Apkalpošana RD Electronics - Slikts serviss
Pērkot preci pārdevēji uzstājīgi uzbāžas ar papildus garantiju, vairāk kārtīgi sakot, lai netērē manu un savu laiku, un sakot, ka man to nevajag vienalga turpina stāstīt par papildus garantiju vēl 30min. Tērē manu laiku ar muļķībām un pasaciņām par sliktas kvalitātes precēm. Beidziet tērēt klientu laiku un uzspiest savas papildus garantijas!
Komentāri (9)
Nākošā sūdzība: RD PĀRDOD SLIKTAS KVALITĀTES PRECES UN ATSAKĀS REMONTĒT
Labdien!
Vai Jūsu rakstītajam ir kāds apstiprināms pamatojums ?
Pašlaik Jūs norādāt apmelojošu, nepamatotu informāciju!
Labdien! Tas ir sūdzības iesūdzēja nākošais solis sarkastiskā formā. Nekā personīga pret Jums!
Es viņiem saku uzreiz, kā steidzos, un man nav laika šīs dziesmas klausīties. Pā ātro pārbaudam kā prece strāda un viss.
Labdien, cienījamais Martin!
Lūdzu norādiet, kur un kad saskarāties ar šādu apkalpošanu ?
Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus sakarā ar šo situāciju, lūdzam norādīt pirkuma detaļas vai pasūtījuma numuru.
Aicinām sniegt informāciju sazinoties ar SIA “MK TRADE” klientu servisu, zvanot uz tālr. (+371) 66165555 vai rakstot uz e-pastu [slēpt]@rdveikals.lv.
Cerot sagaidīt no Jums atbildi,
Ar cieņu, RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa
Visas tās papildu izdomātās garantijas ir fufelis.
Labdien, cienījamais Good Intentions!
Mūsu uzņēmums pastāv vairāk ka 27 gadus, vairākus gadus esam atzīti par Elektropreču veikalu
№1 Latvijā.
Ar pakalpojumu papildus garantija un preces apdrošināšana noteikumiem varat iepazīties šeit - https://www.rdveikals.lv/site/content/lv/679/Pakalpojumi-un-serviss.html
Tie ir brīvi pieejami visiem klientiem.
Знакомый работал в РД. Доп. гарантия это развод для лохов. Инфа 100%.
Уважаемый, Синьор помидор! Уточните пожалуйста, в чем заключается "развод" ? Будем признательны, если Ваши аргументы с подтверждением пришлете нам на э-почту [slēpt]@rdveikals.lv