LV RU

Baltcom - Krāpšana

Mēs pirms dažiem mēnešiem atslēdzām televīziju un viņi teica lai atpakaļ nosūta ierīci ar ko karte ieiet tv, mēs to aizsūtījām bet viņi to "nesaņēma" un gribam lai mēs maksājam 50 par to kad pasts nav savu darbu izdarījis pareizi. Tā nav mūsu vaina bet pasta vaina, kāpēc MUMS jāmaksā par to ko mēs nevaram izdarīt?

22.05.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Baltcom klientu serviss Pārstāvja atbilde 4 st atpakaļ

Labdien!

Baltcom ir ļoti svarīgs mūsu klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto informāciju.
Lūdzam, nosūtiet mums privātu ziņu ar telefona numuru un/vai klienta numuru, lai varam sazināties ar Jums par šo situāciju.

Vēlamies arī atgādināt, ka ziņot par problēmām varat zvanot 2737 0000 vai rakstot e-pastu [email protected]

D

Komentāri (4)

T Turkey901 22.05.2020

"Tā nav mūsu vaine bet pasta vaina, kapēc MUMS jāmaksā par to ko mēs nevaram izdarīt?"

Tā nav arī Baltcom vaina, kāpēc viņiem jāsedz iekārtas vērtība no savas kabatas?!

Kā arī, sanāk, ka sūdzība par Latvijas pastu nevis Baltcom?

Jūs taču iekārtu nesūtījāt aploksnē, nav jābūt sīkpakas izsekošanas kodam?!

M Marta112 23.05.2020

Sudzibu portāla zvaigzne.Skatos tu visu savu dzīvi te pavadi!

T Turkey901 23.05.2020

Skaties vien tālāk un dalies ar elpu aizraujošiem atklājumiem ar cilvēkiem, kuriem tie varētu būt interesēt, piemēram, Tava mamma.

M Marta112 23.05.2020

Gudrs jau tu neesi.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes