www.sudzibas.lv 220.lv garantijas serviss

www.220.lv - garantijas serviss

Neiesaku nevienam iepirkties šajā internet veikalā! Ja vēl vasaras vidū biju sajūsmā par šo veikalu, jo preču piegāde notika ātrāk kā bija solīts, tad tagad es nožēloju, ka iegādājos pie viņiem mobilo telefonu. Saīsinātā versija šāda -> nopirku, nepagāja ne mēnesis konstatēju defektu telefons nelādējās kaut reaģēja ka piesprausts pie lādētāja, aizvedu un nodevu 220.lv servisā pēc 2ned saņēmu e=pastu ka defekta nav.. Un tas bija viss līdz vēl pēc 3 nedēļām atnāca sms, ka telefons salabots un varu doties tam pakaļ.. Aizgāju un konstatēju ka telefonam, kam defekts netika konstatēts ir nomainīta tā uzlādes detaļa.. un vēl bonusā remonta laikā sabojāts ekrāns, vairākas dziļas švīkas ekrāna centrā. Uzrakstīju prasījuma pieteikumu tur pat uz vietas, bet kā jau to varēja sagaidīt ir pagājušas likumā noteiktās 10 dienas un atbildes nav... Attieksme pret klientu vienaldzīga. Neievēro patērētāju tiesības un rupji pārkāpj likumu. Šim uzņēmumam svarīga ir tikai un vienīgi peļņa. NEIEPĒRCIES TUR! Ar pilno mana stāsta versiju var iepazīties šeit https://www.facebook.com/photo.php?fbid=698126446949214&l=cd59201f46

L

Komentāri (4)

V Vladimirs S 01.12.2014

www.220.lv internetveikala primārais uzdevums ir NEKVALITATĪVI apkalpot klientus. Veikalam vispār nerūp klienti, galvenais ir peļņa!

L Lietotajs909 02.12.2014

Es augustā no 22.lv iegādājos telefonu un man vis kārtībā, pat tagad lādēju. Vienīgā problēma ir tāda ka telefons ir kluss kad klausās mūziku. Bet tā vis ok.

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 02.12.2014

Labdien, Laura K!

Visu pirms paldies par Jūsu pausto informāciju. Vēlamies informēt, ka interneta veikala prioritāte ir klentu apkalpošana un nemitīga tās uzlabošana. Ja rodas nepatīkamas situācijas, interneta veikals vienmēr ir gatavs to risināt.

Laura, Jūsu sūdzība ir nosūtīta klientu apkalpošanas nod. vadītājai uz izskatīšanu, lai paātrinātu šo izskatīšanu, vai Jūs lūdzu varētu atsūtīt mums Jūsu pasūtījuma nr uz [email protected] ?

Tāpat Vladimirs S - ja apkalpojot Jūs ir gadījusies kāda situācija, kas Jums liek domāt par to, ka apkalpošana nav kvalitatīva, lūgums informēt mūs uz [email protected], jo bez papildus info, nevaram objektīvi spierst par sūdzības pamatotību.

Ar cieņu
interneta veikals 220.lv

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 04.12.2014

Labdien, Laura K!

Tā kā saņemot telefonu uz servisu, netika veikta pilnvērtīga telefona vizuālā apskate, kas mums neļauj apstiprināt mūsu partnerim, kas veica garantijas remontu, ka telefona ekrāns bija vesels. Interneta veikals 220.lv ir nolēmis Jums kompensēt telefona vērtību.

Ar Jums jau sazinājas klientu apkalpošanas centrs.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ko izraisīja mūsu partneris.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes