LV RU
www.sudzibas.lv 220.lv Slikts serviss

220.lv - Slikts serviss

Pasūtīju ledusskapi 25. Jūnijā ar bezmaksas piegādi 26. Jūnijā un iespēju dalīt maksājumu 3 daļās. Visu dienu nekādas atbildes par pasūtījumu, zvanīju pati 26. Jūnijā, teica, ka gaidot atbildi no līzinga kompānijas, pēcpusdienā īszziņa, ka steidzami jāsazinās ar 220.lv, pretējā gadījumā anulēs manu pasūtījumu. Izrādās, ka līzings ir iedots, bet ledusskapis būšot tikai 27, jūnijā. Nu gaidu visu dienu, bet ne ziņas ne miņas. Ne kurjera, ne ledusskapja ne arī kāda ziņa no veikala vai kurjera, vakarā atkal zvanu pati, aizmirsuši iedot līdzi līzinga dokumentu. Tagad būšot pirmdien, 1, jūlijā, vai vēl gaidīt, vai nopirkt vienkārši veikalā un atvest pašiem
klienti veikalam nav vajadzīgi, atcerēšos arī turpmāk

27.06.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ma

Komentāri (1)

Na Nabaga Joriks 28.06.2019

Tris dienas tā vēl nav ilga gaidīšana ,mēs preci pasūtījām 11 jūnijā un līdz šim nekādas zinas nav! 220.lv nav no lētākajiem veikaliem Latvijā , vienīgais veikala PLUS (agrāk bija) stabilitāte bet tagad pat tās nav

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes