www.sudzibas.lv 220.lv Muļķo klientus

220.lv - Muļķo klientus

Pasūtīju dāvanu uz ziemassvētkiem, piegādes datums bija norādīts 20. Decembris. 20. Decembrī saņēmu ziņu par to, ka piegāde pārcelta uz 27. Decembri. 27. Decembrī saņēmu ziņu, ka piegāde pārcelta uz 2. Janvāri, un tad 2. Janvārī saņēmu ziņu par to, ka piegāde pārcelta uz 6. Janvāri. Ir 8. Janvāris un nav nekāda ziņa no 220.lv. Sazinājos ar 220 un šie paziņo, ka mans pasūtījums ir anulēts. Neizklausās pēc Latvijas internetveikala, ja preci piegādā ilgāk nekā aliexpress un temu. Beigās nepiegādā vispār.

08.01.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 08.01.2025

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

F

Komentāri (4)

A Andrey Kon 09.01.2025

Tieši tāda pati situācija!
Pasūtījums tika veikts 8. decembrī, rēķinoties, ka pasūtījums tiks piegādāts līdz 31. decembrim. Pēc pasūtījuma veikšanas mums tika paziņots, ka plānotais piegādes datums ir 19. decembris.
Pēc tam vairākas reizes pārcēla datumus un beigās pasūtījumu anulēja.

A Anita Nemiro 14.01.2025

Vai naudu atgrieza atpakaļ?

A Andrey Kon 23 st atpakaļ

Vēl nē, vēstulē, kurā viņi rakstīja par pasūtījuma anulēšanu, bija rakstīts, ka 14 dienu laikā. Tādējādi nauda tika iesaldēta uz gandrīz 2 mēnešiem.

Good Intentions 09.01.2025

Tā notiek interneta veikalos. Welcome.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes