LV RU
www.sudzibas.lv 220.lv Atgriešana

220.lv - Atgriešana

Pārdevējs atteicās pieņemt atpakaļ preci atpakaļ, bet 14 dienas nav pagājuši no precēs pirkšanas. Pārdevējs slikti (nav korekti) runāja ar mani (klientu) , bet nebija nekādu iemeslu runāt ar mani tāda toņa un veidā. No manas puses bija viss nepieciešamais lai atgriezt preci atpakaļ (pirkuma čeks, oriģinālais iepakojums, kurš nebija salabots) . Vairāk 220.lv neiepirkšu nevienu lietu un citiem arī nerekomendēšu.

16.08.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 17.08.2020

Labdien,

Lūdzu norādiet pasūtījuma numuru, lai mēs varētu izpētīt radušos situāciju

Komentāri (2)

T Taisnīgums99 17.08.2020

Uzrakstiet labak godigi kaa jus pats runajat, nevis te visu noklusejat. Vitaļik.
Tapat uzrakstiet visu par preci!

Ādolfs_Hitlers 19.08.2020

220 ir sūdaina iestāde, joprojām gaidu savus 100 EUR, jau 2 gadus 😂

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes