LV RU

AtrisinātaAleksandra Apavi - Apavus

Nopirku 10.maijā apavus Valletā veikalā" ALEKSANDRA "un 30.maijā nācās nest atpakaļ.Tās bija vasaras čībiņas pa 20ls, kurām pēc četrām uzvilkšanas reizēm zole sāka drupt, atlīmējās.Gala rezultātā aiznesot atpakaļ man pārdevēja paskaidroja, ka tas esot lētais gals un droši vien, ka varu izvēlēties jau citus apavus vietā, bet jānogaida desmit dienas, aizsūtīšot uz Rīgu, protams, Vēstule atnāca ar paskaidrojumu, ka pati esmu novalkājusi zoli kā rezultātā atlīmējās zole.Man vēl ne reizes tādā ātrumā nevieni apavi nav nonēsājušies, pat lielo supermarketu "šļopkas".Un vēl tas pārdevējas komentārs par lēto galu, nez kāpēc čībiņas, kuras pagājušajā gada nopirku Maximā par 4ls, nēsāju vēl šogad, turklāt Maxima nav apavu veikals! Tā Aleksandra viens kaktu kantoris ar zemas kvalitātes apaviem!Tikai cenas gan pamanījušies uzskrūvēt!

Atbilde no Aleksandra apavi Pārstāvja atbilde 15.03.2018

Labdien,

Mēs augstu vērtējam savus klientus un vienmēr piedāvājam konstruktīvus, abpusēji izdevīgus risinājumus. Šajā gadījumā, mēs esam gatavi sniegt atbalstu jums. Lūdzam sazināties ar mums, lai apspriestu detaļas.

Ar cieņu,
Aleksandra apavi

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 27.03.2018

Uzņēmuma Aleksandra apavi pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju un piedāvāt esošo problēmu risinājumus. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Us

Komentāri (9)

Co como 29.08.2011

Jā, riktīgs sūda kantoris! Diemžēl tādu "veikalu" LV ir simtiem, kur Ķīnā lēti iepirktu (tiešām - lētāgala) preci tirgo ar divdesmitkārtīgu uzcenojumu. FUI VIŅIEM VISIEM!!! KROPĻI!

In Inese 11.10.2011

Piekrītu par visiem 100%. Nepērciet apavus Aleksandra un Ko veikalos. Nekad nepiekritīs apmainīt vai pat salabot nepieprasot papildus samaksu. Runājot ar menedžeri, kas atsakās atdot naudu, mainīt apavus vai salabot tos bez maksas, rodās tāda bezspēcības sajūta, jo viņš vienkārši neklausās, runā savu. Un tas viss notiek nepareizā latviešu valodā.

To Točno 11.10.2011

Točno, lētās čībiņas ir domātas priekš miroņiem, nevis priekš nēsāšanas.

Ti Tilan 04.01.2013

Nepērciet Aleksandra&Co apavus. Man pēc 2 mēnešu valkāšanas apaviem nodila zole, un viņi laiž cauri aukstumu un mitrumu. Kā rezultātā nostiepa man 10 dienas un klientu menedžeris ir atbildējis apmēram ar tekstu, ka tā ir mana izvēle, ka esmu tādus iegādājies, ka veikalā jāskatās kāda kvalitāte apaviem, viņi neatbild par kvalitāti, pašam jāseko līdzi, turklāt atsaucas uz maniem fizioloģiskajiem rādītājiem, ka mana slimība vai fiziksā īpatnība ietekmē apavu mitrumu. Šadus pamatskolas murgus es neesmu savā dzīvē vēl dzirdējis. Varētu padomāt, ka Aleksandra ir informēta par manu fizisko stāvokli un veselību, laikam ārsti! hahaha. Protams, nesīšu uz ekspertīzi. Pat roku ieliekot viņos un ieliekot vēsumā viņi paliek mitri. Muļķības kaut kādas. Turklāt vēl pēc 2 mēnešiem kvalitāte zūd, garantijas laikā un šādas muļķības runā. Kā nav kauna.

Ti Tilan 04.01.2013

Palasot cilvēku atsauksmes, šķiet situācija nav mainījusies arī 2013. gadā, joprojām.

Kl klient veikala 17.12.2013

Piekrītu. Nepērciet apavus Aleksandra un Ko. Menedžeris Viktors Podoļako nekad nepiekritīs apmainīt vai atdot naudu.

Ni ninas 06.11.2014

Nopirku apavus ORigo "aleksandra&ko"veikala un saka lobities ada jau pec 1 menesa. Aiznesu. Vini aizsutija savam menedzerim. Vins atsuta man vestuli, ka tas esot tikai traips. Nu tad gaju uz veikalu un pardevejai paradiju, paludzu lai atzime to vietu, jo menedzeris ir "akls". Man bija prieks ka pardevejai ari nelikas ka tas ir tikai traips. Vinai bija kauns par menedzera sledzienu. Nosutija savam menedzerim otrreiz un atzimeja to vietu. No vina nekadas zinas. Zvanu pati ko tad daris ar tiem apaviem. Menedzeris atkal saka ka tur nekas nav, ka es varu savakt apavus. Aizbraucu pec apaviem, un redzu notika brinums. Ada vairs nav nolobijusies, salimeja. Bet tani vieta zole saka lobities. Es teicu ka gribu runat at veikla vaditaju. Es esmu veikala vaditaja, ta man atbildeja sieviete, kas izsniedza apavus. Vina sarka un baleja, kad es teicu ka gribu nomainit sada veida, bet citus apavus. Vina nepiekrita. Vina man teica, ja menedzeris teica ka nemainit, tad vina ari nemainis apavus. Bet so nu jau plisumu vini varot salabot par velti.

Sa saule25 13.07.2015

Man arì ir rùgta pieredze sakarà ar ßo veikalu. Iegàdajos tur apavus, par samèrà lelu summu, uzvilku pàris reizes nepilna mèneßa laikà un apavi sàka plìst - apavu priekßèjà daĺà (purngalà) no iekßas, kà arì zoles sàka lìmèties vaĺà. Uzrakstiju sùdzìbu, atdevu apavus veikalà un gaidiju lèmumu no biroja, atnàca vèstule, ka esmu pati apavus sabojàjusi ar triecienu, aizķerßanos... uz ko biju ßokà, jo nekas tàds nav bijis. Protams, atgriest naudu, samainìt apavus, man atteica, varot uz firmas rèķina veikt remontu, lai sùtot faksu, ja vèlos vai rakstot vèstuli, pat telefona numuru nevarèja noràdìt, kas bùtu jurudiski pareizi uz ßàdu vèstuli. Nekad vairs neiepirkßos ßajà veikalà, kà arì NOTEIKTI ßo izstàstìßu visiem saviem draugiem. Latvija ir maza, kur vèl Rìga!!!

Kl klientsss 16.04.2016

Absolūti piekrītu iepriekš teiktajam! NEKAD NEPĒRKAT ŠEIT APAVUS! Apavi tiešām tik sliktas kvalitātes, ka tiek nostaigāti pa mēnesi līdz drausmīgam izskatam! Un atsakās jebko kompensēt vai pat elementāri saremontēt, nerunājot par naudas atgriešanu! Viktors Podoļako, skopulis, pilnīgi nedzird, ko klients saka, ļoti nepatīkams cilvēks! Saņēmu atbildi, ka man pašai jāparedz ka apavi ar tādu zoli ātri nodils, viņiem tāda informācija pat nav jāsniedz pircējam! Nekad neiegriezīšos šajā veikalā un nevienam neisaku pirkt tur jebko! Ne attieksmes normālas, ne kvalitātes!!!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes