LV RU
www.sudzibas.lv 220.lv Slikts serviss

Atrisināta220.lv un Latvijas pasts - Slikts serviss

220.lv 17.12.19 datumā iegādājos preci Nr. 8115023 par kuru uzreiz veicu apmaksu 43,32 eiro
un precei bija norāde ka var saņemt pat pirms Ziemassvētkiem, bet te arī visi prieki beidzās, jo
prece jau kā no 23 decembra ar izsekošanas Nr. Ce609733061lv stāv Latvijas pasta un tā arī
vienā punktā laikam arī paliks, jo kad rakstīju uz Latvijas pastu, vienā vietā saņēmu atbildi ka nav
zināms kur prece palika, bet otrā vietā pasts atbildēja ka lai veicu sarunas ar veikalu 220.lv, bet
220.lv nav neko runīgie, kad rakstu tad atnāk tikai atbilde ka tiks atbildēts vienas darba dienas
laikā, bet nekā klusums, bet saprotu viņus arī, nauda saņemta, tad jau misija izpildīta, bet zvanīt
viņiem netaisos, jo cik esmu lasījis, tad ir jāklausās tukši solījumi neapmierinātas balss tembrā...
Tas arī viss, rakstīšu iesniegumu Ptac un gan jau šie saliks visu pa plauktiņiem...

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Jānis Smelters 21.01.2020

Paldies 220.lv, naudu saņēmu atpakaļ par nesaņemto preci, RESPECT... Latvijas pastam gan lielais fui.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes