LV RU
www.sudzibas.lv Aldis Anaitis Aldis Anaitis - gids

Aldis Anaitis - Aldis Anaitis - gids

Tā kā esam saņēmuši nekvalitatīvu tūrisma pakalpojumu braucienā ar autobusu uz Berlīni laika posmā no 26.05. līdz 30.05.2013., lūdzam pārbaudīt gida Alda Anaiša profesionālo kvalifikāciju un ētikas normu pārzināšanu. Uzskatām, ka gids Aldis Anaitis nevar strādāt tūrisma pakalpojumu jomā, jo rupji pārkāpj ētikas normas komunikācijā ar klientiem, kā arī neatbilst gida profesionālajai kvalifikācijai:

1. Ekskursijas laikā Aldis Anaitis nestāstīja par apkārt redzamajiem objektiem. Izbraucām cauri Polijai, Vācijai, un gids Aldis Anaitis nepateica neko. Uz lūgumu pastāstīt, viņš atbildēja, ka ir menedžeris, ne gids. Ļoti žēl, jo, braucot skolēnu ekskursijā, nesaņēmām saturisku informāciju par tūrisma objektiem Polijā un Vācijā.

2. Ekskursijas laikā Aldis Anaitis izmantoja vienu valodu, lai gan pirms brauciena vienojāmies, ka tiks stāstīts gan latviešu, gan krievu valodā, tā kā grupā bija bērni no divplūsmu skolas. Pēc lūguma tomēr izmantot paralēli divas valodas (latviešu, krievu), mikrofonā rupji izskanēja frāze: ”Dļa tex, kto ne ponimajet.”

3. Ekskursijas dalībniekus neaizveda līdz muzejiem vai apskates objektiem. Vienmēr autobuss apstājās vismaz kvartālu pirms objekta vai muzeja, un dalībniekiem vajadzēja kājām doties līdz plānotajai vietai. Gids Aldis Anaitis ar roku norādīja virzienu, kur jāiet, nepavadot grupu līdz muzejam.

4. Gidam Aldim Anaitim ir zemas svešvalodu kompetences, lai kvalitatīvi koordinētu ekskursijas gaitu ārzemēs.

5. Iekārtojoties viesnīcā, Aldis Anaitis neizrādīja ieinteresētību, vai ir iespējams izvietot bērnus pa istabām. Ja mēs nesaņemtu viesnīcas Berlīnē menedžera palīdzību, nebūtu iespējams izvietot zēnus un meitenes atsevišķās istabās.

6. Ekskursijas laikā bija situācijas, kad Aldis Anaitis, vēloties pievērst sev pieaugušo uzmanību, izmantoja fizisku spēku. Viņš uzvedās kā emocionāli nelīdzsvarots cilvēks.

7. Mikrofonā, bērniem dzirdot, Aldis Anaitis paziņoja, ka tūristi brauc kopā ar viņu, nevis viņš ar tūristiem. Uzskatām, ka viņš neizprot tūrisma sfēras specifiku, ka gids sniedz pakalpojumu. Aldis Anaitis uzskata, ka strādā, nevis sniedz pakalpojumu. Ar ko šīs frāzes atšķiras tūrisma pakalpojumu jomā?

8. Izteiktu emocionālu nelīdzsvarotību viņš parādīja akvaparka „Tropical Island” apmeklējuma laikā. Pirms bija noteikts konkrēts akvaparka apmeklējuma ilgums(līdz 19.00). Akvaparka apmeklējuma laikā Aldis Anaitis nolēma mainīt apmeklējuma ilgumu un skolotājiem paziņo, ka autobuss aizbrauc 17.30, lai visi būtu autobusā. Ņemot vērā akvaparka teritorijas apjomu, nebija iespējams paziņot par izmaiņām visiem, tāpēc skolotāji informēja Aldi Anaiti par nesavlaicīgu prasību izvirzīšanu. Par to vajadzēja vienoties ātrāk. Iznākot no akvaparka 19.00, stāvvietā nebija autobusa, ar kuru pārvietojāmies visu ekskursijas laiku. Ne Aldis Anaitis, ne autobusa vadītājs neatbildēja uz zvaniem, tikai pēc firmas vadības iejaukšanās 19.30 autobuss piebrauca pie akvaparka stāvvietas vistālākā punkta, lai bērni lietū ietu līdz autobusam.

9. Aldis Anaitis negatīvi ietekmēja arī autobusa vadītāju uzvedību, skaļi apspriežot un izsmejot pieaugušo ekskursijas dalībnieku rīcību. Kopumā ekskursijas laikā 5 dienu garumā izveidojās ļoti negatīvs emocionālais fons.

Vairāk sūdzības par Aldis Anaitis

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes