Autoskola Presto - Slikts serviss

Sveiki.
Viss sākās ar skolas apmeklējumu, vasaras vidū kad bija +30°.
Kabineti bez kondicionieriem, bez vēdināšanas ar durvīm ciet, pasniedzējs monotoni runājot pasniedz vielu, kabinetā nav gaisa, visi vēl labi iesvīduši, gatavi ģībt, vielu nav iespējams apgūt.

Bija atgadījums, kad visa grupa ~25cilvēki, netika piereģistrēta. Neko darīt, visiem jānāk atsēdēt nodarbība, jā atsēdēt, tā pat kā visas pārējās nodarbības, jo savādāk to nenosauksi.
Pasniedzējam vajadzēja divas brīvas dienas, kuras arī tika pārliktas, jo neviens tak Savu laiku neplāno, nāksiet kad ir ielikts un viss.
Ja Tu esi nokavējis kādu nodarbību, rēķinies ar 10e sodu un minimālo gaidīšanas laiku divas nedēļas.

Atgadījums par naudas atgriežšanu, iesniedzu iesniegumu kā nākās, lai atgrieztu savu naudu jāgaida divu nedēļu izskatīšana, kas ir jocīgi, jo Tu piekrīti atstāt viņiem 25e komisiju jau sākumā, parakstot līgumu, uzdodt jautājumu, kas ir jāizskata, atbilde, šis jājautā grāmatvedei, tiek iedots nummurs uz kuru neviens neatbild, zvanot atpakaļ skolai, tiek paziņots, ka nēesi vienīgais un viss negrozās ap Tevi, gaidi.

Eksāmena jautājumi ir ļoti āķīgi un tēmēti uz izgāšanos jo par katru eksāmena reizi ir jāmaksā.
Un nemaz nedomā, ka tik viegli tiksi uz eksāmenu, jo pieņemšanas laiki ir 1dienās un 3dienās, pēc principa, kas pirmais ieskrēja tas kārto.
Īsāk sakot, padomājiet divreiz, pirms izvēlieties šo skolu.

18.10.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no autoskolapresto Pārstāvja atbilde 22.10.2018

Paldies, Gati, par Tavu atsauksmi! Acīmredzami izvēlējies gada karstāko un pieprasītāko brīdi apmācībām. Pirmskara laika fasādes mājās ir gandrīz neiespējami pieslēgt ventilāciju. Telpās tika atrasts risinājums mobilās kondicionēšanas veidā, kas šeit nav pieminēts.

Minētais gadījums ar grupas reģistrācijas īpatnībām ir saistīts ar CSDD, ne ar mūsu servisu. Tavi personīgie kavējumi ir tikai uz Tavu atbildību. Teorijas viela ir jāzin, lai noliktu eksāmenus - te nevar būt diskusijas.

Acīmredzot patiesais sūdzības iemesls ir naudas atmaksa un tās izcenojums. Tādu nu ir lietu (administratīvā) praktiskā kārtība - iesaistīti vairāki cilvēki, apstrāde paņem laiku. Nav saprotams, ko esi kontaktējis, jo darba laikā administratori ir pieejami nepārtraukti. Tava nauda tika atgriezta 2 dienu laikā (19.10.), kopš iesnieguma brīža (17.10.) Vai tas ir slikts serviss? Kā arī neviena laba vārda par to, ka skola sniedz unikālu servisu apjomu par to pašu cenu salīdzinājumā ar konkurentiem. Netaisni.

G

Komentāri (7)

really? 19.10.2018

Vai tik problema nav tajaa,ka esi niikulis,kurs sapratis,ka bez macisanas netiks cauri un tiesibas nedabus un tagad megini vainu uz visu citu iespejamo novelt?

G Gatis 20.10.2018

Esat tur bijuši?

V vinnuks 05.04.2019

Šai skolai potenciālie klienti ir vienaldzīgi. Aizsūtīju jautājumu par dalīto maksājumu, neviens nav atbildējis.

A autoskolapresto Pārstāvja atbilde 12.06.2019

Autoskolas kredīts pagaidām nav pieejams, jo jau ir pārāk daudz nedisciplinētu klientu.

L LieneKarklavaine 04.05.2019

Autoskola PRESTO sevi pozicionē kā autoskolu nr.1. PAŠU IZVEIDOTĀ mājaslapā AUTOSKOLAS.COM, kura apzināti reģistrēta uz ārvalstu domēna servera, lai nevarētu redzēt domēna īpašnieku.

Jebkurš sevis cienīgs SEO speciālists uzreiz pamanīs saikni starp šīm abām mājaslapā, izmantojot dažādus rīkus ( ahrefs, semrush utml. ).

Autoskolas.com ir ATBALSTA resurss autoskolas PRESTO mājaslapai un tiek izmantot, lai apzināti maldinātu topošos klientus.

Lūdzu neesiet tik naivi un neticiet šim autoskolas.com topam

A autoskolapresto Pārstāvja atbilde 12.06.2019

LieneKarklavaine profils reģistrēts 04.05.2019 ar vienu vienīgu mērķi - tai pašā dienā ierakstīt 7 pilnīgi vienādus, apmelojošus paziņojumus. Mums nav pilnīgi nekādas saprašanas, ko Jūs mēģinat pateikt. Bet viens ir skaidrs, ka darbojaties kāda konkurenta interesēs. Internetā ir ļoti daudz viedokļu un topu, tad kāpēc mums par to būtu jāuzņemas atbildība? Mēs esam internetā populārākā autoskola Latvijā (Facebook, Instagram, Youtube, Google), tāpēc arī nelabvēļu netrūkst. Bet tas ir bijis milzīgs darbs 7 gadu garumā.

A autoskolapresto Pārstāvja atbilde 20.07.2019

LieneKarklavaine profils reģistrēts 04.05.2019 ar vienu vienīgu mērķi - tai pašā dienā ierakstīt 7 pilnīgi vienādus, apmelojošus paziņojumus. Mums nav pilnīgi nekādas saprašanas, ko Jūs mēģinat pateikt. Bet viens ir skaidrs, ka darbojaties kāda konkurenta interesēs. Internetā ir ļoti daudz viedokļu un topu, tad kāpēc mums par to būtu jāuzņemas atbildība? Mēs esam internetā populārākā autoskola Latvijā (Facebook, Instagram, Youtube, Google), tāpēc arī nelabvēļu netrūkst. Bet tas ir bijis milzīgs darbs 7 gadu garumā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes