Baltcom - Krāpšana
Mēs pirms dažiem mēnešiem atslēdzām televīziju un viņi teica lai atpakaļ nosūta ierīci ar ko karte ieiet tv, mēs to aizsūtījām bet viņi to "nesaņēma" un gribam lai mēs maksājam 50 par to kad pasts nav savu darbu izdarījis pareizi. Tā nav mūsu vaina bet pasta vaina, kāpēc MUMS jāmaksā par to ko mēs nevaram izdarīt?
			
			
			Atbilde no 
			
			
		
            
            Baltcom klientu serviss
            
        
		Pārstāvja atbilde 
		
		
		25.05.2020
		Labdien!
Baltcom ir ļoti svarīgs mūsu klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto informāciju.
Lūdzam, nosūtiet mums privātu ziņu ar telefona numuru un/vai klienta numuru, lai varam sazināties ar Jums par šo situāciju.
Vēlamies arī atgādināt, ka ziņot par problēmām varat zvanot 2737 0000 vai rakstot e-pastu [email protected].
Pievienot komentāru