LV RU
www.sudzibas.lv AirBaltic Prāta čakarēšana un ignorēšana

AirBaltic - Prāta čakarēšana un ignorēšana

Iegādātas tika 2 biļetes Rīga-Berlīne-Rīga (28-30.marts). Pienākot martam, jau bija manāms, ka sākas covid epidēmija un prasījām vai nevar atgriezt naudu un atcelt ceļojumu ārpus kārtas. Diemžēl airbaltic nebija pretīmnākošs un teica, ka to nedarīs.

Nolēmām pagaidīt ilgāk, jo redzot kā situācija gāja, bija manāms, ka reiss mūsu tiks atcelts un tad varēsim pēc visām eiropas regulām atgūt samaksāto naudu, jo pati aviokompānija negrib nākt pretim, kas ir saprotams no finansiālā skatu punkta.

Pienāca brīdis, ka airbaltic sāka piedāvāt visiem bezmaksas biļešu apmaiņu uz citiem datumiem, neizmantojām, jo vajadzīgi bija tieši šie datumi.

Latvijā izsludināts ārkārtas stāvoklis. Dienai nepaejot arī airbaltic lapā ieejot rezervācijā redzam - mūsu reiss ir atcelts. Rezervācijā bija pieejams veikt naudas atgriežšanu, veicām un izleca logs, ka naudas atgriežšanas pieprasījums apstiprināts un tiks veikts tuvāko 5 darba dienu laikā.

Super, nodomāju - ka viss kārtībā un varu neuztraukties ne par kādiem procentiem un nauda atskaitīsies uz kredītkarti atpakaļ un miers.

Pagāja nedēļa un saņemu epastu no airbaltic, ka varu savu rezervāciju samainīt uz citu lidojumu un dabūt 20eiro dāvanu karti. Dīvains epasts ņemot vērā, ka man tika apstiprināta naudas atgriežšana 5 darba dienu laikā.

Ieeju rezervācijā - un nekā. Stāv aktīva.. Nekādas ziņas par atgriežšanu un tāda iespēja vairs nepastāv rezervācijā. Nākas izmantot "īpašo formu", lai velreiz pieprasītu naudas atgriežšanu.

Sazinoties facebook vietnē ar klientu apkalpojošo personālu, izklāstot situāciju, kas un kā saņemu atpakaļ atbildi - lai zvanu uz kontaktcentru, jo viņi man Nepalīdzēs te.

Respektīvi - lai es risinātu problēmu par finansēm un neparedzētiem tēriņiem airbaltic mājaslapas un "taupības" izraisīto seku dēļ, man vel jātērē ir 52 centi minūtē par to, lai ar kādu vispār varētu mēģināt runāt?

Detaļās kas un kapēc ap kredītkarti iet, neiešu - bet fakts kā tāds - skopums nOgremdēs šo uzņēmumu un ļoti uz to ceru. Trešo reizi izvēlos, un trešo reizi vienas vienīgas galvas sāpes. Ne komunikācija, ne ieinteresētība klientos vai darbiniekos kā tādos vadoties pēc pēdējām ziņām.

Turaties pa gabalu.. Dieva dēļ to pašu ryanair vai wizzair ņemiet, tur kaut lietas automatizēti iet un nav jāpaļaujas uz to vai būs vai nebūs atskaitīta nauda solītajā laika posmā!

R

Komentāri (3)

T Turkey901 25.03.2020

"fakts kā tāds - skopums nOgremdēs šo uzņēmumu un ļoti uz to ceru."

Valsts atmetīs miljardu Covid19 seku mazināšanai un izglābs savējos, otru miljardu sadalīs visiem pārējiem!

BondsBonds 25.03.2020

Neizlasīju, pietrūka pacietība, vēl uz tēmas fona.

P Petruhs 10.04.2020

sanemu to pasu epastu, problema, ka mans Ryanair lidojums nav atcelts (uz poliju) un ryanair lidojums no latvijas uz angliju, bet atcelts starp lidojums no polijas uz latviju (kaut gan vieteja LOT piedava tadu un tada sajuta ka vinji speciali atcel lidojumus lai velak es iegadatos jaunu par dargaku cenu) , es neredzu saja stasta atrisinajumu. Vai izdevas atgut naudu? jo Ryanair piemeram uzreiz piedavaja atgriezt naudu, kad atcela lidojumus (vel tikai pasa sakuma ar covid-19)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes