Apavitev.lv - Krāpšana, slikts serviss
Pasūtīju apavus 2024. Gada 5. Novembrī, veicot priekšapmaksu – par ko jau nožēloju. Sākotnēji solīja, ka piegāde aizņems aptuveni 12 dienas.
Pēc divām nedēļām sazinājos ar viņiem, lai noskaidrotu, kur ir mans sūtījums. Atbildēja, ka jau nākamajā dienā paka tiks nodota omniva un drīzumā būs pie manis. Pēc četrām dienām (ap plkst. 15: 00) palūdzu izsekošanas numuru. To atsūtīja pēc divām stundām, bet uzreiz nepārbaudīju. Nākamajā dienā apskatījos un konstatēju, ka numurs ir tikai izveidots – nekāds sūtījums omniva nebija nodots. Ja kādam interesē, rekur izsekošanas numurs: ce199791764ee.
2. Decembrī atkal rakstīju, jautājot, kad paka beidzot tiks nodota. Un te sākās pats interesantākais – viņi sāka ignorēt manus ziņojumus. Pēc divām dienām saņēmu atvainošanos, ka esot pasūtīti nepareizie apavi un ka nedēļas nogalē tie jau būšot Latvijā, pēc kā uzreiz tos izsūtīšot man. Labi, nolēmu pagaidīt.
Šie apavi bija domāti kā dāvana, un vēl bija laiks līdz 19. Decembrim. Taču pagāja vēl 10 dienas – nekādas ziņas. Atkal sazinājos, bet mani atkal ignorēja. Pēc piecām dienām uzrakstīju vēlreiz – atkal klusums. Beidzot 20. Decembrī viņi pamodās un atkal atvainojās, sakot, ka sūtījumu jau šodien nodos omniva. Sāku saprast, ka te kaut kas nav kārtībā, bet nolēmu pagaidīt.
Pēc piecām dienām man apnika klausīties solījumus, tāpēc palūdzu godīgi pateikt, kas notiek, un atgriezt naudu. Paiet vēl 12 dienas, un es uzrakstu vēlreiz – ja neatbildēs tuvāko divu dienu laikā, došos uz policiju un virzīšu lietu kā krāpniecību. Momentā saņēmu atbildi ar kārtējo atvainošanos. Šoreiz viņi apgalvoja, ka vaina esot kādai darbiniecei, kas, šķiet, pat ceļu uz omnivu nezinot. Tad pēkšņi izrādās, ka apavi ir pazuduši, un viņi piedāvā vai nu atgriezt naudu, vai nosūtīt citus apavus citā krāsā. Nodomāju – labi, vismaz cerība par naudas atgriešanu parādījusies. Palūdzu atpakaļ naudu un atkal gaidīju.
Paiet pusmēnesis – nekādas naudas. Sazinājos ar viņiem vēlreiz, uz ko atbilde bija, ka nauda esot nosūtīta un “visam jau jābūt”, bet viņi tūlīt pārbaudīšot un paziņošot. Nu jau viņi “pārbauda” veselas 16 dienas.
Secinājums? Viņi vienkārši mēģina izvilkt laiku, līdz klients aizmirst par savu pasūtījumu un naudu. Kā papildu pierādījums viņu attieksmei – mana sieva instagramā ielika storiju: “paldies @apavitev, sākumā apavus pazaudējāt, tagad naudu jau divas nedēļas sūtāt atpakaļ. ” ko viņi izdarīja? Momentā nobloķēja viņu.
Visa sarakste ar viņiem man ir saglabāta. Ja kādam nepieciešami pierādījumi, droši varat vērsties pie manis!
Komentāri (3)
Te bez polša netikt skaidrībā..
Nav tādas lapas.
Tā nav mājas lapa, bet “kompānijas” nosaukums, pārsvara viņi tirgo instagrama, bet cik zinu arī viņiem ir Facebook konts.