www.sudzibas.lv Akciju sabiedrība “Gaso” personāla nekompetence, bezatbildība

Akciju sabiedrība “Gaso” - personāla nekompetence, bezatbildība

Novembrī pamanījām, ka gāzes skaitītājs negrozās. Sazvanījamies ar GASO un bijam pieteikuši skaitītāja nomaiņu. Kad bija atrbaucis GASO meistars (Ritvars Rozenbergs) , viņš konstatēja, ka skaitītāja nomaiņai traucē virtuves mēbeles, jo jauns skaitītājs ir lielāks un vecā skaitītāja vietā neielidīs. Viņs pateica, ka mums ir jādemontē virtuves daļa un būšot vajadzīga metināšana, bet lieta ir tāda, ka virtuves iekārta bija pavisam jauna un demontēt to pavisam negribētos. Paši sakam domāt kā tomēr būtu iespējams nomainīt skaitītāju, nedemontējot virtuves mēbeles, jo meistars citas alternatīvas mums nepiedavāja. Meistars ielika gāzes caurulē starpliku, lai mēs nelietotu gāzi. Rezultātā mēs veselu mēnesi bijam bez gāzes padeves. Zvanījam neskaitāmās reizes informātivajā tālrunī, kur mums neviens nevarēja sniegt konktrēto atbildi par to, ka varētu atrisināt mūsu problēmu , izsaukt citu meistaru viņi arī atteicās.Beidzot bijam PAŠI izdomājuši kā tomēr būs iespējams ievietot jauno skaitītāju bez metināšanas un virtuves demontēšanas, vēlreiz izsaucam GASO meistarus. Meistari, kuri bija atbraukuši (vēlos izteikt viņiem pateicību) 20 minūšu laikā pieslēdza jauno skaitītāju, kā izradījās nebija vajadzīgs neko metināt vai demontēt, skaitītājs tā pat ielīda. Esmu ļoti neapmierināta ar to, ka personāla nekompetences dēļ mana ģimene bija spiesta dzīvot bez gāzes padeves veselu mēnesi un bija pašiem jāmeklē risinājumus, lai nebūtu jādemontē jaunā virtuves iekārta!

P

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes