LV RU
www.sudzibas.lv 220.lv Slikts serviss

220.lv - Slikts serviss

Vakarr slikta servisa un rupjas apkalpošanas dēļ piedzīvoju nepatīkamus mirkļus 220.lv ģertūdes ielas veikalā. Neprofesionāli, rupji, apkalpošana un komercprakse absolūti nav uz klientu orientēta. Trūkst vārdu. Tika aizskarta mana cieņa rupja darbinieka dēļ. Vērsīšos PTA.

01.11.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 01.11.2019

Labdien,

Lūdzu norādiet savu pasūtījuma numuru, lai varētu sīkāk izpētīt radušos situāciju.

Ed

Komentāri (3)

Pacco_al 01.11.2019

Nekas ne no kā tāpat nerodas, kāds ir iesākums šim stāstam.
Par "attieksmi" kura jums nepatika PTAC vērsties nav iespējams, jo likumā nav noteikt, ka katrs klients ir jaaplaiza no galvas līdz kājām. Serviss ir atstāts pašu uzņēmumu ziņā.

Džozefīne 01.11.2019

Pilnīgi nevērtīga sūdzība. Absolūti nekas nav paskaidrots. Kad, kurš darbinieks, kas tieši tikai pateikts? Pēc šī var secināt, ka cilvēkam bija garlaicīgi un gribējās kādam uzrakstīt, bet nebija kam īsti rakstīt.

Ot Otis 02.11.2019

Par ko īsti sūdzība? Atkal kāds nepasmaidīja, ne tā paskatījās?
Vai arī kāds ar šizofrēniju sirgstošais ne tā visu saprata un uztvēra?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes