www.sudzibas.lv 220.lv slikts serviss

220.lv - slikts serviss

Jau laicīgi bērnam uz jubileju pasūtīju internetā preci ar piegādi Omniva pakomātā. Vispirms jau fakts, ka uz ĶEKAVU un Rimi A7 kurjers uz pakomātu neved, bet labi nolēmu , ka paņemšu Rīgā. Otrdienas rītā pienāk SMS, ka varu izņemt savu paku un minēts durvju kods, bet prieki sākās, gad ierados pie pakomāta, kur kods nedarbojas. Sazvanījos ar Omniva un man paziņoja, ka diemžēl kurjers nevarēja paku iebāzt skapītī un aizveda to nezinu kur, bet solīja man piezvanīt otrā dienā. Protams lieki minēt, ka nākošajā dienā neviens nezvanīja, tādēļ sāku zvanīties pati. Vispirms uz Omniva, kur pateica, ka jāzvana veikalam, jo viņi ir pakalpojuma pasūtītāji, tad uz veikalu, kur pēc garām sarunām vienojāmies, ka nākošajā dienā kurjers bez maksas atvedīs uz mājām preci. Sapriecājos, bet nākošajā, pirmssvētku dienā, neko man neatveda. Atkal zvans uz veikalu un tur man pasaka,ka preci es tik drīz nesaņemšu, jo tā ir kaut kur. Es atgādināju,ka pasūtīju laicīgi, jo tā ir dāvana un man to vajag šodien. Operatore pēkšņi paziņoja,ka naudu es saņemšu 5 darba dienu laikā. Man nevajag naudu, man vajag preci, kas jādāvina, bet tās nav. Uz ko operātore pateica, ka tāds ir likums un nolika klausuli. Jutos kā ar ūdeni aplieta, bez dāvanas, bez naudas un sabojātu garastāvokli. Vakarā dēls zvanīja atkārtoti un saņēma šādu pašu atbildi, tikai viņš bija uzstājīgāks un zvanīja otro reizi. Šoreiz pacēla cita operātore un dēls pārrezervēja pasūtījumu.
Tā man tika sabojāti svētki un es sapratu, ka šajā veikalā labāk preces nepasūtīt, jo viņiem ir svarīga nauda, ko apgrozīt, kamēr prece netiek piegādāta un par klientu apkalpošanu vispār nerunāsim.

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 28.06.2017

Labdien, Zanda! Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un nepatīkamo pieredzi. Paldies par atsauksmi. Tā palīdz uzzināt, kuros virzienos varam attīstīties, lai klienti turpmāk varētu saņemt pēc iespējas kvalitatīvāku servisu un preci. Ja rodas citi jautājumi par sūtījumu, priecāsimies palīdzēt.

Komentāri (1)

R Robyn 27.06.2017

Nesen Internet skatījos pārraidi par to, kā Omniva apkrāpa TVNET darbiniekus. Sķiet, ka skaties.lv bija ievietots, ka tai dāmai Omniva "norija"sūtījumu bet Omniva veiksmīgi diplomātiski atrunājās un "sūtījumu neatgrieza.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes