www.sudzibas.lv AirGuru.lv Nekvalitatīvie pakalpojumi, slikts serviss, bezatbildība

AirGuru.lv - Nekvalitatīvie pakalpojumi, slikts serviss, bezatbildība

Esmu pasūtījis un apmaksājis portālā https://airguru.lv ceļojumu uz Ēģipti 4 (četrām) personām. Veicot pasūtīšanu, esmu precīzi norādījis, ka būs 4 ceļotāji: 3 pieaugušie un 1 bērns (faktiski, viens no pieaugušiem ir 13 g.v. bērns, bet otram bērnam ir 10 gadi). Uz pasūtījumu tika saņemts AirGuru.lv piedāvājums, kas paredzēja ģimenes izvietošanu vienā numurā. Piedāvājums no manas puses tika apstiprināts un pilnībā apmaksāts.
Kad bijām ieradušies viesnīcā mums paziņoja, ka rezervēts numurs ir paredzēts tikai 3 (trīs) cilvēku izvietošanai. Un tiešām mums tika uzrādīts Standarta numurs ar trīs vienvietīgām gultām. Vienlaicīgi tika uzrādīts Standarta "uzlabots" numurs, kuru varētu saņemt par papildus samaksu, bet arī tas bija paredzēts tikai 3 (trīs) cilvēku izvietošanai, proti: tajā bija viena divvietīga gulta un viena vienvietīga gulta. Tādējādi nedz rezervētajā numurā, nedz arī numurā, ko būtu iespējams saņemt par papildus maksu, izvietot 4 (četrus) cilvēkus nav iespējams, jo guļamvietu visiem nepietiek!
Turklāt viesnīcas pārstāvji man paziņoja, ka viesnīcā vispār nav numuru (izņemot Suite klases numuri), kas ir paredzēti 4 (četru) cilvēku izvietošanai. Savukārt par Suite klases numuru ir jāveic piemaksu, kas, faktiski, dubulto maksu, ko biju samaksājis AirGuru.lv par so ceļojumu.
Par esošo situāciju esmu paziņojis AirGuru.lv, zvanot uz birojus Rīgā. Mani pāradresēja pie ANEX TOUR pārstāvja Ēģiptē, kam it kā būtu jāuzņemās šīs problēmas risināšanā. Ilgstošo pārrunu rezultātā (runājot gan ar AirGuru.lv, gan ar ANEX TOUR), tika noskaidrots:
(1) Četrvietīgo numuru viesnīcā tiešām nav
(2) Piedāvāt man tādu numuru, kur var izvietot visus manas ģimenes locekļus nav iespējams
(3) Nekādu problēmas risinājumu nedz AirGuru.lv, nedz ANEX TOUR piedāvāt nevar
(4) AirGuru.lv uzskata, ka problēmu bija jārisina ANEX TOUR
(5) ANEX TOUR norāda, ka pie situācijas vainojams uzņēmums AirGuru.lv
Nogaidot aptuveni 4 (četras) stundas, esmu samaksājis viesnīcai par ģimenes izvietošanu Standarta "uzlābotā" numurā, lai būtu iespēja saņemt vismaz vienu divvietīgu gultu. Kad biju ieņēmis šo numuru, man vēlreiz no viesnīcas puses tika paziņots, ka numurs ir paredzēts tikai trīs cilvēku izvietošanai un tādēļ man nepienākās vairāk kā 3 (trīs) dvieļu komplekti. Ceturtais komplekts tika izsniegts tikai pēc ilgstošas lamāšanas.
Šajā pat dienā vakarā nosūtīju pretenziju AirGuru.lv, piedāvājot atlīdzināt man samaksāto naudas summu 80,00 EUR apmērā par Standarta "uzlabotu" numuru (jo tā bija vienīga iespēja izvietot manu ģimeni viesnīcā), kā arī 20,00 EUR par zvaniem AirGuru.lv viesabonēšanā (jo šie zvani bija saistīti ar AirGuru.lv izraisīto problēmu risināšanu).
Tālāk AirGuru.lv rakstīja man vairākas vēstules, ka šis uzņēmums pie situācijas nav vainojams, jo man pašam bija jāsaprot sekas, izvēloties Standarta numuru. Un sūdzību gadījumā man nav jāvēršas nevis pie AirGuru.lv, bet pie ANEX TOUR.
Faktiski, AirGuru.lv atteicās uzņemties atbildību par problēmām, ar kurām man nācās saskarties pie izvietošanas viesnīcā. Uzņēmums AirGuru.lv ignorē, ka:
(1) tieši AirGuru.lv piedāvāja man Standarta numuru, ievērojot manis norādīto ģimenes sastāvu;
(2) tieši AirGuru.lv noslēdza ar mani līgumu par ceļojuma nodrošināšanu uz Ēģipti;
(3) tieši AirGuru.lv apņēmās nodrošināt manu ģimeni (4 cilvēkus) ar izvietošanu viesnīcā;
(4) tieši AirGuru.lv saņēma no manis samaksu par ceļojumu un izvietošanu viesnīcā.
Tādējādi AirGuru.lv rīcība liecina par to, ka šis uzņēmums piedāvā tādus pakalpojumus, kas neatbilst patērētāja veiktajam pasūtījumam. Turklāt arī AirGuru.lv visādā veidā mēģina izvairīties no atbildības par saistību pienācīgas neizpildes.
Tāpēc nevienam neiesaku pirkt ceļojumus AirGuru.lv un atturēties no jebkādām attiecībām ar to.
Dotajā brīdī tiek gatavota sūdzība Patērētāju tiesību aizsardzības centram.
Nepieciešamības gadījumā esmu gatavs bez maksas palīdzēt arī citiem cietušajiem no AirGuru.lv rīcības.
Esmu pasūtījis un apmaksājis portālā https://airguru.lv ceļojumu uz Ēģipti 4 (četrām) personām. Veicot pasūtīšanu, esmu precīzi norādījis, ka būs 4 ceļotāji: 3 pieaugušie un 1 bērns (faktiski, viens no pieaugušiem ir 13 g.v. bērns, bet otram bērnam ir 10 gadi). Uz pasūtījumu tika saņemts AirGuru.lv piedāvājums, kas paredzēja ģimenes izvietošanu vienā numurā. Piedāvājums no manas puses tika apstiprināts un pilnībā apmaksāts.
Kad bijām ieradušies viesnīcā, mums paziņoja, ka rezervēts numurs ir paredzēts tikai 3 (trīs) cilvēku izvietošanai. Un tiešām mums tika uzrādīts Standarta numurs ar trīs vienvietīgām gultām. Vienlaicīgi tika uzrādīts Standarta "uzlabots" numurs, kuru varētu saņemt par papildus samaksu, bet arī tas bija paredzēts tikai 3 (trīs) cilvēku izvietošanai, proti: tajā bija viena divvietīga gulta un viena vienvietīga gulta. Tādējādi nedz rezervētajā numurā, nedz arī numurā, ko būtu iespējams saņemt par papildus maksu, izvietot 4 (četrus) cilvēkus nav iespējams, jo guļamvietu visiem nepietiek!
Turklāt viesnīcas pārstāvji man paziņoja, ka viesnīcā vispār nav numuru (izņemot Suite klases numuri), kas ir paredzēti 4 (četru) cilvēku izvietošanai. Savukārt par Suite klases numuru ir jāveic piemaksu, kas, faktiski, dubulto maksu, ko biju samaksājis AirGuru.lv par so ceļojumu.
Par esošo situāciju esmu paziņojis AirGuru.lv, zvanot uz biroju Rīgā. Mani pāradresēja pie ANEX TOUR pārstāvja Ēģiptē, kam it kā būtu jāuzņemās šīs problēmas risināšanā. Ilgstošo pārrunu rezultātā (runājot gan ar AirGuru.lv, gan ar ANEX TOUR), tika noskaidrots:
(1) Četrvietīgo numuru viesnīcā tiešām nav
(2) Piedāvāt man tādu numuru, kur var izvietot visus manas ģimenes locekļus, nav iespējams
(3) Nekādu problēmas risinājumu nedz AirGuru.lv, nedz ANEX TOUR piedāvāt nevar
(4) AirGuru.lv uzskata, ka problēmu bija jārisina ANEX TOUR
(5) ANEX TOUR norāda, ka pie situācijas vainojams uzņēmums AirGuru.lv
Nogaidot aptuveni 4 (četras) stundas, esmu samaksājis viesnīcai par ģimenes izvietošanu Standarta "uzlābotā" numurā, lai būtu iespēja saņemt vismaz vienu divvietīgu gultu. Kad biju ieņēmis šo numuru, man vēlreiz no viesnīcas puses tika paziņots, ka numurs ir paredzēts tikai trīs cilvēku izvietošanai un tādēļ man nepienākās vairāk kā 3 (trīs) dvieļu komplekti. Ceturtais komplekts tika izsniegts tikai pēc ilgstošas lamāšanas.
Šajā pat dienā vakarā nosūtīju pretenziju AirGuru.lv, piedāvājot atlīdzināt man naudas summu, ko biju samaksājis viesnīcai par Standarta "uzlabotu" numuru (jo tā bija vienīga iespēja izvietot manu ģimeni viesnīcā), kā arī naudas summu par zvaniem AirGuru.lv viesabonēšanā (jo šie zvani bija saistīti ar AirGuru.lv izraisīto problēmu risināšanu).
Tālāk AirGuru.lv rakstīja man vairākas vēstules, ka šis uzņēmums pie situācijas nav vainojams, jo man pašam bija jāsaprot sekas, izvēloties Standarta numuru. Un sūdzību gadījumā man nav jāvēršas nevis pie AirGuru.lv, bet pie ANEX TOUR.
Faktiski, AirGuru.lv atteicās uzņemties atbildību par problēmām, ar kurām man nācās saskarties pie izvietošanas viesnīcā. Uzņēmums AirGuru.lv ignorē, ka:
(1) tieši AirGuru.lv piedāvāja man Standarta numuru, ievērojot manis norādīto ģimenes sastāvu;
(2) tieši AirGuru.lv noslēdza ar mani līgumu par ceļojuma nodrošināšanu uz Ēģipti;
(3) tieši AirGuru.lv apņēmās nodrošināt manu ģimeni (4 cilvēkus) ar izvietošanu viesnīcā;
(4) tieši AirGuru.lv saņēma no manis samaksu par ceļojumu un izvietošanu viesnīcā.
Tādējādi AirGuru.lv rīcība liecina par to, ka šis uzņēmums sniedz tādus pakalpojumus, kas NEATBILST patērētāja veiktajam pasūtījumam. Turklāt arī AirGuru.lv visādā veidā MĒĢINA IZVAIRĪTIES NO ATBILDĪBAS par saistību pienācīgas neizpildes.
Tāpēc nevienam NEIESAKU PIRKT ceļojumus AirGuru.lv un uzaicinu atturēties no jebkādām attiecībām ar to. It īpaši, ja tiek plānot ceļojums ar bērniem.
Dotajā brīdī tiek gatavota sūdzība Patērētāju tiesību aizsardzības centram.
Nepieciešamības gadījumā esmu gatavs BEZ MAKSAS palīdzēt arī citiem cietušajiem no AirGuru.lv rīcības.
-----
Заказал и оплатил на портале https://airguru.lv путешествие в Египет на 4 (четыре) персоны. Заказывая, указал, что будет 4 человека: 3 взрослых и 1 ребенок (фактически, один из взрослых это ребенок 13 лет, а второму ребенку 10 лет). На заказ получил предложение Airguru.lv, которое предусматривало размещение семьи в одном номере. Предложение с моей стороны было принято и полностью оплачено.
Когда приехали в отель, нам сообщили, что зарезервированный номер предназначен только для размещения 3 (трех) человек. И действительно, нам был продемонстрирован Стандартный номер с тремя одноместными кроватями. Одновременно был продемонстрирован Стандартный «улучшенный» номер, который можно получить за дополнительную плату, но он также был предназначен для размещения только 3 (трех) человек, а именно: в нем была одна двухместная кровать и одна одноместная. Таким образом ни в зарезервированном номере, ни в номере, который можно получить за дополнительную плату, разместить 4 (четырех) человек невозможно, т. к. спальных мест всем не хватает!
К тому же представители отеля мне сообщили, что в отеле вообще нет номеров (за исключением Сьюта), которые предназначены для размещения 4 (четырех) людей. В свою очередь за Сьют нужно сделать доплату, которая, фактически, удваивает сумму, оплаченную AirGuru.lv за эту поездку.
Об этой ситуации сообщил AirGuru.lv, позвонив в Рижский офис. Меня переадресовали к представителю ANEX TOUR в Египте, которому вроде как нужно было взяться за решение проблемы. В результате длительных переговоров (общаясь и с AirGuru.lv и с ANEX TOUR) было установлено:
(1) Четырехместных номеров в отеле действительно нет
(2) Предоставить мне такой номер, где можно разместить всех членов семьи, невозможно
(3) Никакое решение проблемы ни AirGuru.lv ни ANEX TOUR предложить не могут
(4) AirGuru.lv считает, что проблему нужно решать ANEX TOUR
(5) ANEX TOUR указывает, что в проблеме виновна фирма AirGuru.lv
Прождав приблизительно 4 (четыре) часа, заплатил отелю за размещение семьи в Стандартном «улучшенном» номере, чтобы была возможность получить хотя бы одну двухместную кровать. Когда занял этот номер, представитель отеля еще раз мне сообщил, что номер предназначен только для размещения только трех людей и поэтому мне полагается не более 3 (трех) комплектов полотенец. Четвертый комплект был выдан только после длительной ругани.
В этот же день вечером отправил претензию AirGuru.lv, предложив возместить мне денежную сумму, которую я заплатил отелю за Стандартный «улучшенный» номер (т. к. это была единственная возможность разместить семью в отеле), а также денежную сумму за звонки AirGuru.lv в роуминге (т. к. эти звонки были связаны с решением проблем, вызванными AirGuru.lv).
Далее AirGuru.lv писала мне различные письма о том, что фирма не виновата в ситуации, т. к. мне самому нужно было понимать последствия, выбирая Стандартный номер. И в случае жалоб мне нужно обращаться не к AirGuru.lv, а к ANEX TOUR.
Фактически, AirGuru.lv отказалась брать ответственность за проблемы, с которыми мне пришлось столкнуться при размещении в отеле. Фирма AirGuru.lv игнорирует, что:
(1) именно AirGuru.lv предложила мне Стандартный номер, учитывая мною указанный состав семьи
(2) именно AirGuru.lv заключила со мной договор об обеспечении путешествия в Египет
(3) именно AirGuru.lv обязалась обеспечить мою семью (4 человека) размещением в отеле
(4) именно AirGuru.lv получила от меня оплату за поездку и размещение в отеле.
Таким образом AirGuru.lv действия свидетельствует о том, что эта фирма предоставляет такие услуги, которые НЕ СООТВЕТСТВУЮТ заказу, произведенному потребителем. К тому же AirGuru.lv любыми способами ПЫТАЕТСЯ ИЗБЕЖАТЬ ОТВЕТСТВЕННОСТИ за ненадлежащее исполнение обязанностей.
Поэтому никому НЕ СОВЕТУЮ ПОКУПАТЬ поездки в AirGuru.lv и рекомендую воздержаться от каких-либо отношении с этой фирмой. Особенно если планируется поездка с детьми.
В данный момент готовится жалоба в Центр по защите прав потребителей.
При необходимости я готов БЕСПЛАТНО помочь прочим пострадавшим от действий AirGuru.lv.

B

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes