LV RU
www.sudzibas.lv Baltcom Atgadinajumi

AtrisinātaBaltcom - Atgadinajumi

Man jau no j'ulija menesa s'uta atg'adin'ajumus par nesamaks'atu r'ekinu, kaut gan nēsmu vispar bijusi un nēsmu kliente. Biju zvanijusi, noskaidroj'am visu, bet k'a pret sienu tas turpinas atkal, somenes atsuta ka nēsot maksajusi par novembri un decembri. Ko lai dara 'sad'a gadijuma?

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 05.11.2018

Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Li

Komentāri (5)

Sa sanija 26.11.2009

Jā, dīvaini gan, ja neesi kliente, kā viņi zina Tavu adresi?Un kas tās par dīvainībām, ja jāmaksā jau par decembri?Kaut ko Tu te fleitē...

Hu Hugo Djego 26.11.2009

Ligita, ir jādodas uz Baltcom un jāsaka, lai beidzot ierīko tos pakalpojumus, par kuriem sūta rēķinus.Un visa problema ;)

Es Eseseseseseseses 26.11.2009

ja neesi kliente, nekadus ligumus neesi parakstiijusi, tad par ko uztraucies? lai tik turpina suutiit, kaada tev atskiriiba?

Si Silva 27.11.2009

Vajag vienreiz uzrakstit vestuli un oficiali pateikt, ka Jums nav noslegta liguma, tapec maksas pieprasisanai nav pamata.

Hu Hugo Djego 27.11.2009

Gan jau kļūda adresē, varbūt slēdzis līgumu kāds kaimiņš, datorā ievadīts ne tas dzīvikļa vai majas Nr. Un tagad viens brīnās, kāpēc nav neviena rēķina :)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes