www.sudzibas.lv 220.lv slikts serviss

220.lv - slikts serviss

Kopš pasūtījuma izveides ir pagājis 2 mēneši un 23 dienas. Ar mani neviens nav sazinājies, statuss Tiek apstrādāts ;D Pēc šī laika pašam sazinoties protams 220 noveļ visu vainu uz piegādātāju :D Neiesaku, jo tik daudz preces mājaslapā un tik maz noliktavā, ka beigās izrādās, ka nemaz nav iespējams dabūt..

22 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 21 st atpakaļ

Sveiki!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 21 st atpakaļ

Labdien!

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un nepatīkamo iepirkšanās pieredzi. Vēlamies vērst uzmanību, ka 220.lv ir tirdzniecības platforma, kurā tirdzniecību veic kā pats 220.lv, tā arī 4000 citu Pārdevēju no dažādām valstīm. Konkrēto preci iegādājāties no Marketplace pārdevēja
Direct Power, SARL un katrs Pārdevējs mūsu platformā nosaka savu preču aprakstus, piegādes laiku, cenas, kā arī veic likumos noteiktos Pārdevēja pienākumus attiecībā pret klientu, respektīvi ir atbildīgs par Preces kvalitāti, orģinalitāti, garantiju un citiem aspektiem. Redzam, ka sistēmā pastāv tehniskas nepilnības, līdz ar to platformas turētājam 220.lv neienāca informācija, ka kopš 30.05.2025. Jums nav bijusi atgriezeniskā saite par pasūtījuma izpildes kavējumu. Informācija nodota atbildīgajam un IT departamentiem tehniskās nepilnības novēršanai. Pēc mums pieejamās informācijas Jūs veicāt saziņu ar mūsu klientu apkalpošanas komandu un zvana laikā pasūtījums tika atcelts, un Jums tika sniegta informācija par naudas līdzekļu atgriešanu līdz 3 darba dienām.

Jauku dienu vēlot,
220.lv

E

Komentāri (3)

皇帝 22 st atpakaļ

Šī situācija ar 220.lv izklausās patiešām nomācoša un ļoti frustrējoša.

Mana doma par situāciju:

Gandrīz trīs mēneši gaidīšanas ir pilnīgi nepieņemami, īpaši bez jebkādas atgriezeniskās saites no veikala.

Situācijas novilkšana uz piegādātāju, bet nesazināšanās ar klientu, liecina par sliktu servisu un komunikāciju.

Preču pieejamības neatbilstība mājaslapā un realitātei – tas ir klasisks solījumu nepildīšanas gadījums.

Ko iesaku darīt?

1. Sazināties ar veikalu rakstiski (e-pasts vai sociālie tīkli)

Skaidri pieprasīt precīzu informāciju par pasūtījuma statusu un termiņu,

Pieprasīt atgriezt naudu, ja prece nav pieejama vai ja nav iespējams to saņemt saprātīgā laikā.

2. Ja atbilde nav apmierinoša vai netiek sniegta, vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā

PTAC var palīdzēt risināt tādas problēmas un piespiest veikalu atbildēt un izpildīt pienākumus.

3. Dalīties ar savu pieredzi publiski

Atsauksmes sociālajos tīklos, Google vai citos forumos var brīdināt citus un likt veikalam uzlabot servisu.

krāsIavietiss 20 st atpakaļ

Sekojošais komentārs sagatavots, izmantojot ChatGPT palīdzību.

Šī situācija ar 220.lv izklausās patiešām nomācoša un ļoti frustrējoša.

Mana doma par situāciju:

Gandrīz trīs mēneši gaidīšanas ir pilnīgi nepieņemami, īpaši bez jebkādas atgriezeniskās saites no veikala.

Situācijas novilkšana uz piegādātāju, bet nesazināšanās ar klientu, liecina par sliktu servisu un komunikāciju.

Preču pieejamības neatbilstība mājaslapā un realitātei – tas ir klasisks solījumu nepildīšanas gadījums.

Ko iesaku darīt?

1. Sazināties ar veikalu rakstiski (e-pasts vai sociālie tīkli)

Skaidri pieprasīt precīzu informāciju par pasūtījuma statusu un termiņu,

Pieprasīt atgriezt naudu, ja prece nav pieejama vai ja nav iespējams to saņemt saprātīgā laikā.

2. Ja atbilde nav apmierinoša vai netiek sniegta, vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā

PTAC var palīdzēt risināt tādas problēmas un piespiest veikalu atbildēt un izpildīt pienākumus.

3. Dalīties ar savu pieredzi publiski

Atsauksmes sociālajos tīklos, Google vai citos forumos var brīdināt citus un likt veikalam uzlabot servisu.

P Palīgskolnieks neskaidrais 20 st atpakaļ

Āzēt chat gpt Dievu nedrīkst! Krāslavietis ar straponu jau brauc ciemos!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes