Baltcom - Krāpšana

Sveiki! Vecam cilvēkam iesmērē divu nedēļu izmēģināšanas periodu saviem pakalpojumiem, kaut viņi nav vajadzīgi. Pēc nedēļas to piefiksējām un sazinājāmies ar baltcom. Pēc baltcom darbinieces norādījumiem, kaut uzskatu - ja atvedāt, tad arī savāciet, nosūtijām iekārtas ar atteikuma veidlapu, kad mēs nevēlamies pakalpojumu bezmaksas periodā. Taču paiet nedēļa un atnāk divi rēķini. Mēģinot sazināties, visi rausta plecus un liek rakstīt uz info epastu. Fascinē tas, ka vecam cilvēkam piestāsta pilnas ausis - labi, lai būtu, bet ka norunājam, ka sūtam atpakaļ un ar to beidzās mūsu sadarbība un tas tika apstiprināts no baltcom puses - bet beigās sāk rēķini nākt! Tad man jautājums? Kurš te skaitās negodīgs komersants? Vai mūsdienās bezmaksas izmēģinājuma periods nozīmē ko citu?

05.02.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Baltcom klientu serviss Pārstāvja atbilde 06.02.2024

Labdien!

Baltcom ir ļoti svarīgs mūsu klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto informāciju.
Lūdzam, nosūtiet mums privātu ziņu ar telefona numuru un/vai klienta numuru, lai varam sazināties ar Jums par šo situāciju.

Paldies!
Ar cieņu, Baltcom.

T

Komentāri (1)

T Tevnebuszagt420 05.02.2024

Žēl, ka ar vecumu pazūd spēja pateikt "Nē, paldies. Nav aktuāli"

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes