LV RU
www.sudzibas.lv Visio Optika Pārdevēju nekompetence un nekaunīga attieksme, priekšnieces ignorēšana, ietvaru bojāšana

Visio Optika - Pārdevēju nekompetence un nekaunīga attieksme, priekšnieces ignorēšana, ietvaru bojāšana

Atnācu visio optikā ar savu briļļu rāmi, lai viņi uzstādīja briļļu lēcas. Samaksāju priekšapmaksu, uztaisīja brilles ar stikla bojājumu. Nepieņēmu tādas brilles, paņēma uz pārtaisīšanu. Man paziņoja ka bojājumi ir tikai deļ briļļu rāmja, jo nav nopirkts pie viņiem. Izradas neizdosies uztaisīt tādas lecas, jāizvēlas citas. Izvēlējos - pāgaja 2 mēneši kamēr es saņēmu savas brilles ar lēcam. Brilles saņēmu ar deformējumu (saspiests rāmis tā, kā nevar nesāt) . Uzrakstīju iesniegumu, kā nav iespējams nesāt brilles pēc saspiešanās, jo tie ļoti spiež. Dabūju atbildi pa pastu kā viņi nekā palīdzēt nevār, jo briļļu rāmis nav nopirkts pie viņiem, tātad nav viņu problēma.
Pa to laiku ar mani runāja uzbrūkošā tonī divi pārdevēji vismāz piecas reizes, klātiene, kā arī zvanot man un sakot kā tā ir mana vaiņa, brilles jāpirk pie viņiem, tikai tād būs laba kvalitāte. Atteiksme bija vienkārši šausmīga. Es atradu priekšnieces ēpastu, uzrakstīju viņai kāda atteiksme ir viņās veikalā, nekādas atbildes nebija. Viņas grāmatvede pārbaudīja ēpastu un teica kā viss ir pareizi, un kā priekšniece pārbauda savu epastu katru dienu, tā kā atbilde drīz būs. Diemžēl izradās kā viņai nav nekādās darīšanas par to kā runā ar klientiem, un kas notiek viņās uzņēmumā, jo atbildes tā arī nebija.
Neiesāku visio optiku! Pazaudēju savu naudu un daudz nervus.

Di

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes