www.sudzibas.lv Airisa un Co Slikts serviss

Airisa un Co - Slikts serviss

Braucu vasarā ar draugu ekskursijā uz Čehiju, protams, nebiju nekāda nojausma kura firma ir tā labākā.Turklāt grupā braucām pirmo reizi, līdz tam paši ceļojām. Ceļojumā pavadījām 6 dienas. Un visas problēmas sākās ar to ka, mums firma nemaz nepaziņoja ka izbraukšana no Origo ir nevis plkst.6:00, bet gan 7:00, Nu tad pirms plkst. sešiem no rīta sākām uztraukties, jo nebija pilnīgi nev iena cilvēka, kas izskatītos, ka dotos ceļojumā. Dabūjām kaut kādus tālruņa numurus, un pie klausules runā pati Airisa un Co priekšniece, tā vismaz man teica. Šī vēl atbild ka saprotot mūsu uztraukumu, bet viņai nākot miegs un lai liek mierā viņu. Super ne? Izrādās beigās tiešām tā izbraukšana ir bijusi stundu vēlāk, bet kādēļ tad firma ņem cilvēka kontakttālruni? Vai tad pr izmaiņām nebūtu firmas pienākums mums paziņot? Pa ceļam braucot runājām ar vairākiem cilvēkiem, kas teica, ka viņiem par visām izmaiņām ir ziņots. Pat par to ka autobuss nebūs nekāds krutais guļamautobuss! Būtu zinājuši, ka tiešām tas autobusss būs tāds štrunts, vien būtu atteikušies no ceļojuma kā nekā atpakaļceļā pēdējā nakts bija viņā jāguļ, un ne tu vari atlaist krēslus (ļoti minimāli), ne normāli pagulēt. Tā nakts bija vienkārši šausmas.Kā tu vari aizmigt ja tev jāguļ taisnam kā stabam?Plus vēl tas ka autobuss noplīsa uz stundu, kas ietekmēja mūsu tā jau mazo brīvo laiku Karlovi Vari pilsētiņā. Gulējām četras naktis viesnīcās, pirmos nakti Polijā-divzvaigžņu, bet salīdzinoši diezgan jauka un amulīga, bet pārējās trīs naktis gulējām kaut kādā Čehijas mikrorajonā, kur pat līdz Prāgas centram bija jābrauc ar pārsēšanos.Kur nu vēl runāt par viesnīcas līmeni! Viesnīca skaitījās trīszvaigžnu, bet viņai varēja dot labi ja vienu zvaigzni, par to ka viņai varētu būt sapnis par trīszvaigžnu viesnīcu reiz kļūt.Nu riktīga kopmītņu tipa viesnīca.Cilvēki ieejot viesnicas numuriņos, bija vienkārši šokēti. Ejot prom no viesnīcas cilvēki pat jautāja vai tiešām atslēgas jāatstāj uzņemšanā, jo bija bail ka kautkas nenotiek.Vakaros kad atgriezāmies no ekskursijām, vienīcas (ja tā viņu vispār var saukt) gaiteņi tā smirdēja pēc cigaretēm, likās ka paši darbinieki tur non-stop smēķēja. Numuriņa durvis izskatījās pirms tam nez cik reizes lauztas vaļā, tualete vienkārši drausmīga-smirdēja pēc kaut kā veca. Dvieļi izskatījās nogriezti no kaut kāda cietāka palaga.Brokastis katru rītu vienādas, un jāzīlē no rīta-vai būs kaut kas palicis uz galda vai nē, jo viņi tik vien maz tur bija salikuši, ka likās iegājuši veikalā un pa piecīti sapirkuši visām četrām brokastīm pārtiku. Kafija piemēram šķīstošā, tajā pašā laikā paši darbinieki dzer aiz letes normālu pupiņu kafiju. Varbūt kādam lasot šo visu liekas ka viss bija negatīvs, bet bija tik daudz apstākļi nepatīkamu, ka tas visu sabojāj, jo pati mācos tūrismu un gaidīju kaut nu nedaudz vairāk.Grūti pat visu uzrakstīt. Tāpat ekskursijās kuras vadīja krievu valodā, mūsu latviešu grupas vadītājs, solījās nākt līdz un patulkot tiem, kas nesaprot krievu val., bet viņš noziedēja laikam kādā Prāgas krodziņā. Njā un grupas vadītājs- 21 gadus vecs, kuram laikam ceļojuma mērķis ir no grupas palakstoties ar kādu krievu meiteni, lai ceļojums būtu interesantāks. Tāpat arī autobusā-runāja krievu valodā grupas vadītājs ļoti daudz, lai gan pirms tam teica, ka nemaz tik labi nemākot krievu val.Protams autobusa tualeti bija labāk neizmantot, ko mums pateica. Teica ka varot tikai atpakaļceļā un pa "vieglo" vienīgi. Un par to pašu ēšanu vispār-vienreiz dienā tikai dabūjām normālu siltu ēdienu, +uzpildesstaciju ēdamais. Super!!! Padomājiet pirms ceļojiet, jo mēs ar šo kompāniju nemūžam nebrauksim. Gribētos jautāt, cik tad tā kompānija pelna3 Ls vērta uz nakti. Paldies Airisai par sabojāto atpūtu, jo viss tas skaistais, ko ieguvām no ceļojuma bija pēdējā brīvā diena, kur paši nu skatījāmies, cik varējām paspēt. Būtu vismaz nedaudz vairāk piedomājuši pie visas plānošanas! Visur skrieni kā negudrs, nedomāju ka visām tūrfirmām ir tāda plānošanas taktika. Saprotu ka vēlas pelnīt, bet tas jau ir par daudz!

K

Komentāri (23)

I Ibuci 19.09.2008

Katrīna - var redzēt, ka braucat pirmo reizi.
Tad pirms brauciena vajag padomāt un iedziļināties maršrutā - 6 dienās tāds maršruts noteikti būs steigā. Izvēlaties - daudz un steigā vai maz un kārtīgi. Tās daudzās lietas, kas sarakstītas ir smieklīgas tiem, kas daudz ceļojuši un zin uz ko tādos braucienos parakstās (jebkuru šādu firmu braucieni - attiecīgie maršruti+izmaksas). Nu varētu turpināt daudz un daudz, sevišķi, ka daudz tā puse braukātu un ja neapmierina tās 3 zvaigznes, tad zināsiet, ka jāņem 5, jo vienkārši dažās valstīs ir dažāds serviss un te firma ne pričom ;)

Z Zane 20.09.2008

Tu gri'betu teikt, ka firma kas ir pieredzējusi, , nav atbildīga par to kāda būs vienīca? Par to rakstīji piekrītu, bet ir nianses, kas uz to neattiecas.

I Ibuci 20.09.2008

nu es jau nezinu kā firma par to informēja. Ja teica, ka 3 zvaigznes - ir super, tad tā tiešām stulbi, bet drizak domaju, ka neko neteica, tik info, ka ir 3 zvaigznes un varbut kas ir taja servisa. Ā un par tām brokastīm - nu tas tiešām, ka lielākādaļa šo valstu 2, 3 zvaigžņu viesnīcā ir kā ķeksītis, ka ir. Vienmēr jārēķinas - lēti brauc, luksus nebūs ;) Bet Poliju tiešām var uzslavēt, cik nācies nakšņot pat 2 zvaigzn.-super :)

I Ieva 23.09.2008

Nu, tiešām, mīļie cilvēki, ir pašam sev jānosprauž mērķis - vai braucat galvenokārt baudīt komfortu vai kaut ko redzēt svešās zemēs. Un vai jūs nezinājāt, ka nakts būs jāpavada autobusā? Ja nevarat to izturēt, nevajag braukt. Cik visapkārt dzirdu, guļmautobusi ir vēl trakāka lieta.

Z Zane 23.09.2008

Nu ok, bet kautkādām normas robežām jau jābūt (saku par viesnīcu").

I Ilona 13.10.2008

Arī braucu ar Airisu, arī neesmu apmierināta, bet vainoju vienīgi un tikai sevi, jo nebiju iedziļinājusies visas ceļojuma niansēs. Brauciens bija uz Horvātiju 9 dienu garš, pa ceļām bija apskraidīta puse pasaules un tiem, kuriem patīk ekstrīmie ceļojumi tas būtu piemērojams un pieņēmams, bet mēs gaidījam ko vairāk un mierīgāku.
Par Čehijas viesnīcām varu pateikt no personīgas pieredzes, ka tiešām, viņu 3 zvaigznes nav tādas pašas ka mūsu, to es piedzīvoju bez Airisas.

U ups 18.10.2008

Es arī bracu no Airisas un arī uz čehiju... pēc šī brauciena, es sapratu, ka vairs ar autobusu nekad nevēlos vairs ceļot, es lasīju un man likās, ka tas ir noticis nevis tagad, bet gan pirms trīs gadiem, kad es braucu uz Čehiju- izbraukšana stundu vēlāk ko arī man neviens nepaziņoja, 4* viesnīcas vieta kaut kada aizdomīga viesnīcele pat nezinu vai bija kāda zvaigzne, ar metro braucām ~20 min līdz vecpilsētai, grupas vadītāja krieviete, autobuss saplīsa atpakaceļā pie Polijas robežas ~24.00 un āra līst lietus visu nakti pavadījām autobusā bez elektrības ūdens un siltuma ... :)

K krizantēma 25.10.2008

Es arī braucu ar Airisu uz Horvātiju uz 10, 5 dienām, man patika, giļamautobusā izgulējos labāk kā parastajā kur tikai muguru var atlaist, kā apgūlos, momentā aizmigu, nu viesnīcas Horvātijā varēja būt nedaudz labākas., bet es jau nebraucu lai visu dienu mīkstos pēļos vārtītos, bet lai svešu zemi iepazītu.

S Sandra 04.12.2008

Es braucu ar Airisu uz Horvātiju. Viss sākās ar to, ka autobusam bija jaizbrauc 4naktī, bet izbraucam tikai 8 no rīta. Autobusā nebija kondicionieris, neskanēja radio un 1 soveris ienīda visu, kas kustējās. Gide Anda mūs dzenaja cauri visiem skaistajiem Horvatijas parkiem tik ātri, ka nebija iespēja visu izbaudīt. Atpakaļceļā un arī ik pa laikam ceļā autobuss saplīsa un bija jādzesē. Viesnīcas gan bija ok.
Labi, ka šo ceļojumu jautraku padarija mūsu jauniešu kompanija, bet karstā vasara bez kondiškas gan nav forši.

I ilga 01.01.2009

Braucām ceļojumā no Airisas uz Vīni -Zalcburgu, no 25.12-29.12.Tā ka biļetes dabūjām tā teikt pa lēto tad arī rēķinājāmies ar to, ka būs daļējs komforts. Mums bija fantastiska gide-Santa un trīs tik pat jauki šoferīši.Tā kā ceļojums iekrita Ziemassvētku laikā pa ceļam jo īpaši naktīs daudzas iestādes ar labierīcībām bija slēgtas, nu tad mūsu "piloti"' pacietīgi meklēja vietas kur tas process varētu notikt civilizēti.Ja bija vajadzība tikt pie savas bagāžas problēmu nekādu, visu pasniedza tieši rokās.Santas zināšanas arī mums lieti noderēja, uz visiem jautājumiem saņēmām izsmeļošas atbildes.Ar ceļojumu esam ļoti apmierināti.Paldies Airisas komandai Santai, abiem Aigariem un Aivaram par skaistajiem Ziemassvētkiem. Jaunajā 2009. novēlam lielu brauktgribētāju pieplūdumu, neskatoties uz tuvojošos krīzi saglabāt sirdssiltumu un jauku noskaņu visa gada garumā.Ļoti ceram ka arī Jaunajā gadā ceļosim kopā ar Airisas jauko komandu.Paldies no Guntara un Ilgas.

L Liene 14.01.2009

Esmu braukusi ar Airusi vairākos ceļojumos, un nevienu sliktu vārdu nevaru pateikt! Visi ceļojumi bijuši augstā līmenī par to cenu, ko maksājām! Un viesnīcas ar bijušas ļoti labas, reiz Horvātijā gan bija skudras vannasistabā no kāda cauruma pa cik 1.stāvs, bet tas jau netraucē uzlikt virsū miskasti un dzīvot mierā!
Supergide ir Santa un abi šoferīši Aigari! Tāpat arī gide Ilze ir ok!
Ja brauc ceļojumā ar autobusu, ir jārēķinās ar dažādām neērtībām, bet jāprot tas uztvert ar smaidu un jāprot atpūsties arī tad, kad apkārt ir tādas īgņas kā sūdzības autore!

K Katrīna 21.01.2009

nē, neesmu īgņa, protu par dzīvi priecāties, nesaku, ka viss bija slikts, bet vienkārši ir tādi galvenie aspekti, kuri ir nepatīkami, un tur nu neko nevar izdarīt. Patīk ceļot, atpūsties, un ja tev pašai paveicies ar ceļojumu, tad priecājos ka tā!

а Артур 03.02.2009

В более плохом туре ещё никогда не был, чем от AIRISA!!! Был в Чехии с ними в том году..

J juris 20.02.2009

Braucu ar Airisu uz čehiju 2008.g.jūlijā.Jā, autobusā bija diezgan pagrūti, jo nevarēja atlaist sēdekļus, jo tie aizmugurējam cilvekam traucēja, bet visā visumā bija ļoti foršs ceļojums. Ceļojuma laikā bija trīs dažādi gidi. Divi bija vietejie čehi, bet visi vini bija fantastiski labi.Biju divata ar sievu un bijām ļoti priecīgi par brīnišķīgo ceļojumu.Arī viesnīcām nebija vainas. Nebraucām jau viesnīcā dzīvot, bet tikai nakti pārlaist. Varbūt kādam kaut kas nepatika, bet man un sievai bija lielisks mpiedzīvojums.

B Baiba Kuhalska 10.03.2009

Esmu braukusi ar šīs firmas guļamajiem autobusiem un gidiem uz Ungāriju, Franciju, Horvātiju, braukuši arī radi, jo ieteicu. Šoferīši kolosāli, braucienā uz Horvātiju ar gidi gan ne sevišķi noveicās, par to arī ziņojām, kaut gan Vīnē viņa tiešām bija savā elementā. Pārējās gides - cepuri nost! Gan dzīvošana gan ēdināšana bija ļoti laba. Ja gribas labāku servisu, tad arī jāmaksā vairāk.

A Alise 25.06.2009

Esmu bijusi ar Airisu Čehijā 2008.gada rudenī.Man patika.Braucu ar atlaidēm-6 dienas-130 ls. Sūdzības autore laikam aizmirsa, cik samaksāja par braucienu;) Viesnīca Polijā bija laba, Čehijā- nu tā, bet ar visām ērtībām, tīrs, TV un ledusskapis numuriņā.
Kas attiecas par brīdinājumu pacensties neizmantot WC autobusā...nu sorry, man liekas, ka tas ir elementāri, ka labāk nokārtoties WC kādā benzīntankā nekā ostīt savus un citu ekstrimentus autobusā;)

G Gunta 01.08.2009

Autore laikam ir domājusi par minimālu cenu saņemt maksimālu komfortu, tāpēc ir vīlusies. Varbūt nav paveicies ar gidu. Žēl.
Esmu braukusi divus gadus ar Airisu. Slovākija pagājušajā gadā, šogad Austrija-Vācija. Varu dot tikai visaugstāko vērtējumu. Zinoši un atsaucīgi gidi, ideāli šoferi. Šogad īpašs paldies gidei Agnesei un šoferīšiem Jānim un Andrim, Alpos viņi bija superīgi. Lai veicas arī turpmāk.

S Sandra 04.09.2009

Braucu pirmo reizi uz Parīzi, un man vislielākās sūdzības ir par autobusu!Jums rakstīts, guļamautobuss, wc, kafija, tēja, siltais ūdens...nu nevajag tā mānīties, mūsu autobuss bija piebāzts, kafija smieklīga 1bundža 100gr.neskafē, tēja par 20 sant.silto ūdeni nevarēja dabūt visi, tualetē šoferi neļāva iet ja nemaldos otrajā dienā, a man 6gadīgs bērns, redziet mēs par daudz čurājam, viņiem neesot kur izliet, es apjautājos tā nav taisnība ka nebija citas vietas kur izliet, viens no šoferiem, nezinu kurš, visu laiku strauji bremzēja, a mēs tur otrajā stāvā kā siļķes tik līgojamies, bet 1 stāvā izredzētās ēda pat autobusā pie galdiņa, gulēja kā mājās un pat liellas somas viņām bija salonā, normāli vai ne?Jūsu frmu nevienam neieteikšu!

M Marta 22.10.2009

Labi ka Jūs vismaz aizbraucāt mēs oktobrī nopirkām tūri, pateica ka nenotiks pa TELEFONU un naudu tā arī nevar dabūt atpakaļ!!!AFĒRISTU BANDA. Cilvēki domājiet ko darat!!! Ne vienmēr lētākais ir labākais it sevišķi šajos laikos kad naudas trūkst katram otram. Šī firma savāc naudu uz neatgrišanu.

S saulcerīte 03.07.2010

Visskaistākais ceļojums manā mūžā bija ar Airisu uz Horvātiju (ar guļamautobusu).Brīnišķīga gide, jauki
šoferīši, viesnīcām nebija ne vainas ! Nekāds Impro nestāv blakus.Nevaru atcerēties nevienu būtisku neērtību,
izņemot karstumu, bet tā nu nav Airisas vaina. Ja gribas, lai ceļojums ir, kā sēdēšana mājās ar visām iespējamām ērtībām, tad arī vajag mājās sēdēt.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.