220.lv - Bojājums

Sveiki, vēlos padalīties ar saviem notikumiem. Puisis labu gribēdams, pamanīja, ka Latvijas internetveikalā pārdodas tas, ko sen jau biju noskatījusies ārzemju aliexpress.com. Tuvojās mūsu gadadiena un viņš izlēma mani iepriecināt, un pasūtīja Latvijā, jo piegāde ātrāka un mazaks risks, ka atnāks bojats. Šodien saņēmu savu dāvanu un atveru. Gēli izlijuši, viss salipis, izņemt no plastmasas apkārtnes nevar, jo viss ir salipis. Protams, ka arī objekti blakus gēliem arī visi bija lipīgi un no gēliem ne miņas. Un, protams, vilšanās. Sūtot no Ķīnas vismaz būtu iemesls kāpēc kaut kas ir bojāts, bet Latvijā, ja kurjers pats ar savām rokām visu aiznes un piegāde bija 2 dienas (par ko nesūdzos, prieks, ka ātri) , pa kuru laiku tik nekvalitatīvi viss bija iesaiņots. Protams, pusis arī dusmīgs, nemot vērā, ka visa dāvana vairs nav tik laba, kā bija plānots. Protams, ka neceru uz finansiālu kompensāciju, jo naudu man par tiem gēliem nevajag, bet vismaz jaunus ielikt jau varēja. Ja būtu gribējusi bojātus, butu pasūtījusi aliexpresa un par 10-15€ lētāk.

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 26.10.2016

Labdien,

Vēlamies atvainoties par Jums sagādātajām neērtībām,
Šīs dienas laikā ar Jums sazināsies klientu apkalpošanas komanda, lai izrisinātu situāciju.

Jauku dienu

Papildināts Laura Kopmane 26.10.2016

Šīs dienas laikā sazināsies? Smieklīgi. Vienīgais,ko pajautāja, bija pasūtījuma Nr, kuru nosūtot vēljoprojām nekādu atbildi neesmu saņēmusi. Klientu apkalpošanā ideāla kvalitāte! :)

Komentāri (5)

K Kristaspsss 26.10.2016

Nu ko tad es saku ka veikals 220 nejieperkaties tikai brakus suta kvalitates nav neka tur nav bildes smukas ka sanem soku ker.Velreiz atgadinu 220 neperkat 89% bus bojats vai brakis

Ventilators 26.10.2016

Komentārs Ziedonim nevis sūdzībai.

Nē nu.. ja par daudz grib, tad ir jārēķinās ar tādām sekām.

Kā jau iepriekš esmu minējis, tad jāņem zināmi brendi, par kuriem ir filiāle Latvijā. Veikali neražo preces. Veikali tas tirgo.
Tā kā visiem patīk pirkt sūdus no ebay un Amazon (šo piemin viens te ļoti aktīvs lietotājs. Pilna māja ar LED kabeļiem), tad arī lielie tādus velk iekšā un piedāvā. Veikals nav vainīgs pie pircēja izvēles. Veikals vainīgs, ja pircējs tiek maldināts un pēc tam čakarēts. Jo neviens netiesājas, nav izdevīgi. Mazāk sūdzību būtu par pirkumiem, ja katru sanemto sūtījumu nofilmētu, lai būtu ko rādīt veikalam un nebūtu lieki jautājumi.

Vēl ko varu pateikt. Meitene ap 20, brauc autobusā un telefoniski sarunājas iespējams ar savu draudzeni: "Man tā manta nokrita un ieplaisājās pats korpuss. Es domāju, ja nepamēģināšu tad nezināšu. Aiznesu uz veikalu atpakaļ un saku, ka tādu preci viņi man iedeva. Tie apskatās un saka: OK, apmainīsim! Es tev saku.. kādi idioti. Labi, ka man paveicās. Turpmāk arī mēģināšu."

Kā veikali pēc šādiem klientiem var normāli attiekties pret visiem? Uz visiem jāskatās ar aizdomām un katrs gadījums jāizskata atsevisķi, jo veikals nezinās, kurš čakare un kurš nē. Protams atkal pie nosacījuma, ja pats veikals zina, ka tirgo braķa porciju.

Esiet cilvēcīgi, nevis brēciet "Ko var pirkt pie 1a, 220 un RD.. kaktu kantori!"

N nikita17 26.10.2016

Nevar saprast, ko tie kurjeri dara ar precēm- man atveda salocītu akmens pannu.

Ventilators 26.10.2016

Kas pie velna!
interneta veikals 220.lv ir nomainījis vārdu pret interneta veikals 22o.lv???

Kas tad slēpjams? Varbūt nemaz īstie 220.lv neraksta šeit, ka burtu "o" pret nulli nomainījušu?

Ventilators 26.10.2016

otrādi... nulli pret burtu "o"

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes