LV RU

AtrisinātaAndelemandele.lv - Krāpšana

Nekaunīgs portāls!
Samaksā naudu, uzdot jautājumus par problēmu, un ja portāla īpašniecei nepatiks, tevi izdzēsīs.
Neatrisina problēmas, piemēram, kā maksājot par sludinājumu ar sms, ir jāievada teksts un kods. Ko es arī darīju. Nosūtot sms, atbildes teksts, ka esmu samaksājusi nevis sev par pakalpojumu, bet nezin kādai natālijai k. Protams, portāls neuzņemas šo labot, vai izskatīt, vai atgriezt naudu. Jo es neesmu natālija. Bet sīkums ar to.
Ievietoju, sludinājumu un samaksāju, protams!
Gribēju mainīt bildes. Iepriekš, izlasīju noteikumus! Kurās teikt, bildes uzņemt skaidras un bez instagrama filtriem utt. Tā arī daru. Jo pirmās, bildes ko ievietoju, sapratu nav tās labākās. Uzņēmu bildi, uzlieku vieglu vsco filtru. Bildes labi nobildētas. Pati esmu fotografē, priekš portālā andelemandele.lv ar kameru nebildēju, bet iphone arī dara brīnuma lietas. Uzskatu, ka bildes varēja ievietot sludinājumā. Pārkāpuma nav. Un protams, sadaļā bērniem, kurā tirgoju ļoti daudz bērnu lietas, zīdaiņu komplektus par lētu summu, daudz ko atdodot. Tagad dēļ tā, ka šī portāla īpašniece bezgaumīgi mani nobloķēja, netiks tālāk pie kāda bērniņa.
Un tās, šausmīgas sludinājuma bloķēšanas, jo apģērbs nav novietots uz pakarāmā ir smieklīgs.
Ar lielāko prieku, šo informāciju izplatīšu facebook lapā, jo atpakaļ pazaudēto naudu neatgūšu.
Esmu gatava, par šo maksāt facebook reklāmu, lai visi redzi, un neuzķeras, uz krāpniekiem. Jeb, vienu noteiktu krāpnieci, šī portāla īpašnieci.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta LīgaBBB 22.02.2018

Andelemandele.lv personīgi uzrakstīja!

Komentāri (4)

Fl Flavia 24.10.2018

Piekrītu, ka Andele portāla administrācijai ir pilnīgi nievājoša attieksme pret portāla lietotājiem. Tā augstprātība un vienaldzība pret tavu interesi ir zem jebkuras kritikas. Es arī esmu lūgusi nomainīt bildes - bez iedziļināšanās, bez jebkāda pamatojuma, man vienkārši to atsaka! Tāds iespaids, ka viss atkarīgs no mēness fāzes vai Līvas garastāvokļa. Pilnīgs ignors. Pie tam komunikācijai ir tikai 1 iespēja - aizpildīt pieteikumu portālā (bez saviem datiem - kas mulsina, jo var padomāt, ka tā būs anonīma). Un , protams, atbildi tu nesaņemsi.

Ak AkVaiManDieniņ 21.11.2018

Pārbaudi savu e-pasta spam boxu. Pēc pieredzes - atbild uz katru sīkumu. Ja noraida bilžu maiņu, tad jau nebija pēc noteikumiem. Gribēji krāpties, bet nesanāca :D ha! Un visi citi, protams, vainīgi!

AndeleMandele admin 05.12.2018

Cien. LīgaBBB un citi

Lai arī situācija ir atrisināta, atbildi sniedzam, lai izprotat Jūs un citi, kas nonāktu līdzīga situācijā.

Bilžu maiņas pieteikumus tiek izskatīti 24 stundu laikā. Tātad - tas nenotiek uzreiz. Ja bildes atbilst noteikumiem, tā tiek apstiprināta. Ja redzam, ka prece sludinājumā tiek mainīta, bilžu maiņa tiek noraidīta.

Atgādinām, ka sludinājumu saturu publikācijas laikā mainīt nedrīkst. Pirms maksas pakalpojuma apmaksas (sludinājuma publicēšanas) ir jāizvērtē vai esi gatavs/gatava maksāt par sludinājumu arī, ja savu Pērli pārdosi citur, nepārdosi vispār vai pārdomāsi tirgot. Jebkurā gadījumā mainīt sludinājumu nedrīkst.

Vēlētos saņemt precīzu izskaidrojumu no tēmas autores par bloķēšanu.
Portāls ļoti reti veic lietotāju bloķēšanu. Kopš portāla pirmsākumiem ir bloķēti tikai 20 profili un visi tie ir bijuši boti, kas "spamoja" reklāmas. :)

Ja runa ir par sludinājuma apturēšanu, tad jā - sludinājumi tiek pārbaudīt un, ja tiek konstatētas neatbilstības, apturēti. Mēs vienmēr norādām iemeslu kādēļ sludinājums ir deaktivizēts. Par deaktivizāciju tiek nosūtīts arī e-pasts, kurā visa informācija tiek izklāstīta.
Jebkuru sludinājums, kurš tiek apturēts iespējams labot un iesniegt atkārtoti. Iemaksātā nauda netiek zaudēta.

Apturēto sludinājumu atkārtota izskatīšana notiek rindas kārtībā un var ilgt 24 stundas.

atbilde Flavia
Mums skumji, ka Tev ir bijusi nepatīkama pieredze mūsu portālā, tomēr lūdzu ņem vērā, ka, ja Tavs Bilžu maiņas pieprasījums tika noraidīts, tad bija iemesls. Tas nav atkarīgs no mēness fāzēm, bet gan noteikumiem, kuri ir portāla.

Ja esi ar mums sazinājusies caur kontaktu formu "Sazināties ar administrāciju", tad tas nav anonīmi, ja esi autorizējusies savā profilā. Mēs saņemam ziņu no portāla lietotāja. Ja savā profilā neesi autorizējusies, tad ir jānorāda e-pasts uz kuru nosūtam atbildi.

Diemžēl, no mums neatkarīgu iemeslu dēļ, dažkārt mūsu atbildes nonāk pie mēstulēm. Šajā gadījumā varam ieteikt uzturēt kārtību savā e-pastā un cītīgāk to pārbaudīt. Rekomendējam pie filtriem norādīt, ka e-pasti no portāla andelemandele.lv nav mēstules.

AndeleMandele administrācija

AndeleMandele admin 05.12.2018

Cien. LīgaBBB un citi

Lai arī situācija ir atrisināta, atbildi sniedzam, lai izprotat Jūs un citi, kas nonāktu līdzīga situācijā.

Bilžu maiņas pieteikumus tiek izskatīti 24 stundu laikā. Tātad - tas nenotiek uzreiz. Ja bildes atbilst noteikumiem, tā tiek apstiprināta. Ja redzam, ka prece sludinājumā tiek mainīta, bilžu maiņa tiek noraidīta.

Atgādinām, ka sludinājumu saturu publikācijas laikā mainīt nedrīkst. Pirms maksas pakalpojuma apmaksas (sludinājuma publicēšanas) ir jāizvērtē vai esi gatavs/gatava maksāt par sludinājumu arī, ja savu Pērli pārdosi citur, nepārdosi vispār vai pārdomāsi tirgot. Jebkurā gadījumā mainīt sludinājumu nedrīkst.

Vēlētos saņemt precīzu izskaidrojumu no tēmas autores par bloķēšanu.
Portāls ļoti reti veic lietotāju bloķēšanu. Kopš portāla pirmsākumiem ir bloķēti tikai 20 profili un visi tie ir bijuši boti, kas "spamoja" reklāmas. :)

Ja runa ir par sludinājuma apturēšanu, tad jā - sludinājumi tiek pārbaudīt un, ja tiek konstatētas neatbilstības, apturēti. Mēs vienmēr norādām iemeslu kādēļ sludinājums ir deaktivizēts. Par deaktivizāciju tiek nosūtīts arī e-pasts, kurā visa informācija tiek izklāstīta.
Jebkuru sludinājums, kurš tiek apturēts iespējams labot un iesniegt atkārtoti. Iemaksātā nauda netiek zaudēta.

Apturēto sludinājumu atkārtota izskatīšana notiek rindas kārtībā un var ilgt 24 stundas.

atbilde Flavia
Mums skumji, ka Tev ir bijusi nepatīkama pieredze mūsu portālā, tomēr lūdzu ņem vērā, ka, ja Tavs Bilžu maiņas pieprasījums tika noraidīts, tad bija iemesls. Tas nav atkarīgs no mēness fāzēm, bet gan noteikumiem, kuri ir portāla.

Ja esi ar mums sazinājusies caur kontaktu formu "Sazināties ar administrāciju", tad tas nav anonīmi, ja esi autorizējusies savā profilā. Mēs saņemam ziņu no portāla lietotāja. Ja savā profilā neesi autorizējusies, tad ir jānorāda e-pasts uz kuru nosūtam atbildi.

Diemžēl, no mums neatkarīgu iemeslu dēļ, dažkārt mūsu atbildes nonāk pie mēstulēm. Šajā gadījumā varam ieteikt uzturēt kārtību savā e-pastā un cītīgāk to pārbaudīt. Rekomendējam pie filtriem norādīt, ka e-pasti no portāla andelemandele.lv nav mēstules.

AndeleMandele administrācija

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes