www.sudzibas.lv Zoss un ķirbis Nepiegādā preci

Zoss un ķirbis - Nepiegādā preci

Šogad gada sākumā tika pasūtīta gultiņa bērnam un iemaksāta 80% iemaksa. Piegādei vajadzēja būt jau uz 25. Aprīli.. Nu jau pagājuši 3 Mēneši kopš vajadzēja piegādāt un pretī saņemam tikai atrunas. Melo ka gultiņa jau ir gatava, bet kā piesamaies paši braukt pakaļ, tā atklājas ka nekas nav gatavs un pat sākts. Katru reizi Sola nosūtīt bildes bet tās arī nenosūta.

S

Komentāri (19)

M Mugakuup 12.07.2022

Pieņemu ka ķirbis ir viņu pusē, tātad Jūs uzskata par..

M mimi2 01.09.2022

Vai gultiņu saņēmāt?
Mums tieši tāda pati situācija

S speed 06.09.2022

Gultiņu tā arī nesaņēmām. Uzrakstījām iesniegumu par naudas līdzekļu atgriešanu un pēc mēneša nauda tik ieskaitīta kontā.

M MiGa 07.09.2022

Mēs gaidām no maija un šobrīd it kā tiks sūtīta. Bet tas ir ārprāts- visu laiku tā melot un solīt 😬
Kaut gan it kā visām jau būtu jābūt ok, tomēr sūtīšanu arī sola jau no 2.09, šobrīd 7.09.
Nebūs šonedēļ, arī būs iesniegums.

J Johans88 28.09.2022

Vai saņēmāt gultu?
Mums viss ir ļoti līdzīgi, gaidām kopš Apriļa

S Sudzības03 15.10.2022

Vai kāds saņēma gultu?
Es gaidu arī no aprīļa. Ir tikai solījumi un viss.
Man ur aizdomās kā viņi speciāli netaisa gultas, jo viņiem pēc tagadējam cenām nav izdevīgi taisīt gultas. Iepirkumā materiāli palika daudz dārgāk. Un viņi vienkārši gaidā, kad cilvēki ņems atpakaļ savus avansus.
Es speciāli negribu ņemt atpakaļ avansu-jo pa tādu summu vairs nav iespējami pasūtīt gultu
Ir idejā iet uz patērētāja tiesības aizsardzības centru vai iet policijā rakstīt iesniegumu. Jo tā ir sfērā. Kad viņiem vajadzēja naudu viņi noformēja visus šos pasūtījumus, bet tagad viņiem tas nav izdevīgi pildīt visus savas saistības ar klientiem.

Z Zoss un Ķirbis 17.10.2022

Mūs šobrīd peļņa neinteresē. To var apstiprināt klienti kas nemaksā atlikušo daļu, saņemot gultas ar kavējumu. Krāpnieki neesam, visi pasūtījumi būs vai nu izpildīti vai atgriezti.

Labdien. Atgriezāt naudu? Mums tas pats. Vēlamies atgriezt naudu. Gaidam no jūlija un nekā.☹️

M MiGa 07.09.2022

Zoss un ķirbis

A aijam 06.10.2022

sveiki.interesē vai kāds gultu ir saņēmis, jo mēs arī gaidam, gaidam, gaidam...

J Johans88 06.10.2022

Sveiki, vēl neesam. Pasūtījumu uztaisījam aprīlī.
Kad Jūs veicāt pasūtījumu? Vai ir kāds info no ražotāja?

N nenopietni krāpnieki 11.10.2022

neesam saņēmuši ne gultu, ne naudas atmaksu! gaidam jau no gada sākuma!

L Lido321 14.10.2022

Vai gultu saņēmāt?

S Sudzības03 15.10.2022

Nē. Rakstīšu sūdzību uz viņiem patērētāja tiesības aizsardzības centrā.
Bildes sūta jau 3 mēnesī, tā arī nesaņemu.
Afēristi.

L Lokidreamsnake 15.10.2022

Jāraksta sudziba patērētāju tiesībām, tā vairs nevar.

S Sudzības03 15.10.2022

Jau 7 mēnešus gaidu gultu.

Z Zoss un Ķirbis 17.10.2022

Mēs neesam krāpnieki. Visi pasūtījumi būs vai nu piegādāti vai atmaksāti. Esam uz saziņas!

P PatiesiibasMeka 17.10.2022

Blablabla, pamuļķu bars

B Bety 16.11.2022

Esat gan! Un vēl kādi! Neatgriežat naudu! Un preces nav! Tikai melojat! Man no septembra katru nedelju sakat, ka tulit izsutīsiet, ka jau gatava, atlika nokrasot, tad izradas tikai materials atnaca, tad sutisiet ar kurjeru a gulta nemazs nav taisita. Sūtat fake bildes, kuras ir no februāra instagramā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes