www.sudzibas.lv 220.lv Maldināšana uz slikta servisa robežas

220.lv - Maldināšana uz slikta servisa robežas

Veicu slēpošanas zābaku iegādi, tika piegādāti neatbilstoša izmēra. Pēc atgriešanas, tika piedāvāta nomaiņa pret atbilstoša izmēra zābakiem ar piegādi nākamajā dienā. Protams ka peigāde nav ne nedz nākamajā, nedz aiznākamajā. Uzzvaniem atbild izvairīgi un neprecīzi: "mēs noskaidrosim, tad atbildēsim... ". Šādas atbildes nav nedz precīzas, nedz tiek noteikts laika nogrieznis. Trīs reizes cenšoties sazināties atbildes nav. Ziņu sniegšot 3 dienu laikā, naudu varot atgriezt 7 dienu laikā.
Kad bija nepieciešams veikt apmaksu, tad gan naski gan informēja, gan naudu saņēma. Šķiet šis būs pēdējais pirkums šajā bodē. Ja uzņēmumam interesē konkrētais darījumus un tā atrisināšana lūgums nosūtīt info, iesniegšu darījuma numuru.

06.12.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 06.12.2022

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

A

Komentāri (2)

Good Intentions 06.12.2022

Uzticams veikals un protams kādai daļai gadīsies nepatīkama pieredze.

I I 06.12.2022

tā tak veca dziesma - apjom tik liels, ka nespēj to visu izpildīt, apstrādāt u.t.t.

p.s. vieglāk ir samaksāt 5% pa virsu un aiziet uz veikalu piemērīt un nopirkt.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes