www.sudzibas.lv 220.lv Slikts serviss

220.lv - Slikts serviss

4aprīlī iesniedzām garantijas austiņas, pasūtījuma nr.18736241. No tā laika nesaņēma ne austiņas ne naudu. Katru nedēļu zvanījām un saņēmām atbildi, ka nav informācijas. Š. G. 10, maija 220, lv pieprasīja adresi, kur sūtīt austiņas. Beidzot serviss konstatēja, ka nav defektu. Adrese tika aizsūtīta uz e-pastu, kaut mutiski servisam bija apstiprināta adrese uzreiz. Līdz šīm laikam nesaņēmām un atkal tas - gaidiet informāciju. Uz sūdzību 220, lv neatbild.

27.05.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 12.07.2023

Labdien!
Vēlamies atvainoties par ilgo garantijas apkalpošanu un paskaidrot, ka preci iegādājāties no Marketplace pārdevēja "Transparent Trade SIA". Pēc preces pieņemšanas mūsu veikalā, mēs to nosūtījām preces pārdevējam, kurš pēc preces pārbaudes, tehnisku iemeslu dēļ kavējās ar preces nosūtīšanu atpakaļ.
Mūsu klientu apkapošanos komanda veica saziņu ar preces pārdevēju un Jums, pēc sistēmā pieejāmās informācijas redzam, ka prece Jums ir atgriezta.
220.lv

Komentāri (1)

A anse22 27.05.2023

Miļo cilveku pirms ko sūtīt nu iegugle interneta atsauksmes!
Te pāri 900 sūdzības nu padomā loģiski vai ir vērts ar tādu kantori sapīties?!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes