www.sudzibas.lv 220.lv Neatbilstošas preces pārdošana, klienta atšūšana

SIA PIGU Latvia /220.lv - Neatbilstošas preces pārdošana, klienta atšūšana

Pirkts tika HP laptops. Pēc apraksta jābūt 500GB cietajam diskam. Pēc iegādes tika ieinstalēts Windows, kas uzrādīja, ka pieejamā vieta ir ~262GB. Tas nozīmē, ka laptopam ir 320GB cietais disks. Reāli ~298/97Gb ir piejamā brīvā vieta, jo 1mb = 1024kb. Tātad ar Windows instalāciju tā arī varētu būt. Labi, sazinājos ar 220.lv 28.06. Pēc vairākiem atgādinājumiem, ka neesmu saņēmis atbildi, atncāca uz e-pastu, ka, lai atsūtu pierādījumus, ko arī izdarīju - foto ar laptopa rādījumiem, svītru kodu, pirkumu utt. Atkal atbilde jāgaida ļoti ilgi. Līdz 14.07 seko zvans - neloģisks, jo ar it kā jautājumu, vai esat apmierināts ar servisu utt. Protams, ka neesmu! Izklāstu problēmu, saziņas ilgumu utt. Seko jaunas meitenes saparotamais skaidrojums par 1MB un 1024KB - grib mani apvārdot, lai es liekos mierā, jo redz esmu muļķis, kas nesaprot. Norādu savu nostāju - seko piedāvājums laptopu atgriezt veikalā Daugavgrīvas ielā, ko es noraidu, jo esmu ieguldījis naudu Windows licencē, instalācijā utt. Mans piedāvājums sekojošs - kredītrēķins par cieto disku summas starpību. Seko atbilde, ka izskatīsim šo iespēju un drīz atzvanīsim. Piezvana 17.07 - noraida šādu kredītrēķina iespēju un cenšas atkal apmuļķot ar apgalvojumiem, ka pēc LR šo procesu regulējošajiem dokumentiem (nesapratu īsti kādiem), ražotājam NAV nepieciešams norādīt šādu tehnisko informāciju. Bet te es nesaprotu, tas nozīmē, ka tirgotājs 220.lv izskatā (SIA PIGU Latvia) maldina pircējus, sniedzot nepareizu un neprecīzu informāciju potenciālajam klientam (pircējam) par uzņēmuma pārdodamo preci. Um pats galvenais - mani ignorē ilgu laiku, domādami, ka es likšos mierā, līdz redz, ka tomēr nē, cilvēciņš zvana, mēģina apvārdot, padarīt mani par idiotu.

I

Komentāri (11)

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 24.07.2017

Labdien!

Lai varētu sniegt komentāru par šo situāciju, lūgums atsūtīt savu pasūtījuma nr uz [email protected] vai arī šeit!
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.

interneta veikals 220.lv

J Jānis 24.07.2017

Parastu tiko svaigi uzlikta sistēma ar visu office pakotni sver ne vairāk kā 15gb

I Ivo5 24.07.2017

Es papildus programmatūru vēl uzstādīju, tamdēļ sākotnējā aizņemtā vieta bija lielāka. Bet tas faktu nemaina. Šeit ir links uz nopirkto preci: https://mobile.220.lv/lv/datortehnika/portativie-datori-un-plansetes/portativie-datori/portativais-dators-hp-255-g5-w4m79ea?id=3587874&mid=2450103

Pasūtījums nr. 4588739

Ventilators 24.07.2017

Bildi nebiju kārtīgi apskatījies. Kas tas par disku E: jums bildē? Vai gadījumā tie nav tie pazudušie GB? Tikai dīvaini, ka nerāda brīvo vietu.

I Ivo5 24.07.2017

Jā, ja būtu pieejama briva vieta, tad vajadzetu radit. Katra zina, noteikti parbaudisu sho variantu. Iespejams, ka pardevejs ir pardevis 500gb, bet tas nemaina attieksmes un komunikacijas faktu. Paldies Jums

Ventilators 24.07.2017

Pārbaudi vai tiešām tev ticis W4M79EA modelis gan uz iepakojuma gan datora. Ir jābūt 500GB jeb realitātē, ne mazāk par 400GB.

Otrs! Angliskā versijā sameklē Computer Management > Disk Management un pārliecinies vai gadījumā disks ir sadalīts divās partīcijās. Man ir aizdomas, ka otra partīcija nav ieslēgta. vai arī iedots jums jau no cita lietotāja ar sadalītu cieto disku.
Tātad lietots. Jo pats par sevīm ir jābūt 500GB no ražotāja puses.
Paskatieties vai tomēr nav ko palaidis garām ar instalāciju, kā teikt līkas rokas. Ja nav tad 220.lv ir iesmērējis kaut ko ne to.

220.lv jābūt kompetentākiem šàdos jautājumos. 500GB un 320GB ir liela starpība. Ja rakstīts 500GB tad realitātē jābūt aptuveni ap 450GB pieejamiem. Nevis 320GB. Te vairāk izskatās pēc tā vai nu nav pareizi instalēts un formatēts cietais disks. Vai arī 220.lv konkrēto modeli jau kādam ir tirgojis un tas cits ir piečakarējis 220.lv atgriežot preci.

Iesaku vēl Sērijas numuru aizsūtīt uz servicnet.lv lai paskatās vai kādreiz dators nav bijis autorizētā servisā.

I Ivo5 24.07.2017

Paldies liels par ieteikumu. Noteikti taa izdarisu!

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 24.07.2017

Paldies par informāciju. Nodevām ziņu atbildīgajai personai, lai noskaidrotu kāpēc radās problēma ar pasūtījumu.

I Ivo5 24.07.2017

Paldies. Katrā ziņā neizeledzu iespeju, ka nav pareizi uzstadita instalacija. Bet fakts par attieksmi un komunikaciju paliek aktuals jebkura gadijumā. Šada attieksme ari veicina pretdarbibu, kā tas ir sajaa.gadijuma. ludzu parbaudiet, ja nepieciesams ievietosu seit ari preces svitru koda attelus

A Aigarins 28.07.2017

Tas ir si veikala visparpienemtais apkalposanas standarts,ja Jus redzetu ko vini man sodien atsutija..nezinatu vai raudat,jeb smieties.Nerunasim par piegades laikiem ko vini nekad nepilda,tad preces tur lietotas,tas ir acimredzami pec kapucino kanninas izskata secinams.Cilveki uzmanaties no si krapnieku kantora,ja Jums dargs savs laiks..labak neko nepasutiet pie krapniekiem.

A Aigarins 28.07.2017

Informejiet ari savus tuviniekus un radus,neielaisties ar so krapnieku kantori Nr 1 Latvija.Pirma un pedeja reize,kad kauko no siem pasutiju,zel ka nepaskatijos atsauksmes par vinu veikalu.Esiet mordi,maksajiet tikai tad kad izpakojat preces un parliecinieties par preces atbilstibu un kvalitati,nekada gadijuma neveiciet prieksapmaksu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes