www.sudzibas.lv Autoskola Presto Zog klientu naudu

AtrisinātaAutoskola Presto - Zog klientu naudu

18.01.2022. Autoskolai Presto iesniedzu prasību atgriezt par braukšanas nodarbībām iemaksātos un neizmantotos 360 eur uz ko saņēmu atbildi, ka it kā saskaņā ar līguma nosacījumiem, līdz 10 darba dienām iesniegums tikšot izskatīts un tad līdz 21 kalendārai dienai tikšot veikts naudas pārskaitījums. Līgumā šādi termiņi nav atrunāti. Neskatoties uz to, pacietīgi gaidīju.

Presto vienpusēji noteiktajā termiņā nauda tā arī netika atgriezta, tāpēc 22.02.2022. Zvanīju uz autoskolas mājas lapā norādīto kontakttelefonu, kur mani informēja ka naudas atmaksa kavējas un vēlāk vakarā atsūtīja e-pastā, ka tiks veikta naudas atgriešana līdz 24.02.2022.

25.02.2022. Nauda vēl joprojām nav atgriezta, tādēļ sazinājos ar autoskolu, kur saņēmu stāstu par to cik viņiem tagad grūti (ir kā viņiem vainīgajiem) un ka plāno naudu atdot līdz 28.02.2022. Informēju, ka ārkārtas situācija nav attaisnojums zagšanai un, tā kā man ir jāmaksā rēķini, man naudu vajag tajā pašā dienā. Lieki piebilst, ka naudu presto tā arī nav atdevuši, līdz ar to es nezinu kā šomēnes samaksāšu par apkuri un kur dabūt naudu veterināra apmeklējumam.

Spriežot pēc sūdzību daudzuma, laikā kad vairums mājsaimniecību smagi izjūt energoresursu cenu straujo kāpumu, Presto ir nekaunīgi apzaguši daudzus klientus. Nez kā presto vienīgais īpašnieks un valdes loceklis Agris Jansons spēj bez riebuma uz sevi skatīties spogulī?

25.02.2022. Iesniedzu sūdzību patērētāju tiesību aizsardzības centram. Man vēl ir vāja cerība atgūt manu naudu. Sargājiet sevi, nesasienieties ar autoskolu presto!

25.02.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no autoskolapresto Pārstāvja atbilde 17.03.2022

28.02. klientam pieprasītā nauda tika atgriezta. Ja būtu kaut 1 gadījums, kad tas tā nebūtu, uzņēmums vairs nepastāvētu. Uzņēmuma finansiālā situācija ir stabila, nekādi riski nepastāv.

Runājot par situācijas pamatu, visiem saprotams pandēmijas / ārkārtas situācijas laiks ir neparasts visiem - gan uzņēmumiem, gan klientiem. Pie katra negatīva ekonomiska impulsa lielai daļai klientu vienlaicīgi ir vēlme palielināt savu finansu drošības spilvenu un par pakalpojumiem iepriekš samaksāto naudu pieprasīt atpakaļ. Vienlaicīgi visiem izmaksāt nav iespējams, jo uzņēmumam ir gan tekoši, gan attīstības izdevumi, kas ir uzsākti pirms kārtējās problēmsituācijas.

Jāņem vērā, ka nevienu brīdi klientam netika norādīts, ka ir vispārīgas problēmas ar izmaksu. Izmaksa notika un kopš fakta iestāšanās, šī ziņa kļūst par nepatiesu, apmelojušu un personai jārēķinās ar visām cilviltiesiskām, krimimināltiesiskām sekām par kaitējumu, ko tā nodarīs, kamēr tā netiek izņemta.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta MGr 17.03.2022

Priekšapmaksa tika atgriezta 01.03.2022. t.i. 42 dienas pēc pieprasījuma iesniegšanas un 8 dienas vēlāk kā sākotnēji tika solīts.

Komentējot Presto atbildi: Normālā prakse ir klientam priekšapmaksu atgriezt vienas darba dienas laikā. Konkrētā situācija drīzāk liecina par uzņēmuma nesakārtotību un nesaimnieciskumu, tāpēc, manuprāt, novelt vainu uz ekonomisko situāciju ir neētiski.

Draudzīgs ieteikums Presto: Noalgojiet komunikācijas treneri. Jūsu komunikācijas stils ir apvainota pusaudža līmenī – attaisnošanās (neuzņēmāties atbildību par kavēšanos, bet novēlāt vainu uz ārējo situāciju), meli (2 reizes melojāt par naudas atmaksas datumu), slēpšanās (proaktīvi neinformējāt par radušos aizkavēšanos).

M

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes