www.sudzibas.lv 4Help - C Group SIA Nekvalitativa kompjuteru labosana

4Help - C Group SIA - Nekvalitativa kompjuteru labosana

Palasīju tekstus par so firmu internetā un visām sūdzībām varu tikai pievienoties - pirmā saskarsme ar firmas pārstāvjiem ir ļoti patīkama tajā ziņā, ka neveiksmīgi mēginot sanemt preces garantijas remontu citās firmās, seit attieksme ir loti pretimnākosa un puisis, kas ir ari prieksnieks, ja nemaldos, martins vardā, ļoti laipni visu izskaidro un arī cenas nesauc lielas...Tad, kad ierīce ir atdota remontā, tad ir jāsāk dzenāties pakal zvanot, lai gan atzvanīt solīja vins un katru reizi, kad sazvanīju, sis teica - o, es tikko jums grasījos zvanīt! saremontētais kompis darbojas apmeram 2 nedeļas, pec tam paradas tiesi tā pati problema, aizvedot kompi uz remontu otro reizi, tiek atrasta cita problēma, par kuras remontu atkal jāmaksā...bea tam - jau pēc pirmā remonta tas kompis bija nenormāli ļurīgs, it kā nebija kārtīgi atkal kopā saskrūvēts..Pēc otrā remonta ekrāns atkal sāka raustīties jau otrajā dienā, pārbesījos un aiznesu uz citu firmu. Puiselis-prieksnieks iedomājas, ka ir daudz profesionalaks nekā patiesībā ir; komandu ir novācis ļoti vāju, prasi jebko - neko nekad nevar pateikt, vienmēr jāgaida prieksnieks, bet pasa prieksnieka nekad uz vietas nav. Vienreiz vēl kaut kāda apkopējas tipa vecene pāugstinātos toņos sāka kaut ko uzstāties - nācās palūgt, lai aizveras...
Tāpat kā ieprieksējie rakstītāji, nevaru ieteikt so kantori nevienam, jo, lai gan pirmais iespaids ir labs, darba kvalitāte (apzināti vai neapzināti) ir briesmīga un jums nāksies tur atgriezties (un maksāt) vēl un vēl...

Komentāri (15)

MacBeton 18.06.2010

Šitādus "klientus" esmu redzējis. Tu pats nezini ko tu gribi un saceri pekstiņus par savu "datoru". Kapēc tad neminēji ne vārda KAS pa "datoru" un KAS pa problēmu?

E eseeseseeses 26.06.2010

laikam firmas parstavis komentee. klientam sajaa gadiijumaa nav specifiski ' jaazin, ko vins grib' jeb pareizaak - vins grib, lai kompjuters stradatu. un, ja tas vienreiz ir salabots un par to ir samaksaats, tad lai pec 2 nedeljaam tas atkal nenojuugtos. nav iipasi sarezgiiti, vai ne?

man personiski ir bijusi saskarsme ar saadiem 'meistariem', citaa firmaa gan, un ljoti labi varu saprast autoru. stulbaakais visaa sajaa situaacijaa ir tas, ka klients ir absoluuti bezspeeciigs, atdod savu datoru, tev atzvana un var sastaastiit nezin ko - to, ka uudens datoraa saliets un taapeec ir jaamaina n-taas detalas. kaut gan labi zinu, ka nekas tur nav saliets. siis kompaanijas iipasi neko nelabo, jo tas ir pinkeriigs darbs, darbiniekiem pietruukst profesionalitaates, vinji vienkaarsi nomaina originaalo detalju pret lietotu un lieta dariita.

par so konkreeto firmeli ' NC group' ir pietiekami daudz negatiivu atsauksmju internetaa, taa ka, puisiisi, nav ko spreegaat. iemaacieties kaartiigi straadaat; samekleejiet normaalus rezerves fdalju piegaadaataajus, tad arii probleemu nebuus..

K kate 28.06.2010

man viņi fotoaparātu "remontēja" vairāk kā 2 mēnešus. Pa to laiku pazaudēja manu objektīvu un mēģināja iesmērēt kkādu vecu. Uz iesniegumu neatbildēja. tāpēc griezos PTAC. tad šie nopirka man citu objektīvu, bet fotoaparāts tāpat palika bez remonta.

V Viesis 12.07.2010

Vēršos pie visiem NC Group jeb 4help.lv klientiem, kuri vairāku mēnešu garumā cieš no šīs firmas solītajiem pakalpojumiem/ darbiem, bet gala rezultātu vēļ nav sasnieguši. Savācamies visi kopā un kopīgiem spēkiem, varam piesaistīt televīziju, piem, bez tabu vai tautas balsi utt., izcīnam, lai firma uzņemas beidzot, to ko sola savam klienta un izpilda savu pienākumu, lai katrs saņem ko pelnījis un mēs būtu apmierināti. Kā arī šādā veidā mēs varētu pasargāt topošos klientus no sodības!

K kate 18.07.2010

es tikai par!

K Kniede 15.08.2010

Vēršos pie visiem NC Group jeb 4help.lv klientiem, kuri vairāku mēnešu garumā cieš no šīs firmas solītajiem pakalpojumiem/ darbiem, bet gala rezultātu vēļ nav sasnieguši. Savācamies visi kopā un kopīgiem spēkiem, varam piesaistīt televīziju, piem, bez tabu vai tautas balsi utt., izcīnam, lai firma uzņemas beidzot, to ko sola savam klienta un izpilda savu pienākumu, lai katrs saņem ko pelnījis un mēs būtu apmierināti. Kā arī šādā veidā mēs varētu pasargāt topošos klientus no sodības!

K Kniede 15.08.2010

Firma: SIA "NC Group"

Adrese: Madonas rajons, Madona, Kalna iela 17

Parakstītais pamatkapitāls: 2000 Ls

Apmaksātais pamatkapitāls: 2000 Ls

Atbrīvotas amatpersonas: Valde: Čerevko Edgars, Madonas rajons, Madona, Slimnīcas iela 2, Valdes loceklis, ar tiesībām pārstāvēt kapitālsabiedrību atsevišķi

Ieceltas: Valde: Rīga, Zemes iela 13-40, Valdes loceklis, ar tiesībām pārstāvēt kapitālsabiedrību atsevišķi

Izmaiņas: 18.02.2009. mainītas amatpersonas, mainīta adrese, mainīts kapitāls

Publikācijas Nr.: KMR00031249634190.

K Kniede 15.08.2010

Rakstiet uz e-pastu un kopīgiem spēkiem cīnīsimies!

E Einars 26.08.2010

Man bija tiesi ta pati problema... kompim sakuma raustijas ekrans, pec tam vairs nesledzas ieksa. Aiznesu uz 4help servisu LIELVĀRDES IELĀ 107, RĪGA ... sakuma viss likas normali, noteica, ka sabojajusies video karte, atri piestadija rekjinu (60 LS) un saka labot. Solija sazinaties kad kompis salabots. Pagaja vairakas nedelas un saku pats meklet rokas. Tad sakas... vispirms jau sanemu kompi bez vada, pagaja nedela skraidot, zvanot un tad iedeva isto vadu... saku lietot kompi, viss likas normali, bet pec 2ned. kompis atkal nobruka. Soreiz aiznesu pie citiem "SPECIALISTIEM", kur man pateica ko pagalam mates un kompi nav verts labot... PALDIES 4HELP SERVISAM PAR PALIDZIBU!!!

A Allo 27.08.2010

Esam NS group piegadataji un sis uznemums mums parada esot krietnu summu. Iesniedzam pat tiesaa pieteikumu pret sho SIA. Sausmigi nekompetents SIA ipasnieks. Vienreiz vinam trapisies tads klients vai piegadatajs, ka vins pec tam ilgi gules slimnica un artisies... Ka vispar pietiek kaunas ta stradat un manit cilvekus???

N Nuja 27.08.2010

Tapec jau firma ir bardaks, ka tur ir nekompetents prieksnieks.Padotie jau tikai dara to, ko viniem liek.

R Raivis 17.09.2010

Lieta ir taada ka juus visi neapmierinaatie pat nenojaushat ko juus nopeerkat veikalos preciizaak par HP Pavilion portatiivajiem
vinjiem visiem jau no razhotaaja ir probleemas ar dzeseeshanu un pamatplati respektiivi portatiivais paarkarst saak leeni straadaat nomirst video karte utt
kapeec juus nekluupat virsuu razhotaajam vai arii domaajat ka razhotaajs taisa perfektas mantas?
ja nopeerk portatiivo pa 1000ls un vairaak tad arii vinjsh straadaas attieciigi cenai
kas attiecas uz servisu nav tas labaakais tur es piekriitu visam ieprieksh mineetajam bet tad kapeec nenesat uz autorizeeto servisu??? Nepatiik cenas??? nu tad izveelieties vai kvalitaati vai cenu!!!

J Juris 27.09.2010

Raivim derētu painteresēties cik maksā pakalpojumi citos servisos! Es tev pateikšu, ka autorizētajā servisā tā labošana nav 60 lati!!! Kā arī, derētu paskatīties, ka šim SIA nav problemas tikai ar konkrētiem portatīvajiem datoriem, bet gan arī ar cita veida tehnikas labošanu. Būtu labāk strādājuši kā parasti starpnieki, kas tehniku savāc, aizved īstam servisam un paņem tikai procentu par rūpēm!
Šim SIA ir acīmredzama problēma, ka mēģina darīt to, kas nav pa spēkam. Naudu gribas, bet zināšanas, prasmes un kvalitatīvas attieksmes pietrūkst!
Žēl, ka zēni nesaprot, ka šādi darbojoties viņu lielākais zaudējums ir reputācija! Tā viņiem vēl ilgi nāks līdzi ļoti slikta! Tirgus ir mazs un ja šeit jau ir informācija par konkrētu personāliju, tad viņam jau vai nu ir nekavējoši jāpārtrauc čakarēt cilvēkus un izpildīt savas saistības un turpināt godprātīgi strādāt, vai arī emigrēt prom no šejienes! Citi varianti nav!

A Aigars 21.10.2010

Pievienošos rakstītajam par servisa kvalitāti. Arī man bij saskaršanās ar šo servisu, kad gribēju salabot savu portatīvo. Tā pati videočipa problēma. Sākumā pozitīva attieksme. Tas čalītis tāds laipns un visu laiku saka, ka būs, visu izdarīsim utt. Bet, kad mēnesi bija nomarinējuši, neko nebija izdarījuši, tad mērs bija pilns. Savācu PC atpakaļ. Labi, ka nebiju samaksājis. Pēc tam datoru apskatot - redzēju, ka kko ir darījuši. Trūka kāda skrūve apakšā un pats viņš likās tāds ļurīgs.
Bet otra lieta, ko gribēju minēt. Te bij saruna par tiem 60Ls remontējot videočipu. Es datoru pēc tam aiznesu uz tuvāko autorizēto servisa centru, kur man to izdarīja par nepilniem 50Ls. Tad kur rodas izdevīgums nest uz šitādiem kaktu perēkļiem? Būtu zinājis to ātrāk.

J julija 07.11.2010

a nam 4mesjaca uze ne vozvrashajut dva fotoapparata.. telefon ne otvechaet, emaili vozvrashajutsa obratno, ih stranichka zakrita.. navernoe bolshe uzhe nikogda mi ne uvidim svoih dva fotika.. zhalko chto 4 mesjaca prozhdali i teperj u nas toljko fotki s mobiljnika nashego novorozhdennogo rebjonochka :(

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes