LV RU
www.sudzibas.lv AirBaltic Lidojuma atcelšana sakarā ar COVID-19

AirBaltic - Lidojuma atcelšana sakarā ar COVID-19

Sveicināti!

Gribēju padalāties ar savu negatīvo pieredzi sadarbojoties ar Airbaltic aviokompāniju.

Vēl pirms sākas covid-19 izplatība (t. I. 2020. Gada janvāra beigas) , iegādājos 2 Airbaltic aviobiļetes uz lidojumu Riga-Brisele-Riga. Tā ka bija plānots pavadīt Briselē tikai brīvdienas, pērku Basic biļetes. Lidojums bija plānots uz 2020. Gada septembra beigām.

Laika gaitā un tuvāk lidojuma datumam noskaidrojam, ka diemžēl Beļģijā ir sarkanā sarakstā. Izdomājam, ka lidot negribam, jo ir bail par savu un tuvāko veselību.

Es saku rakstīt vēstules caur Airbaltic mājaslapā pieejamo formu ar lūgumu vai nu pārnest lidojuma datumus, vai nu atgriezt naudu, tieši uzsverot to, ka tas ir saistīts ar covid-19 līmeni valstī. Bet ne uz vienu vēstuli atbilde nebija saņemta.

Nolēmu tomēr mēģināt sazvanīt airbaltic, ja ar mieru, ka laikam saruna izmaksas par 5-7 eiro.

Sazvanīju, izskaidroju situāciju, un lūk: uz to laiku Beļģija vēl nebija tajā valstu sarakstā, uz kuru lidojumi ir aizliegti. Un neskatoties uz to, ka vīrusa līmenis valsti bija vairākas reizes lielāks nekā Latvijā, mums it ka jālido.

Protams tika piedāvāta iespēja samainīt datumu, bet tas izmaksātu par 2 personām (abos virzienos) ap 200 eiro. Tas ir mazliet mazāk beka biļešu Cena. Uz dāvanu karti arī samainīt nebija iespējas.

Tātad, nekādu alternatīvu mums nebija piedāvāta. Tikai vai nu lidot uz sava riska, vai nu vienkārši nelidot un saņemt atpakaļ lidostas nodokļus (niecīga summa) .

Pats smieklīgākais, ka pēc nedēļas Beļģija arī tika iekļauta valstu sarakstā, uz kuriem lidojumi ir aizliegti. Un visi nākošie lidojumi bija atcelti ar iespēju atgriezt naudu.

Un man ir joprojām jautājums: kāpēc mums nebija iespējas mainīt datumu vai saņemt par dāvanu karti, jo tas viss bija saistīts ar vēlmi samazināt saslimšanas risku? Kā es varēju zināt pērkot šis te biļetes vairāk pat pusgadu atpakaļ, ka būs šāda situācija? Kāpēc manas patērētāja intereses nav aizsargātas, neskatoties uz to, ka no savas puses es veicu pilni apmaksu par pakalpojumiem?

P. S. Lidostas nodokļu atmaksas arī joprojām neesmu saņēmusi.

25.11.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (6)

Oļegs Zatlers 25.11.2020

Tā bija tava izvēle nelidot, ne Airbaltic. Piemēram, ja tu būtu izvēlējusies braukt ar nomas auto, kurš jau būtu apmaksāts, vai nomas auto tev būtu jāatgriež nauda tikai tāpēc, ka tev bail braukt? Pilnīgi nepamatota sūdzība...

J Jevgenija Gabidova 25.11.2020

Es piekritu, ka tas buti nepamatota sūdzība, ja es vienkārši pārdomātu, vai mainītos plāni.

Runa iet par bīstamību, kuru rada Covid.

Z zilais valis 25.11.2020

Basic biļetes nekad un nekur netiek atgrieztas. Tāda ir to būtība - samaksāji bez atgriešanas iespējas. Līgumā vajag lasīt visu, arī tekstu ar sīkajiem burtiņiem.

J Jevgenija Gabidova 25.11.2020

Tomēr AirBaltic piedāvāja iespēju bezmaksas mainīt lidojuma datumu visiem biļešu veidiem (pat arī basic), kuri bija pirkti vēlāk.

Vagons Komā 25.11.2020

Žēl, ka jums tik ļoti čura kratās.

L lambda 25.11.2020

Jāmāk lasīt un brīnumi nebūs.Viņu mājaslapā viss skaidri un gaiši uzrakstīts, kas, ko un kad jādara un vai var darīt.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes