www.sudzibas.lv 220.lv Preces nepiegādāšana

www.220.lv - Preces nepiegādāšana

16. decembrī pasūtīju preci 166eur vērtībā no interneta veikala 220.lv. Pienācās bezmaksas piegāde ar kurjeru ko izmantoju. plānota piegāde bija 19. decembrī. Nebija ne ziņu e-pastā, ne telefonā. 20. decembrī zvanīju jautāju, kas notiek. Atbildēja, ka prece būšot 5dien, pārjautaju vai tiešām, jo tā ir dāvana bērnam ziemassvētkos.Teica, lai es gaidot 5dien. Zvanīju arī 21.decembrī, lai pārliecinātos. Man atbildēja, ka esot neprecīza adrese, lai gan no tā profila nav sūtīts pirmo reizi. otrā galā izlaboja adresi, saka ka nodošot kurjeram un izsūtīs. 22.decembrī no rīta zvanu atkal, tagad man pasaka ,ka prece kad jau nodota kurjeram un tālākas informācijas nav.
Sarunaju pati, kas man varētu savākt preci un atvest no Rīgas. Zvanu uz 220.lv, lai uzzinātu vai kaut tādā veidā es varu visu atrisināt. Tad pasaka, ka prece ir anulēta. Prasu kaut kādu paskaidrojumu. paskaidrojums tāds- uz svētkiem šādi gadās ļoti bieži. darba esot daudz. Jautāju tad kāpec katru dienu nāk sms ar kaut kādām akcijām un bezmaksas piegādēm, ja nespēj izdarīt savus darbus. Protams atvainojās. Gaidīšu savu naudiņu atpakaļ un meklēšu dāvanu kaut kur citur. pārējiem iesaku nebojāt svētkus un uz svētkiem nesūtīt preces no 220.lv.

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 22.12.2017

Labdien!

Lai varētu sniegt komentāru par šo situāciju, lūgums atsūtīt savu pasūtījuma nr uz [email protected] vai arī šeit!
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.

interneta veikals 220.lv

Papildināts Ely19 22.12.2017

Paldies.Esmu jau visu nedēļu ar Jums cīnījusies, un katru dienu gaidījusi kādu paskaidrojumu. Gaidu atpakaļ naudu.

E

Komentāri (2)

... vai ari davanas pirkt laicīgi nevis pēdējā brīdī un vainot visus.

Piekrītu interneta veikals ar ne to labāko slavu par piegādes ātrumu un viņiem ir jānes atbildība par to, ka reklamē vienu, bet beigās nedabūn neko. Klientu maldināšana un tā tālāk. Bet tiešām cilvēki, Ziemassvētki ir tas laiks kad visi pērk pēdējā brīdī un raud, ka nekas nav laicīgi un redz sabojā svētkus tā. Varbūt tomēr domājam laicīgi?
Es jau pirms mēneša pabeidzu dāvanu iepirkšanu. Tagad tikai palicis izbaudīt svētkus. Un garstāvoklis uzlabojas, jo viss jau gatavs :)

Priecīgus Svētkus! :)

B burka 23.12.2017

Jā izlasot šo saprotu, ka šodien savu dāvanu priekš bērna nedabūšu. 220.lv darbiniece man paskaidroja, ka viņu kurjerdienests esot DPD un šodien strādā, nu paskatoties DPD mājas lapā tur gan nekas nelieciena, ka viņi šodien strādā, es preci pie viņiem pasūtīju tikai tieši šā iemesla dēļ, ka atgādās man sestdien, tagad Jūtu ka nekā, labi, ka bērns man vairs nav maziņš un pagaidīs, bet uzskatu kā tā no veikala puses ir bezkaunīga krāpšana, jo tagad viņi varēs vainot DPD. Nu nestrādā kurjerdienesti sestdienās.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes