LV RU
www.sudzibas.lv Autobaltija Motors SIA Nepatiesas ziņas par lietotu automašīnu. Neveiksmīgs automašīnas pirkums.

Autobaltija Motors SIA - Nepatiesas ziņas par lietotu automašīnu. Neveiksmīgs automašīnas pirkums.

Mani sauc Grigorijs. Es esmu divu bērnu tēvs. Man kā arī daudziem cilvēkiem, ik pa laikām, rodas nepieciešamība pirkt automobili un saskarties ar auto tirgotājiem. Pēdējā laikā ir daudz ziņu par krāpšanas gadījumiem. Es kādreiz domāju, ka mani tas nekad neskars, jo ne pirmo gadu esmu pie stūres un kaut cik saprotu auto. Bet diemžēl mani šī nelaime piemeklēja šī gada 2. septembrī.
Otrajā septembrī es ierados SIA Autobaltija Motors transportlīdzekļu tirdzniecības vietā: Krustbaznīcas ielā 24, Rīgā. Pie viņiem es noskatīju automašīnu Ford S-MAX 2007. gadā. Apskatīšanās brīdī man likās, ka ar mašīnu viss kārtībā, bet tā bija iedarbināta iepriekš . Tirgotāji teica, kā automašīnai ir vājš akumulators, bet tā bija daļējā taisnība, jo akumulators bija tiešām izlādēts, bet pie reizes tirgotāji arī noslēpa vienu niansi (to es sapratu tikai nākamajā dienā, kad bija slēdziens no servisa). Mēs noslēdzam līgumu un es samaksāju par šo auto 3000 eiro. Un tad kā murgā viss palika slikti. Uzreiz pēc izbraukšanas no auto plača mašīna sāka dūmot ar melniem dūmiem (tirgotājs Andrejs Kizmans pateica, ka tas ir tāpēc, kā maz degvielas un degviela drīz beigsies). Ar dūmojošo auto aizbraucu līdz degvielas uzpildes stacijai, ielēju degvielu. Mašīna tā arī nepārstāja dūmot un nosēžas akumulators. Uzzvanīju tirgotājam, viņš pēc kāda brīža atbrauca un palīdzēja atrast lādētāju. Iedarbinājām auto, tas nepārstāja dūmot. Tirgotāja pārstāvis ieteica braukt it kā aizsērējas filtrs. Pabraucu vēl pāris kilometrus labāk nekļuva. Tad mašīna atkal noslāpējas krustojumā vidū. Biju pilnā izmisumā, jo veidoju avārijas situāciju. Mēģināju stumt viens pats. Paldies, kā apstājas jaunieši un palīdzēja iestumt mašīnu blakus pagalmā. Tad zvanīju SIA Autobaltija Motors pārstāvim, viņš pateica, ka viņam beidzās darba laiks un palīdzēt viņš vairs nevar. Tad uzzvanīju evakuatora dienestā un pēc pusstundas atbrauca evakuators. Evakuators aizveda mašīnu servisā SIA “Autolockmaster centrs” .
Biju spiests palikt Rīgā uz nakšņošanu. Nākamajā dienā no servisa pārstāvja uzzināju, ka transportlīdzekļa darbība apstājās un eļļa no turbīnas nokļuva dzinējā, ka rezultātā dzinēja vārstu un virzuļu darbība apstājās. Acīmredzami, ka auto dzinēja defekts jau eksistēja pirms tam, kad biju iegādājies šo auto. Es domāju, ka SIA “Autobaltija Motors” pārstāvis Andrejs Kizmans bija lietas kursā. Ka transportlīdzekļa dzinējs atrodas sliktā stāvoklī un ka transportlīdzekli nevarēja ekspluatēt. Problēmas bija ar dzinēju un turbīnu (remonts aptuveni izmaksātu ap 2000 eiro, servisa prognoze). Sazvanījos ar SIA “Autobaltija Motors” pārstāvi un izstāstīju situāciju, viņš pateica, ka pie viņiem ar mašīnu viss bija kārtībā. Ilgi runājot, tirgotāja pārstāvis piedāvāja man variantu remontēt mašīnu un var būt viņi palīdzēs nopirkt lietotu dzinēju, bet kādu un kad nepateica (“Mēs skatīsim, domāsim, vērtēsim”). Tad ilgas sarunas rezultātā es biju spiests iet uz darījumu: pārdot viņiem auto par 1000 euro. Es zaudēju 2000 eiro ka arī reģistrēšanas izdevumus ap 100 eiro un evakuatora pakalpojumu kopā ar diagnostiku 70 eiro.
29. septembrī es SIA “Autobaltija Motors” aizsūtīju pirmstiesas pretenziju, kurā izstāstīju situāciju un savu neapmierinātību. 13. oktobrī es saņēmu atbildi kurā SIA “Autobaltija Motors” pilnībā noraida manu pretenziju. Savā atbildē kopā ar taisnīgiem teicieniem viņi arī uzrakstīja melus ( droši vien bezkaunīgiem cilvēkiem, tas ir vienkārši uzrakstīt pat oficiālā sarakstē). Savā atbildē ka vienu no atteikuma pamatojumiem tirgotājs uzrakstīja, šo “SIA Autobaltija Motors pieņēma lēmumu Klientam segt Transportlīdzekļa remontu proti, SIA Autobaltija Motors apņēmās iegādāties jaunu dzinēju, kā arī visas pārējās nepieciešamās rezerves daļas, bet Klients sedz autoservisa pakalpojumu izmaksas”. (SIA Autobaltija Motors Valdes loceklis Andrejs Kizmans 10.10.2020.)
Proti, ja tas būtu taisnība, kurš atteiktos no jauna dzinēja un parējām detaļām?! Bet diemžēl realitāte bija cita un es ar lieliem zaudējumiem priekš sevis un savas ģimenes aizbraucu mājās. Priekš manis tie ir milzīgie zaudējumi, man jāaudzina divi bērni.
Protams, es pieļāvu daudz kļūdu un samaksāju dārgo cenu. Bet es gribu, lai pārējie izlasot uzrakstīto, nepieļautu manas kļūdas. Kā arī daudzkārt izvērtētu sadarbības iespējas ar SIA “Autobaltija Motors” (tirgošanas vietas adrese: Krustbaznīcas ielā 24, Rīgā) un konkrēti ar Andreju Kizmanu.

Komentāri (5)

ē ērglis99 24.10.2020

Šī ir lieliska dzīves mācība. Ja autopārdevējs neļauj izmēģināt auto vai pārbaudīt uz servisu, tad uzreiz varam teikt viņiem uzredzēšanos un jābrauc uz nākošo vietu skatīt auto. Tirgus ir pilns un var atrast labas mašīnas, kuram ir patiess nobraukums, kuram labs tehniskais stāvoklis. Un par šo stāstu es ieraudzīju vienu niansi nopirka auto par 3k, bet viņi nopirka par 1k. :D Visus auto, kurus ved no Vācijas, Holandes, Belģijas, Itālijas var atrast pa lētam cenam un mūsu pārdevēji uzceno vismaz 2k, bet, piemēram, Lietuva viņi uzceno tikai 500 euro un pārdod tālāk. Principa labāk pašam aizbraukt uz ārzemes nopirkt tādu auto un viņa ieguldīt remontu, un beigās sanāks par tādu pašu summu kā šeit nopirkt. :D

A aicis24 25.10.2020

Autoplacis no viņa atpirka atpakaļ, par to 1000€. Gan jau atkal nedaudz par pāris simts eiro uzlabos motoru,lai nedūmo,tas ir nomainīs turbīnu un tirgos atkal par 3000€.

Gudrais Leopards 25.10.2020

Pirkt pa 3k auto un nereizi neizbraukt :/ Es arī tādas kļudas pieļāvu, nopirku netīru mašīnu, nomazgāju, uz bagāžnieka rūsa, motoram pēc mēneša sāka antifrīzs vārīties utt. Baiga jāskatās.

T Taisnīgums99 25.10.2020

Pirmkārt, kada starpībā sūdzībai ar to, ka jums ir 2 vai 8 bērni? Vai vispar nav?
Tas, ka kādām ir 8 vai nav vispār bērni nenozīmē, ka vienus vai otrus drīkst apkrāpt/neapkrāpt.

Otrkārt, par ko vispār ir runa? Mašīnai ir garantija un pa garantiju to motoru salabos vai variet to atdot atpakaļ.

Acīmredzami, ka sūdzībā ir pamatota, bet sūdzības cēloni protams ir briesmīgi, ka mašīna netika pārbaudītā pirms iegādes.

P Pīkstulis 25.10.2020

Tur pretī ir 2 servisi, tālu nebūtu jābrauc, tur pat varēja pārbaudīt tak.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes