LV RU

WWW.E-KOMFORTS.LV

Xochu skozatj ljudjam, kotorie sobirajutsja kupitj ili predlozhitj komu nibutj mebelj ot etoj firmi, shto ludshe tam nechego ne pokupatj, otnoshenie tam k pokupatelem - nekokogo! Mebelj kotoraja stoit v magazine, shitajte shto eto BU mebelj (gde-to ili porvanno ili slomano). Narod nepokupajte mebelj v mebeljnoj firme E-komforts!

Komentāri (9)

V Valmierietis 11.06.2008

E-komforts- ļoti zolīdi, ātri, labi utt.

Gribēju pasūtīt Vis A Vis skapi .
Cena gandrīz 500 ls
Neostore man piedavaja uz pasūtijumu-3 nedēļu laikā savukārt E-komforts nepilnā nedēļā uz pasūtijumu piegādāja un pieveda mājā.
Profesionāla pieeja un precīza pasūtijumu apstiprināšana un piegādes jautājumu risināšana.
Iesaku arī citiem!

A Agnis 26.11.2008

nopirku e-komfortā LARGO 3 guļamistabas iekārtu un esmu ļoti apmierināts, piegāde bija bez maksas, tikai žēl ka Rīgas robežās. Pirku vasarā, un tad viņu cena 541 Ls, veikalā ap 800 Ls, un citos e-veikalos ap 650-700 Ls, tapēc spriediet paši pat tad ja gadās kāda maza skrambiņa par ko arī jūs nevarat būt droši pērkot veikalā, jo mēbeles taču ir iepakojumā. Kaut arī cenas ir cēlušās es iesaku pirkt šeit. P.S- Piegādāja divu nedēļu laikā, kaut gan solīja vienas nedēļas laikā, bet es tiku visu laiku informēts, takā par apkalpošanu arī viss OK!

N nata 26.11.2008

Я тоже отнашусь к тем покупателям, которые полностью довольны сервисом этой фирмы. Уже заказывала у них 3 раза мебель и полностью довольна. Что касаеться цен, то цены у них на порядок ниже, чем в Доме мебели, я сначала сходила посмотрела как эта мебель выглядет в живую, а протом уже заказала в Комфорте и при этом еще и денег сэкономила. А почему вы не обратились к ним с просьбой поменять, если у вас брак?

I Inese 11.03.2009

Esam no viņiem pirkuši jau iepriekš, viss bija kārtībā. Bet šoreiz kaut kā nesanāk- sola, ka būs, ir uz vietas, sēdi un stundām gaidi, kamēr piegādātāji neceļ telefonu, neatbild uz mailiem.

E Eva 17.02.2011

Pilnīgi piekrītu par piegādes ilgumu un nekaunīgo izturēšanos. Es pasūtījumu veicu 05.februārī, teica, ka būs 14.februārī. Veicu pasūtījumu un vēl sazvanījos par detaļām. Gaidīju līdz 16.februārim- pazvanīju, bet man atbildēja, ka mana pasūtījuma vispār nav- iespējams sistēmas kļūda. Tas nekas, ka apstiprinājums atnāca uz e-pastu.

I Inese Zita 04.06.2015

Pilnībā pievienojos. Pievilināja lētās cenas, pasūtīju mēbeli, piegādi solīja 3 nedēļās, it kā ilgi, bet nekādas steigas nebija, tā nu piekritu. Solīja arī rēķinu atsūtīt, neatsūtīja, nācās palūgties :D
Pienākot termiņam, kungs zvanīja, ka esot uz vietas, šajā pašā vakarā varot piegādāt, t.i., pēc dažām stundām. Tajā vakarā es nevarēju, tātad pati vainīgi - citi laiki piegādei vakarā vairs neeksistē, viņi šo laiku tieši man esot rezervējuši un taupījuši (par ko es, protams, uzzināju dažas stundas pirms šī laika). Tā nu domāju, mēģināšu saorganizēt kādu draugu, lai palīdz ar piegādi, bet izrādās, ka saņemt preci var līdz plkst.17:00. Un kā strādājošam cilvēkam tikt pie preces?! Tā nu atmetu ar roku un labāk piemaksāšu pārdesmit eiro un sarūpēšu citur.

H Helllen 04.04.2016

Piekrītu, ka attieksme pret klientu ir maigi sakot bezkaunīga. Iegādājos pie viņiem mebeles, piegāde jāsaka, ka bija operatīva. Viss it, ka O.K., bet pirms montāžas izrādījās, ka iekārta daļēji ir montējama pie sienas, kas mūsu gadījumā pavisam neder, Aprakstā par to vispār nekas nebija minēts. Kā rezultātā, kad zvanīju Mārcim Amaram, tā sauc to "juridisko personu", lai vienotos pat ne par naudas atgriešanu, bet gan vismaz apmainīt pret citu, atbilde bija kategoriska - "un ko Jūs no manis gribat?", "Nē" un "tas nav iespējams",
Nevēlos neko ieteikt, lai katrs lemj pats, bet uzskatu, ka attieksmei jābūt cilvēcīgai, nevis cūcīgai. Rīga maza pilsētiņa. Lai Jums veicas, Mārcis Amars!

A AgneseAgnese 28.11.2016

Pasutiju skapi, viss super - cena letaka, neka citiem, - piezvanija, piegadaja laicigi, ka sarunats. Nekadas vainas, paldies!

K kristapa 01.02.2018

Iegadajos virtuvi e-komforts interneta veikala, piezvanija k-gs saskanojam piegades laikus, pec nedelas sanemu emailu : "Labdien. Atvainojiet, bet pasūtījumu izpildīt nevarēsim."

... bez nekadiem vairak paskaidrojumiem...

Zvaniju uz veikalu, paskaidroja, ka tuvakaja laika nebrauksot pakal mebelem.

Kadel tad veikals vajadzigs? Neprofesionali!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes