LV RU

220.lv - Bojāts

Labdien, cik esmu sūtijis no 220 preces, vienmēr esmu bijis apmierināts, bet tagad sūtot kārtejo preci kas domāts bērniem biju vīlies, prece atnāca ātri, labi iepakota, saliku skapi un te nu bija izbrīns no 33 plauktiem 3 pietrūkts, zvanu 220 ko tad darīt, atbild atsūtiet instrukciju un atzōimējiet kas tr''ukts un protams foto kā tad izskatās šis skapis salikts, visu aizsūtu gaiodu atbildi - atnāk atbilde kad viņi man nevar atsūtīt šīs 3 detaļas (plauktiņus) atsevišķi, Saka kad lai sūtu atpakaļ un orģinalajā kastē (protams kuras man jau vairs nav) taču kad bija zvanīts man neiminējāsne pusplēsta vārda-teica tik paskatiet numuru no kastes ja protams jums vinja vel ir, taču tagad aizliedz atsutīt citā kastē smuki visu sapakotu, jo par cik nav jau tikai kaste. Esmu vīlies par šādu apkalpošanu.

29.03.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 29.03.2021

Labdien,
Lūgums atsūtīt pasūtījuma numuru uz [email protected] vai norādiet to šeit.
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.

K

Komentāri (2)

D Dzintra Tabore 29.03.2021

Skapītis jau bildē smuks, žēl vecāku,ka viņiem brāķi atsūtīja :(

K kaspi4 31.03.2021

Nesaprotu ko 220 vēlas ar šo panākt.atrisinājuši neko nēesam taču mans pasūtījums par ko sūdzējies uzradas ka noraidīts taču ar jaunu pasūtījumu numuru tieši šis pats sūtījums ir piegādāts pasūtījums kas beidzas ar 300 Ir noraidīts tas bija pirmais sūtījums ko sūtīju taču otrs ir kad piegādāts. Un tā 220 uzskata kad ir atrisinājuši problēmu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes