AtrisinātaZoro.lv - Attieksme

Sia "Alr data" zem šī negodīgā sia darbojas šādi veikali, kā www.1k.lv, www.boro.lv, www.zoro.lv, www.5a.lv, pasutijuma nr.314366. Tika nolemts izmantot atteikuma tiesības un atgriezt preci, kas ari notika 11.10.1016. Kopā ar prasības pieteikumu, kurs veikalam ir jāizpilda 14 dienu laikā (jāatskaita saņemtā nauda par preci atpakaļ pircējam) kas nav izdarīts lidz 25.10.2016. Par notikušo ir informēti, ptac, kā arī tiek gatavots prasības pieteikums tiesai
Preces vērtība 1000.oo euro

Atbilde no Zoro Veikals 31.10.2016

Labdien!
Informāciju no servisa centra saņēmām. Datoram konstatēts ražošanas brāķis. Naudu Jums atmaksāsim tuvākā laikā. Atvainojamies par zaudēto laiku un sabojāto garastāvokli.

ALR Data valdes loceklis Raitis Striguns

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Jānis 31.10.2016

Nauda par preci atgriezta.

J

Komentāri (10)

Vēl joprojām nespēj beigt cepties?!

J Jonsons Babys 30.10.2016

Jāni nu cik var! Vari vienu reizi nomierināties? Tev tak paskaidroja skaidri. Domā cilvēku domas nedēļas laikā mainīsies? Nu neko tu no viņiem nedabūsi. Skaties kā pēc tam viņi tevi tiesā neiesudz par nelietderīgi iztērēto viņu laiku! Tev skaidri un gaiši paskaidroja pēc visa tava apraksta, ka pats esi vainīgs! Tu neesi atbildējis man joprojām vai operētājsistēma un programmatūra bija legāla, ko instalēji iekšā? Jā jau neatbildēji sanāk ka nē! Līdz ar to skaties ka tik civilltiesa nepārvēršas par kriminālprocesu pret tevi par pirātismu.

J Jānis 30.10.2016

Veikala troļļi ir nomodā.
Lai tauta zin savus varoņus!

Ārstēties neesi mēģinājis? Jāni, Linda_, jeb Gunilla, spriežot pēc tavas maniakālās uzstājības un personības dalīšanās, vajadzētu nopietni par to piedomāt! Dabūsi no veikala naudiņu, steidzami - pie psihiatra!!!

L Linda_ 30.10.2016

Godājamie veikalu pārstāvji, izpētiet normatīvos aktus, saprotiet, kādus dokumentus Jūs esat parakstījuši-šajā gadījumā Jūs esat parakstījuši atteikuma tiesību veidlapu nevis garantijas remonta talonu! Domājiet, uz kāda nosaukuma un satura dokumentiem Jūsu pārstāvji parakstās! Nenomelnojiet patērētājus, klaji maldinot par viņu tiesībām, ja paši neesat īsti izpratuši normatīvo aktu bāzi, pamatojoties uz kuru Jūs darbojaties, kā arī dokumentu saturu un tiesiskās sekas, kurus parakstāt!

J Jonsons Babys 30.10.2016

Godājamā Linda pirms rakstiet pilnīgas muļķības iepazīstieties ar visa teksta būtību. Labi?

Jānis, Linda_ un Gunilla reāli ir viens un tas pats cilvēks. Tā ka šeit jau runa iet par visai smagu garīgu saslimšanu.

J Jonsons Babys 30.10.2016

Kā negribētos bet sanāks piekrist Jums romaxsoft. Paskatoties šo visu trīs aktivitātes, visas trīs ir tikai par šo uzņēmumu. Lai komentētu, tas ir dīvaini.

B Boro.lv Support 08.11.2016

Pircējs - Jānis Taube. Status - Naudas atgriezšana

J Jānis Kalniņš,,, 29.11.2016

man arī bija problēmas pēc veikalā iegādātajiem 2 pilnīgi vienādiem mobilajiem telefoniem. Motorola Moto G4Play. Pirmais telefons uzinstelēju un viss ok darbojās. Bet otrais neņēma pretī Sim karti. Nu ko šodien braukšu mainīt pret citu. Bet ar vienu noteikumu ka telefons tiks izpakots pieslēgts un pārbaudīts uz vietas birojā.Un modelis ar defektu paņemts atpakaļ un nosūtīts ražotājam. Un kā kompensācija par sagādātajām neērtībām no pārdevēja tiks prasīta bezmaksas telefona austiņu pievienošana attiecīgajam modelim

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes