēgts pakalpojums

21.11.2014 baltcom atslēdza visus pakalpojumus televīziju, internetu un telefonu. Zvanu nākošajā dienā šiem, viņi saka jums ir parāds, nenomaksāts rēķins. Es patiesi pārsteigts jūtos, jo labi zinu, ka viss ir nomaksāts. Šie sāk pārbaudīt, jā izrādās sistēmā ieviesusies kļūda un tādēļ atslēgts pakalpojums. Turklāt izdarīt tika bez iepriekšēja brīdinājuma par to, ka pakalpoujums tiks atslēgts. Turklāt izrādās lēmums par atslēģšanu tiek pieņemts automātiski, dators to izdara bez cilvēka dalības. Nu es šiem saku, ka tas ir ļoti nepatīkams starpgadījums. Šie saka jā atvainojamies, tūlīt pieslēgsim visu atpakaļ. Es šīem saku ar atvainošanos nepietiek, gribu kompensāciju. Šie saka rakstiet iesniegumu. Es saku, kā tad tā, jūs zināt ka jūsu vainas dēļ noticis nepamatots atslēgums un man dēļ tā vēl jātērē savs laiks rakstot iesniegumus. Es saku jums viss ir zināms kas notika, lūdzu kompensējiet man pakalpojums nesnigšanas laiku. Šie saka neko nevaram palīdzēt. Nu neko, paiet 30 min un tv un internets ir atpakaļ pieslēgts, bet telefons nav. Es šiem zvanu nākošajā dienā, šie saka o jums vajag restartēt telefonu un viss strādās. Nu es tā daru, bet nekā, joprojām tikai ierobežots pakalpojums. Zvanu šiem atkal, šie saka, nu labi tad mēs atkal paskatīsimies un visu pieslēgsim šodien, bet ja nebūs šodien (sestdiena, kas ir pārceltā darba diena) tad pirmdienas pēcpusdienā noteikti viss būs labi. Ko domājies, pirmdiena paiet un telefons nedarbojas. Zvanu šīem atkal, šie saka ziniet mēs visu pārbaudīsim un noteikti pieslēgsim tuvākajā laikā. Es jau vairs nezinu ko viiņiem par to visu tikt... Tērēju tikai savu laiku, naudu zvaniem un klientu servisu, savus nervus. Es jau pēdējā reizē nenoturējos un sāku nedaudz paņirgāties par viņiem telefon sarunas laikā. Turpinājums sekos...

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 25.04.2019

Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Ci

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes