www.sudzibas.lv 220.lv Servisa riņķa dancis

220.lv - Servisa riņķa dancis

Iepriekšējā pieredze ar klientu problēmu atrisināšanu 220.lv bija jauka, šoreiz gan sūdzēšos.
Pasūtījums nr. 16719524, saliekamās hanteles, 2 x 20 kg (kopā - 40 kg). Pasūtījums pienāca ātri un lai gan tā bija dāvana, kas paredzēta izpakošanai vēlāk, atvēru uzreiz - labi, ka tā.
Prieks ātri noplaka, jo no 3 dažāda svara diskiem uz stieņa varēja uzvērt tikai 1.25 un 5 kg. 2,5 kg diski uz hanteļu stieņiem nelien, pavisam. Vienu beigās tomēr sanāca uzskrūvēt, pieliekot daudz spēka - paldies, treniņš jau izdevies. Nolēmām, ka jāatgriež un jāiegādājas kas kvalitatīvāks.
Sākās servisa riņķa dancis.
1. Iesniedzu pieteikumu mājaslapā, solīja atbildēt 1-2 darba dienu laikā.
2. Atbilde nepienāk, aizpildu formu vēlreiz.
3. Pienāk automātiskā atbilde par atpakaļnosūtīšanu (kas tāpat izklāstīta mājaslapā), sūtīšana ar pasta starpniecību neder, prece par smagu. Norādīts, ka jāsazinās personiski.
4. Piezvanu klientu apkalpošanas nodaļai, tur ļoti laipni izjautā par problēmu un saka, ka jāraksta e-pasts.
5. Aizrakstu e-pastu. Atnāk atbilde - pievienojiet bildes. Pievienoju.
6. Atkal atnāk automātiskā teksta atbilde, ko var atrast mājaslapā - sūtiet pa pastu vai nododiet veikalos.
7. Aizrakstu jautājumu, vai veikalā būs, kam tādu smagumu palīdzēt ienest. Atkal automātiskā atbilde.
8. Pa to laiku sāk nākt vēl identiskās automātiskās atbildes, acīmredzot, beidzot tika apstrādāti tie pieteikumi, uz kuriem solīja 1-2 darba dienu laikā atbildēt.
9. Padodos, nolēmu, ka aizvedīšu un nodošu pati, vienalga jābrauc uz Daugavpili bija. Sāku visu pakot, izdrukāju pavadzīmi un atteikuma veidlapu un tad pamanu skaistu lietu, Atteikuma veidlapā rakstīts, ka veikalā var nodot līdz 15 kg smagu preci, kamēr e-pastā tas pats, bet jau ar 7 kg ierobežojumu.
10. Atnācu rakstīt šo sūdzību, varbūt vismaz šeit tiks pamanīts.
P.S. Iepakojums jau pienāca viss samīcīts un deformēts preces svara dēļ, tāpēc smuki atvērt nesanāca
Ar cieņu, Margarita

21.10.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 01.11.2022

Labdien, Margarita!
Atvainojamies par saņemto nekvalitatīvo preci un par nepilnīgo komunikāciju no klientu apkalpošanas komandas.
Redzam, ka ar klientu apkalpošanas komandu esat vienojušies par preces atgriešanu un ir uzsākta par preci samaksātās naudas atgriešana.
Vēlamies precizēt, ka atgriežamās preces svara ierobežojums ir tikai 220.lv veikalā T/C "Akropole", Maskavas ielā 257, Rīgā - tie ir 15 kg dēļ ierobežotās platības preču uzglabāšanai.

220.lv

P

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes