www.sudzibas.lv Auto Sos Nenormālā Dispečere !

Sos Taxi - Nenormālā Dispečere !

Piedzīvojums ar dullo dispečeri !!! (((20.12.09)))

Pirmā reize : izsaucu taksi - viss ir normāli, pasūtījumu pieņem normāli, pieklājīgi, paiet 5-6 min kopš tika izdarīts zvans, aizgāju uz strēlniekiem - šeku, reku, zvana dullā dispečere - paceļu telefonu - jā labvakar - seko bļaušana - Kur jūs esat, taksis stāv un gaida 15 minūtes, kamēr noritēja rupjā, vienpusīgā saruna no dispečeres puses- tajā laikā TIKAI TAD PIEBRAUCA PATS SOS TAKSIS !!! - saruna tika nobeigta vienpusīgi, ar rupju vārdu, no Dispečeres puses !

20.12.09 "Takša Pasūtījums veikts 04.55 "
" Rupjā Dispečere atzvanīja, lai izlamātos pl 05.01 "

Tātad, jau otro reizi saucu "SOS" taksi, viss, kā nākas, pazvanu, izsaucu taksi, otrā galā īsti nesaprotami tiek izteikts pirmais teikums, par takša gaidīšanas ilgumu, pārprasu, cik ilgi galu galā taksis būs jāgaida uzreiz tiek otrā galā dispečere sāk aurot - Kas jāgaida?, cik ilgi jāgaida?, kāds ir vārds ! Nosaucu vārdu, otrā galā neko neatbildēja, ne par takša gaidīšanas ilgumu neko !
Pēc 10 minūtēm zvana - Jā, lūdzu, - Kur jūs esat, kāpēc kavējat, pēc cik ilga laika būsiet? - atbildu pēc 5 min būšu - Un tad seko labākais - Dispečere sāk lamāties, 3 stāvīgi vārdi, pilnīgi bez jēgas, pēc 20 sekundēm kad dispečere nolamājās viņa nometa klausuli ! Neko - stāvēju klausījos, nesapratu kāpēc, un kad kaut kas nav normāli ! - neko, devos uz taksi braucu mājās !

Nekādā gadījumā neizmatojiet šo takšu pakalpojumus, šads atgadījums netgriezeniski sabojā visu omu !!!

S

Komentāri (7)

P pika 20.12.2009

Tad tev vajadzēja to dispičeri pasūtīt .. ko klusēji ? nemaki runāt ?

Z zuze 30.04.2010

Vienreiz taxi nogaidīju 2h, zvanot uz centrāli man neviens necēla augšā. gala rezultātā neviens arī neatbrauca...

I Illi 30.04.2010

Taxi SOS pakalpojumus izmantoju jau apmēram 3 gadus (2 reizes nedēļā). Jau pirmajās nedēļās bija tā, ka tiklīdz piezvanīju, dispičere uzreiz zināja (pēc tel. numura), kurā vietā vajadzīgs taxis. Ja citā vietā - pateicu adresi un ļoti ātri ieradās ... Šo taksometru firmu izvēlējos tāpēc, ka Rīgā lētāku un labāku neesmu atradusi

E Edgars 22.07.2010

Labdien,

Vēlejos pateikt lai cilvēki uzmanās izmantojot SOS TAXI pakalpojumus. Tik rupju un agresīvu atieksmi no vadītāja puses var atlauties tikai laikam šī kompanija. Iekāpjot ar ģimeni TAXI pajautāju kādēl uz skaititaja jau ir uzskaitīta summa 1.31 LS, atbildes vietā šoferis strauji nobremzeja un dzina mus kapt ara, sakot ka tas ir vinja tiesibas. Finālā aizbraucot uz galapunktu, pieprasiju ceku par braucienu, preti sanemu rupju lamasanos un tekstu ka ceka nebus, jo nevaram iedot, tad es teicu ka sauksu MP un skaidrosimies, finala tika izvilkta zem sedekla paslepta stingras uzskaites kvits gramata un ar lamasanos fona izrakstits ceks, naudas atlikums man tika iemests seja.. Ja kadreiz vel so soferi satiksu, domaju, ka runa bus cita..

A Astra 26.08.2010

Pirmkart, dispecere ir nelaipna un otrkaart, tagad skiet, ka jauna mode vaditajiem neizdot ara atlikumu. Piemeram vaditajs Jevgenijs Stoloks. Turmpmak iesaku neizmantot vinju pakalpojumus, jo attieksme ir slikta. Pie tam, latviski vinsh runa beginner liimenii.

A Astra 26.08.2010

Stingras uzskaites kvitis SOS Taxi ir tabu. NEDOD! Jaauzzvana Sleseram, lai firmu papurina.

N Njā. 22.11.2011

Es arī izmantoju šīs firmas pakalpojumus, taču ar attieksmi viss ir kārtībā, kad zvanu viņi jau zin manu vārdu, vienmēr laipni pasveicina un ir klāt diezgan ātri. Tikai vienreiz gadījās, kad izsaucu, bet taksis kavējās un nebija norunātajā laikā. Vnk paņēmu citu taksi. Kad zvanīja un teica, ka taksis ir klāt, es vienkārši pateicu, ka paldies vairs nevajag, paši vainīgi, ka neieradāties laikā uz ko viņa mierīgi pateica "Nu jā, skaidrs, visu labu".
Varu piekrist tikai tam, ka latviešu valodas zināšanas šiem taksistiem ir ļoti zemā līmenī, vai nav vispār un to, ka čekus par braucienu nedod un arī atlikumu bieži vien neizdod. Bet nu viņi ir vislētākie, vai vismaz vieni no lētākajiem, līdz ar to nebrīnos, ka čekus nedod, nodokļus nemaksā, līdz ar to var atļauties nolaist cenu lētāk un tur ir sava vienošanās ar vadību, plus vēl neatdotais atlikums ir kā tējas nauda taksistam. Bet nu daudz kas ir atkarīgs arī no paša pasažiera, piemēram, attieksme, ja tu esi laipns, tad pārsvarā pret tevi arī ir sakarīga attieksme. :-)))

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes