LV RU

Vitreum.lv - Juvelierizstrādājumu E-Veikal - Slikts serviss, bojājums

Situācija, pirms gada iegādātai zelta ķēdītei pirms trīs nedēļām konstatējām,ka ir pazuduši divi vidējie posmi no ķēdītes (attēlā pielikumā). Protams, dodos uz Vitreum.lv Biroja adrese: Zvaigžņu iela 21 – 1, Rīga, lai veiktu apskati un veiktu remontu, par garantiju, jo kā pienākas 24 mēnešu garantijas periods vēl ir spēka, kā iepriekš minēts ķēdīte ir iegādāt pirms gada! Kad parādu ķēdīti, ar iztrūkstošajiem posmiem, (konsultante, pārdevēja vai vienkārša persona,kas apskata ķēdīti), aiziet konsultēties ar citiem, protams, tas tā pieņemami. Bet atnākot atpakaļ, saņemu atbildi: "Mēs veicam rūpīgu visu izstrādājumu pārbaudi, lai nodrošinātu 100% kvalitāti. Tāpat sadarbojamies ar ražotājiem ar ilgstošu darbības pieredzi un lielisku reputāciju.
Visi mūsu izstrādājumi pirms pārdošanas iziet obligātu pārbaudi Latvijas Valsts probes uzraudzības inspekcijā, ko apliecina preču zīme uz izstrādājumiem (metāla probes 585, 925 utt.)."ka neuzskatām, ka tā būtu mūsu preces vaina vai brāķis, labi, bet uzdodot jautājumu, kur tad Jūsu 100% kvalitāte, ja ķēdīti ikdienā nēsājot uz kakla var pazust, jeb izkrist divi posmi no ķēdītes? Atbilde - Tā ir Jūsu vaina,utt. un Jūs jau viņu kaut kur esat nesuši uz remontu un kaut ko darījuši, speciāli izņēmuši posmus utt. sāk brukt virsū! Kaut atbildu viņiem,ka neesam nekur viņu nesuši un kāpēc mums kā ķēdītes īpašniekiem bojāt speciāli savu mantu. Un, protams, atbilde,lai es beidzot stāstīt, ka neko neesam darījuši ar ķēdīti, ka viņa redzot, ka ir kaut kur remontēts un speciāli bojāts! Diezgan pazemojoša attieksme no Vitreum.lv konsultantu puses, un kārtējo reizi atbildot,ka nav šī ķēdīte nekur nesta remontēt vai, kas cits darīts, uzdodot jautājumu vai vismaz ir iespējams, ne par garantiju, sataisīt, atbilde,protams, ir NĒ! Ķēdīti viņi vēl nosvēra, konstatēja,ka ir mazāks svars nekā uz birkas (kur ķēdīti nopērkot rakstīts cik grami,izmērs utt.), loģiski, jo trūkst divu posmu. Un cik atceros,kad pirkām, ķēdīti mums nenosvēra, jo tad rodas šaubas vai, kad pirkām bija tas svars, kas rakstīts pie birkas? Ejot prom sakot paldies par neko, ka vērsīšos pie cita juvelierizstrādājuma speciālista, lai viņu sataisītu, saņemot pretī pārmetošu atbildi,dariet to, un noskaidrojiet ko īsti saimnieks ir darījis ar ķēdīti un tad nākat ar savām pretenzijām. PALDIES par drausmīgu attieksmi, pazemojošu, kā arī justies tagad vainīgai par Jūsu preces brāķi! Esat zaudējuši divus klientus un noteikti mums zināmiem cilvēkiem arī neieteiksim Jūsu piedāvātos juvelierizstrādājumus!
p.s Nēsāju ikdienā jau 10 gadus tāda paša pinuma ķēdīti no cita juvelierizstrādājuma veikala, un nav ne pazuduši posmi, jeb kas cits noticis ar ķēdīti!

L

Komentāri (4)

V vitreumlv 27.07.2016

Mēs patiesi saprotam, ka Jūs esiet apbēdināti, bet atbilstoši likumdošanai, mēs esam atbildīgi 24 mēnešus tikai par tiem izstrādājumiem, kuros ir konstatēts ražošanas brāķis (saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu: http://likumi.lv/ta/id/23309-pateretaju-tiesibu-aizsardzibas-likums). Šajā gadījumā, lai veiktu garantijas remontu, mēs aizsūtam izstrādājumu ražotājam. Bet Jūsu gadījumā ražošanas brāķis netika konstatēts. Līdzīga veida defekti parasti parādās nepareizas ekspluatācijas dēļ. Piekritīsiet, ka salauzt var jebkuru mantu, pat ļoti labas kvalitātes un izturības. Izstrādājumu remonta un atgriešanas kārtība ir aprakstīta mūsu mājaslapā: https://vitreum.lv/lv/palidziba+info/remonts-un-atgriesana.html

I Incis 15.12.2019

Vitreum.lv divas reizes pasūtiju sudraba ķēdītes - pirmajā reizē pasūtiju 70 cm. garu un 3,8mm biezu, bet atsūtija 3,6mm biezu. Aizsūtiju atpakaļ, naudu atgrieza ļoti ātri. Otrajā reizē pasūtiju 70 cm. garu un 4mm biezu, bet liels un nepatīkams pārsteigums bija kad nākošā dienā atkal saņēmu tādu pašu izmēru kā pirmo - atkal 3,6mm biezu. Vai nu viņiem nau citi izmēri, vai nu viņi nodarbojas ar klaju cilvēku maldināšanu un krāpšanu.

V Vitreum.lv 20.12.2019

Vēršam Jūsu uzmanību, ka saskaņā ar LR likumu “Par valsts proves uzraudzību”, juvelierizstrādājumiem jānorāda tikai svars un dārgmetāla prove. Tāpat tiek norādīta informācija par dārgakmeņu un to izstrādājumu proves noteikšanu karātos, tiek veikta zīmogošana, utt., kā arī kvalitātes apliecības izsniegšana.
Bet papildus informācija par juvelierizstrādājumu izmēru, garumu, platumu, (u.c. parametri) tiek norādīta klientu ērtībām. Ķēdīšu platums parasti tiek noapaļots augoši līdz veselai svara vienībai (simbolam), tādējādi tas var atšķirties no 5 līdz 10% no reālā ķēdes platuma. Šādi ķēdes parametri tiek norādīti arī tādēļ, lai pircēji to iegādājoties, varētu izvērt cauri kulona cilpiņai.
Gadījumā, ja Jums nepieciešama līdz desmitās daļas milimetram plata ķēdīte, tad uzrakstiet vai piezvaniet mums, mēs noteikti to piemeklēsim.
Atgādinām, ka visiem klientiem ir iespēja saņemt savus pasūtījumus pie mums birojā, kā arī pirms preču apmaksas, pielaikot juvelierizstrādājumus un, nepieciešamības gadījumā, veikt izstrādājumu visu parametru precīzu noteikšanu – mērīšanu, svēršanu utt.

Ar cieņu, Vitreum.lv

I Incis 21.12.2019

Vitreum.lv, paldies par izsmeļošu atbildi. Bet Jūsu katalogā visu ķēdīšu platums ir norādīts milimetros un desmitdaļās - piemēram 2,2mm, 3,6mm, 3,8mm utt. Tā ka uzskatu ka Jūs tomēr maldināt pircējus. Tādā gadijumā mājaslapā varējāt pierakstīt ka dotie izmēri neatbilst patiesajiem, un pircējiem jābrauc uz ofisu pārliecināties par preces patiesajiem izmēriem. Kāda tad jēga ir no Jūsu internetveikala, ka man, piemēram no Liepājas jābrauc uz Rīgu, lai tikai pārliecinātos par preces patiesajiem izmēriem?!
Lai veicas Jums biznesā!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes