www.sudzibas.lv 220.lv Bojāta prece

220.lv - Bojāta prece

Pasūtīju dāvanu vecmāmiņai. Pasūtījums atnāca brāķēts. Uzrakstīju klientu servisam pieprasot samainīt preci. Atbilde bija: jums ir tiesības 14 dienu laikā izlietot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma, lūdzam atgriezt preci t/c "akropole" vai nosūtot pa pasti Daugavgrīvas iela 114, lv-1055, Rīga, Latvija.
Teicu ka atgriezt nevaru, jo ir problēmas ar veselību un tuvāka pasta nodaļa ir 40 minūšu attālumā.
Bet viņiem protams ir vienalga un bija nosūtīta atbilde ka mums jāatgriež pašiem.
Tagad paliku ar bojātu dāvanu.

01.03.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 02.03.2022

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Komentāri (2)

A AiK 01.03.2022

Neredzu problēmu no uzņemuma puses ,piedāvaja vairakus/dažādus varinatus kā atgriezt naudu/preci .Neviens variants nederēja jums nevis 220.lv,sūdzibai īsti nav pamata

Good Intentions 01.03.2022

Visās kompānijas ir jaatgriež pašiem vai uz vietas vai caur pastu. Tas, ka nevarat ierasties uz vietas vai aiziet līdz pastam ir jūsu problēmas. Varat varbūt izmantot kurjera pakalpojumu, lai savāc no mājām un aizved pie viņiem.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes